להביט אל הנוף של הים מהמרפסת של הדירה המושלמת, אחרי פגישה עם חברים לקפה בלאונג' ואימון בחדר כושר, בלי דאגות לגבי תחזוקת הדירה. אלו החיים הטובים של שכירות בתל אביב, אותם מקבלים הדיירים בפרויקט הקונספט החדשני Azrieli Town Tel Aviv.
4 צפייה בגלריה
(צילום: מיכה לובטון)
כמו בפרויקטים האיכותיים ביותר בחו"ל, Azrieli Town הוא מתחם שכולו מיועד להשכרה, עם כל השירותים, הפינוקים והמרכיבים שהופכים את החיים בתל אביב לנוחים יותר
מה תוכלו למצוא ב-Azrieli Town שהופך אותו לקונספט ייחודי ובלעדי בישראל? ואיך שומרים על שקט נפשי בכל הנוגע להשכרת דירה בתל אביב סיטי?

כל מה שצריך לחיים נוחים ומפנקים - בבניין אחד

המעטפת של Azrieli Town כוללת דירות מאובזרות במכשירי חשמל מעוצבות בסגנון מודרני ומלא אור, עם נוף מהמם מהמרפסת.
הפרויקט כולל תמהיל דירות רחב: דירות 4,3 ו-5 (פנטהאוז) חדרים, מה שהופך אותו לחוויית מגורים מותאמת ליחידים, זוגות צעירים, זוגות מבוגרים ומשפחות שרוצות ליהנות מתל אביב.
4 צפייה בגלריה
(צילום: מיכה לובטון)
בין היתר, הבניין כולל לובי מפואר, עמדת קבלה 24/7, חניון מקורה וחדר כושר (עם מרפסת דק למנוחה). מועדון הדיירים של הפרויקט, 'מועדון 51', הממוקם אי שם בקומה ה-51 עם נוף עוצר נשימה, כולל לאונג' עסקי, פינות ישיבה לקפה ולעבודה, בר, חדר ישיבות ואירועים ומרפסת חיצונית עם עמדת ברביקיו לשימוש הדיירים.

שקט נפשי בכל הנוגע לתחזוקה ואחזקה

אחד היתרונות של מגורים בפרויקט כמו Azrieli Town הוא שקט נפשי מוחלט בכל הנוגע לתחזוקה ואחזקה של הדירה והבניין. במקום לגור בדירות מתפוררות ולהתווכח עם בעלי דירה על כל תקלה, המגורים בפרויקט כוללים שירותי תחזוקה, כולל טיפול בתקלות בינוי ואינסטלציה, שירות ללא תשלום לכל מוצרי חשמל השייכים לדירה: מקרר, תנור, מיקרוגל, כיריים, מדיח כלים, מזגן, מכונת כביסה ומייבש, אב בית לשירותים שוטפים כמו החלפת נורות, שירותי תשתית לאינטרנט (Wi-Fi חינם בדירות ובחללים הציבוריים) וגם דואגים לשירותים חיצוניים (בתשלום נוסף) כגון כביסה וניקוי יבש, דוג ווקר, ניקיון הדירה, שטיפת רכב ועוד...
4 צפייה בגלריה
(צילום: מיכה לובטון)

והכי חשוב – ביטחון ושקט בכל הנוגע לבעל הבית ולהסכם השכירות

מעל לכל, מגורים ב-Azrieli Town Tel Aviv מבטיחים ביטחון ושקט בהתנהלות מול בעל בית אחד לכל הבניין, קבוצת עזריאלי, שנציגיה אחראים להשכרת הדירה ולתפעול השוטף של הפרויקט ואספקת השירותים השונים.
הסכם השכירות, אשר נעשה ללא דמי תיווך, משאיר את האופציה לשכירות ל-5 שנים, ללא העלאה בשכר הדירה (מלבד הצמדה למדד המחירים לצרכן) ובנוסף אפשרות להארכה ל-5 שנים נוספות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: מיכה לובטון)
פרויקט Azrieli Town Tel Aviv מושך אליו זוגות ומשפחות צעירות שרוצות לשמור על איכות חיים בעיר וזוגות העוברים לדירה קטנה בעיר אחרי שהילדים עזבו את הקן – כולם מוזמנים ליהנות מהקונספט שמבטיח הרבה שקט נפשי וחוויית מגורים כל יום מחדש.
לכבוד השקת הפרויקט, הטבה מיוחדת – חודש שכירות מתנה לכל המצטרפים החדשים (בכפוף לתקנון).