בדרך לעבודה, בדרך לאסוף את הילד מחוג, בדרך לבילוי או בנסיעה לטיול - לרובנו יוצא לבלות זמן רב על הכביש. עבור מי שרוצה לחסוך זמן יקר ועלויות, האפליקציה של yellow כוללת מגוון פתרונות לכל מצב בדרכים, מאפשרת לצבור כסף לארנק דיגיטלי על כל תדלוק וקנייה ב-yellow, ומציעה מגוון עצום של הטבות ומבצעים בלעדיים למועדון הלקוחות של פז ו-yellow.
רוצים לקבל כוס קפה ו-30 ₪ במתנה? הורידו את האפליקציה והתחילו לחסוך וליהנות>>
2 צפייה בגלריה
(צילום: עופר חג'יוב)
מתחמי yellow הפכו בשנים האחרונות לעצירה הנוחה והמשתלמת ביותר בדרך ליעד, חנויות נוחות לכוס קפה ומוצרים מפנקים שעושים את הדרך ליותר נעימה, yellow market עם מגוון מוצרים להשלמת הקניות, רחיצת רכב ועוד. האפליקציה של yellow משדרגת את נוחות התדלוק והקנייה, ומאפשרת לכם לתדלק, לקנות ולרחוץ את הרכב בלי להוציא את כרטיס האשראי מהכיס, ובדרך ליהנות מאינספור הטבות וכסף חזרה לארנק.

מה תוכלו למצוא באפליקציה? ואיך תוכלו להפוך את התדלוק והקניות ב-yellow לרכישה בסופר פארם?

הארנק הדיגיטלי שמחזיר לכם כסף על תדלוק וקניות ב-yellow

לקוחות האפליקציה של yellow צוברים כסף חזרה לארנק דיגיטלי המוטמע באפליקציה. ניתן להשתמש בכסף שנצבר ב-yellow, בסניפי yellow market, בסופר יודה או בסופר פארם.
איך צוברים כסף בארנק? בכל תדלוק צוברים 10 אגורות לליטר, ועל קניות ב-yellow מקבלים 10% מסכום הקנייה לארנק האישי. גם בשטיפת רכבים ברשת פז WASH, תצברו כסף לארנק.
ההטבה המיוחדת למצטרפים חדשים לאפליקציה ולמועדון הלקוחות - כוס קפה מתנה ב-yellow ו-30 ₪ של כסף צבור בארנק.
מועדון הלקוחות של פז ו-yellow מפנק באופן רצוף את חברי המועדון עם מגוון מבצעים והטבות על מוצרים בחנויות yellow.
2 צפייה בגלריה
(צילום: עופר חג'יוב)

מרחיצת רכב ועד ביטוח רכב - כל ההטבות לבעלי רכבים ומשפחות

מועדון החברים של פז ו-yellow מעניק הטבות מיוחדות במגוון תחומים דרך האפליקציה: מנוי בהנחה לרשות הטבע והגנים, הזמנת סיוע בדרכים של עמותת 'ידידים' בקליק, כרטיסיית קפה, ביטוח רכב yellow switch מבית הראל, מבצעים וקופונים בלעדיים, איתור התחנה הקרובה אליכם מתוך מאות התחנות הפרוסות ברחבי הארץ ועוד.
yellow market - הסופרמרקט ש"סוגר לכם את הפינה" בדרך הביתה
Yellow market, רשת סופרמרקטים בפריסה ארצית הנמצאים ברובם במתחמי פז, מציעים כל מה שאתם צריכים להשלמות בדרך הביתה - מוצרי מכולת, מאפיה, ביצים וחלב, ירקות, פירות ועוד. גם בקנייה ב-yellow market תצברו 10% למימוש, כמובן.
אפליקציית yellow היא חלק מחוויית הדרך שלכם. ההרשמה לאפליקציה קלה וידידותית – מספר קליקים ותוכלו להתחיל לחסוך וליהנות מהטבות, כבר בביקור הבא שלכם במתחמי פז ו-yellow.
רוצים לקבל כוס קפה ו-30 ₪ במתנה? הורידו את האפליקציה והתחילו לחסוך וליהנות>>
בכפוף לתקנון, מדניות הפרטיות ותנאי השימוש באפליקציה