אין דבר שמבטא תחושה של בית חם ומזמין כמו ניחוחות תבשילים ומאפים העולים מהתנור במטבח. אלו יכולים להיות מאפי גבינה מפנקים, עוגות ובורקסים או אולי תבשילי בשר ודגים מבעבעים עם טעם וריח משכרים ממש. נוכח חשיבותו הקריטית של התנור למטבח מתקשים לא מעט צרכנים לבחור את התנור שיתאים עבורם וימלא דרישות קריטיות כמו עיצוב ואסתטיקה (שהרי התנור צריך להשתלב ואף לשדרג את נראות המטבח), נוחות שימוש, פיזור חום אחיד, קלות הניקיון לאחר הבישולים השונים וכמובן חיסכון בחשמל.


טיפים לבחירה ושימוש נכון

תנור האפייה נחשב לאחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר במטבח, והנה לכם בסיוע מומחי חברת AEG מספר טיפים לבחירת התנור הנכון עבורכם:
גודל התבניות – צרכנים רבים נוהגים לשים דגש על נפח תא האפייה אך יש לשים לב גם לגודל התבניות שתוכלו לבשל ולאפות בעזרתן כמות גדולה של אוכל בו זמנית.
טורבו אקטיבי - מאוורר גדול בתנור חשוב לחימום אחיד של המזון בתא האפייה ולקבלת אוכל עסיסי יותר.
אפשרות לאפייה ובישול של מספר תבניות בו זמנית – אופציה שתעניק לכם את האפשרות לייעל מאוד את הכנת המזון לכל בני המשפחה.
חימום מהיר של התנור- ליעילות בזמן האפייה. כמו כן מומלץ לבחור בתנור בעל טווח טמפרטורות רחב, החל מ-30 מעלות ועד 300 מעלות. פונקציה זו חיונית במיוחד לאפיית מאכלים כמו פיצות ומקרונים והיא מתאימה גם להתפחת בצק.
דירוג אנרגטי גבוה – ככל שהדירוג האנרגטי גבוה כך התנור חסכוני ויעיל יותר.
שכבות זכוכית רבות בדלת התנור – מומלץ לרכוש תנור עם מינימום 3 שכבות זכוכית בדלת. דבר זה מבטיח טמפרטורה אחידה ומונע כוויות (ובטיחותי לילדים).
ניקיון פירוליטי בעל בידוד משופר- לשמירה על התנור ללא חומרי ניקוי מזהמים.
1 צפייה בגלריה
סדרת תנורים רב תכליתיים SenseCook של AEG -בחירת הצרכנים
סדרת תנורים רב תכליתיים SenseCook של AEG -בחירת הצרכנים
סדרת תנורים רב תכליתיים SenseCook של AEG - המלצת הצרכנים
(צילום: יח"צ)

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO לתנורי AEG מסדרת SenseCook

BRAVO הוא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לתנורי AEG מסדרת SenseCook לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב בעלי התנורים והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם בתנור: האם הייתם שבעי רצון מהשימוש בו, והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" הוענק לתנורים של AEG משום שיותר מ-75% מהישראלים שיש ברשותם את התנור הזה היו שבעי רצון ממנו, ומבין כל התנורים שנבדקו, ציונם הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר.
תנורי בישול ואפייה רב תכליתיים המאפשרים בישול מדויק ומקצועי - תנורי AEG מסדרת SenseCook הם תנורי בישול ואפייה רב תכליתיים עם טורבו אקטיבי לבישול עוצמתי ואחיד. לתנורים מגוון מצבי בישול ואפייה, מגוון תכניות אוטומטיות ומסילות טלסקופיות לבישול אחיד ונוח. התנורים בעלי תא אפייה גדול במיוחד של 71 ליטר, דירוג אנרגטי A והם חסכוניים ואמינים לאורך שנים. טווח הטמפרטורות של התנור נע בין 30-300 מעלות כך שהוא מאפשר בישול מדויק ומקצועי.

תכניות ניקוי עצמי ללא שימוש בחומרי ניקוי מזיקים

ומה לגבי הניקיון? בתוך מגוון הדגמים תמצאו גם תנורים בעלי תוכניות ניקיון פירוליטי- תוכניות ניקוי עצמי ללא שימוש בחומרי ניקוי מזיקים. מה שצריך לעשות זה פשוט להסיר את התבניות והמסילות מהתנור, להפעיל את תכנית הניקוי ולאחר סיום הפעולה וקירור התנור, להעביר מטלית בתנור והתנור נקי (בדגמים נבחרים).

החיישן שעושה את ההבדל

לבשלני הסטייקים והדגים שבינינו מציעה סדרת SenseCook חיישן נעיצה ייחודי, Food Sensor המאפשר בישול ואפייה מדויקים לפי מידת העשייה הרצויה. פשוט מגדירים את מידת העשייה הרצויה, נועצים את החיישן והתנור מתריע מתי המתנה מוכנה. ככה פשוט, ככה טעים ועסיסי.

קולות מהשטח

"התנור החדש של AEG עשה מהפיכה אמיתית במטבח הביתי שלי", מציינת יהודית בגן מפתח תקווה. "מעבר לכך שהוא יפהפה בעיצובו החדיש, הוא בעיקר עושה את עבודת הבישול והאפייה לקלה ומשובחת ביותר. הוא נוח ונהיר להפעלה, והוא גם מקל באופן משמעותי על פעולת הניקוי שלי. הפלא ופלא הוא גם חסכוני באופן משמעותי התצרוכת החשמל שלו. ממליצה בצורה גורפת על קנייתו של התנור הספציפי הזה."
לדברי לינוי וסרשטיין מקרית ביאליק: "תנור AEG הוא תנור מעולה עוצמתי ואיכותי עם מגוון פעולות בישול ואפייה. פיזור חום בצורה מושלמת ומאוד נוח לשימוש. משדרג את כל חווית הבישול והאפייה."
ואת ההמלצות חותמת רעיה שוקני משדרות שקובעת בנחרצות ש"התנור פצצה". "לאחרונה קניתי אותו ואני מאוד נהנית מהשימוש בו. הכול נאפה ברמה גבוהה וטובה, התנור איכותי מאוד שומר על טריות ואיכות המזון. הוא קל לתפעול והכי חשוב קל לניקוי. אני סופר מרוצה, ממש בין הקניות המוצלחות שלי."
לזוכים נוספים של "BRAVO - המלצת הצרכנים" לשנת 2022 לחצו כאן