שחקן חדש בתחום איסוף וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי. לאחר עשרות שנים שבהן שוק זה נשלט בידי חברת יפעת, חברת MIG Ai מצהירה ש"המונופול נשבר".
לפי הודעת החברה, MIG Ai מציעה שירותים מבוססי בינה מלאכותית לקבלת תמונת מצב מלאה ובזמן אמת, מהתקשורת (המודפסת, האינטרנטית והאלקטרונית) ומהרשתות החברתיות, בארץ ובעולם. היא מבטיחה לנטר את מרבית הפיצ'רים הקיימים ברשתות חברתיות: מסטורי בודד באינסטגרם, דרך קבוצות סגורות בפייסבוק ועד סרטוני וידאו בטיקטוק או פוסט בלינקדאין.
MIG Ai היא חיבור בין שלוש חברות ותיקות: Malam Team, קבוצת שירותי ICT, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע; "סקופר" מבית "משלוחה", המנתחת פרסומים על מותגים, עסקים, אנשים וארגונים מתוך 500 מיליון אתרים, ב- 187 שפות, תוך סריקה של כל הרשתות החברתיות; ו-Media Forest המספקת ללקוחותיה ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורי רדיו, אודיו, טלוויזיה ווידאו בזמן אמת, עם תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, לצד זיהוי תכנים משודרים ואזכורים קוליים.
לפי הודעת החברה, במסגרת השלב הראשון של המיזם המשותף הושקעו עד כה למעלה מ-25 מיליון שקלים. MIG Ai מצהירה כי בין לקוחותיה נמנות אל על, מיקרוסופט, קופ"ח כללית, סולר אדג', חברת החשמל, מימון ישיר, נמל חיפה, המשרד לביטחון לאומי, קרסו נדל"ן ומתאם הפעולות בשטחים.