כולנו רוצים איכות חיים אשר מתאימה לאופי של המשפחה שלנו. כאשר מביטים אל הסימנים בשוק הנדל"ן ואל המצב הנוכחי במדינה, ניתן לזהות הזדמנות לרכישת הבית הנכון עבור המשפחה בחלון הזמן הנוכחי.
עבור משפחות המחפשות בית צמוד קרקע וחוויית מגורים מול נוף ירוק, כדאי להכיר את מושב ריחן, המגשים את חלום הבית והגינה, במחיר שפוי.
מהי ההשפעה הצפויה של המלחמה הנוכחית ומצב שוק הנדל"ן על מגמת המחירים העתידית? ומה הופך את ריחן, המושב החילוני הצומח, ליעד נחשק בקרב אוכלוסיות איכותיות מכל האזור?
5 צפייה בגלריה
ריחן
ריחן
אלון ונועה מוזס
(צילום: מושב ריחן הרי זהב)
המצב הביטחוני והנתונים של שוק הנדל"ן מורים על עליית מחירים
אחרי תקופה ארוכה של קיפאון בשוק הנדל"ן, חלק ניכר מהמומחים מזהים סיכוי גבוה מתמיד למגמת עלייה קרובה במחירים.
מצד אחד, הנתונים ההיסטוריים מראים כי אחרי מלחמה מגיעות עליות מחירים. מאפיין נוסף של מלחמות הוא 'בייבי בום' שמוביל לעלייה בביקוש, בעיקר לבתים גדולים יותר, עם עדיפות לאזורים כפריים בהם המחיר למ"ר נמוך יותר. תוצאה נוספת של המלחמה הנוכחית היא המחסור החמור בעובדים באתרי הבנייה, מה שצפוי להיות מתורגם בקרוב לעליות במחירי הדיור.
גם מבט אל שוק הנדל"ן מורה על סיכוי גדול לעלייה עתידית. על פי ההערכות, הביקוש לפתרון דיור בקרב זוגות צעירים ומשפחות יגבר בקרוב על חוסר הוודאות של השוק, והמחירים יתחילו שוב לעלות. גם ירידה בריבית צפויה לתרום לעלייה מחודשת בביקוש.
5 צפייה בגלריה
(צילום: מושב ריחן הרי זהב)
להתאהב בטבע קסום וליהנות מאיכות חיים גבוהה - במחיר שפוי
עבור משפחות המחפשות לעצור לרגע את אורח החיים המטורף של העיר וליהנות מחוויית מגורים בטבע מול הנוף הירוק, כדאי להכיר את מושב ריחן, מושב חילוני במרחק מספר דקות נסיעה מחריש, הנמצא בלב שמורת טבע מדהימה. מושב ריחן מציע בתים צמודי קרקע במחירים נמוכים משמעותית ממושבים אחרים באזור, יחד עם קהילה כפרית מחבקת ומוסדות חינוך מעולים.
5 צפייה בגלריה
ריחן
ריחן
דימה ובת אל כגן
(צילום: מושב ריחן הרי זהב)
המושב מושך אליו בעלי מקצועות חופשיים, מהנדסים, עורכי דין, אנשי הייטק, אנשי חינוך ועוד, אשר מחפשים שקט ושלווה עבור המשפחה שלהם. עיצוב הבתים ביישוב משלב עץ ואבן בהרמוניה מדויקת, מה שמעניק מראה כפרי יוקרתי לבית החלומות שלכם.
הבתים במושב ריחן נבנים על ידי חברת 'הרי זהב', אשר הוקמה לפני יותר מ-15 שנה ואחראית על עשרות פרויקטים איכותיים המאופיינים בבניית קהילות איכותיות ובנייה מותאמת לקהל היעד.
5 צפייה בגלריה
ריחן
ריחן
צחי ונעמה סגל
(צילום: מושב ריחן, הרי זהב)
"באנו בגלל האוויר הפתוח והטבע, אבל הקהילה היא הזכייה האמיתית"
המשפחות שעברו למושב ריחן לאחרונה מעידות כי קיבלו את ההחלטה הכי טובה עבורן ועבור כל בני המשפחה. אלון ונועה מוזס, חשב במשרד החינוך ומעצבת תכשיטים שעברו למושב מאור עקיבא, מספרים כי הגיעו בתחילה בגלל האוויר הפתוח, הירוק והטבע, "אך אחרי שעברנו, אנחנו יכולים להגיד שבני האדם שחיים במושב ריחן הם הזכייה האמיתית: מחוברים לקרקע, פשוטים ואמיתיים. לא פגשנו קהילה כזו באף מקום אחר, וזה ניכר מהרגע הראשון".
דימה ובת-אל כגן, מהנדס בתחום ההייטק ומנהלת צוותי מהנדסי בדיקות חומרה, גרו בנתניה ובדקו מספר אופציות לרכישת בית צמוד קרקע לפני ששמעו על מושב ריחן. דימה ובת-אל מספרים כי "באנו ליישוב בשביל קהילה שתהיה לנו כמו משפחה, ובשביל לחזור לקרקע. אנחנו רוצים בסיס וחיבור לטבע".
5 צפייה בגלריה
ריחן
ריחן
רועי וידבסקי ונוית גרינברג
(צילום: מושב ריחן הרי זהב)
רועי וידבסקי ונוית גרינברג, מנכ"ל חברת ייעוץ בתחום התרופות ו-וטרינרית, גרו בעין אילה, מושב ליד זכרון יעקב, לפני שחיפשו אחר בית שיספק את איכות החיים המתאימה למשפחה, בשילוב עם מחיר שפוי בהשוואה לחלופות. לדבריהם, הגיעו למושב ריחן "כדי למצוא שלווה וחייה קהילה. וזה בדיוק מה שמצאנו כאן", הם מספרים בחיוך.
אחרונים חביבים הם רענן ארבל ועדה גרינברג, זוג פנסיונרים של משרד החינוך, אשר מספרים על השינוי הגדול של החיים במושב ריחן לעומת החיים בעיר. "יש כאן אנרגיות טובות, אנשים מסבירי פנים וקהילה תומכת. מי צריך יותר מזה?" הם שואלים כשהם יושבים בגינה שלהם, מול הנוף הירוק והפתוח.
המגמה הצפויה בשוק וחוויית המגורים מול הנוף מורות על מסקנה אחת בלבד - זה הזמן לפתוח דף חדש במושב ריחן
כאשר משלבים את המסקנות לגבי המצב בשוק ואת האטרקטיביות של הקהילה, הנוף והמחיר השפוי, אין שום ספק - מושב ריחן הוא היעד הבא עבור המשפחה שלכם. בואו לתקוע יתד ולגדל את המשפחה בשקט, בשלווה ובמחיר שלא הכרתם.

פורסם לראשונה: 13:25, 14.12.23