מאת: מירי בן-דוד ליוי
תשכחו מכל מה שידעתם על רפואה אסתטית. אתם יודעים מה? אל תשכחו. אבל תוסיפו לזה עוד קומה, כי מה שהיה מוכר ולרלוונטי עד ממש לא מזמן, מפנה את מקומו לגישה חדשנית שמשיגה לא פחות מהפחתה מוכחת של שנים בגיל הביולוגי. כל זה קורה במרכז הרפואי המתקדם VIV Clinic בהנהלתו של ד"ר צחי וידר.
ד"ר וידר הוא כירורג ממובילי תחום האסתטיקה הרפואית בישראל, ומהרופאים הבכירים והמוכרים בארץ בעולם בתחום הזעת יתר. הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון והחל את דרכו המקצועית בכירורגיה כללית וכמנהל חדר המיון בבית החולים מאיר בכפר סבא. במשך השנים, הוא עבר השתלמויות מקצועיות במספר מרכזים רפואיים מהמובילים בארצות הברית ואירופה והיום, לאחר מעל לשני עשורים שבהם הוא מטפל באסתטיקה ומעביר קורסים לרופאים בארץ ובחו"ל, הוא משתתף במחקרים ובכנסים בינלאומיים ונחשב לאחד המומחים הגדולים בתחום, מה שמעיד באופן טבעי על הדיוק שלו ועל יד האומן המפורסמת שלו.
3 צפייה בגלריה
 ד"ר וידר
 ד"ר וידר
ד"ר וידר
(צילום: אימג פוטו)

בוטוקס? חומצה היאלורונית? נהדר, אבל אפשר גם יותר

במשך השנים, ד"ר וידר הבין שבוטוקס וחומצה היאלורונית זה נהדר אבל זה חיצוני בלבד, פג לאחר זמן, ולא נותן מענה לתאים שמזדקנים בעור הפנים. למרות שחשבנו שאולי זה לא אפשרי, בהחלט ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות בהרבה בהצערת עור הפנים שלנו. למעשה, כדי להגיע לתוצאות משמעותיות עלינו לטפל בפנים לא רק חיצונית אלא חשוב יותר פנימית. כאן נכנסת לתמונה שיטה חדשה שפיתח ד"ר וידר ושעתידה לעשות מהפכה בתחום אסתטיקת הפנים והצערת העור: תיקון העור ברמה התאית והצערתם! וכן, זה אפשרי!
ד"ר וידר מסביר "אנחנו במרכז הרפואי, חלוצים ביישום התוכנית בישראל ומתאימים תוכניות טיפול באופן אישי לכל מטופל, גם לפי מצב בריאותו וגם לפי סגנון החיים שלו. את הרובד הראשון כולם מכירים וכמובן שאנחנו עושים את זה - הזרקות. זו הרוטינה שעושים לכל מטופל. הרובד השני מדבר בעיקר על מכשירים טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים מבוססי אנרגיה חשמלית, מבוססי לייזר, גלי אולטרסאונד וכדומה, שמעניקים לנו נדבך נוסף שמשפר את איכות העור, מותח אותו וממצק אותו. כאן נכנס לתמונה הרובד הנוסף - תיקון של העור ברמה התאית. אנחנו לוקחים את תאי העור ומצעירים אותם. תאי העור הצעירים מסודרים בצורה נכונה ויודעים לייצר חומרים חשובים כמו קולגן ואלסטין ועוד חומרים שחיוניים למראה של עור יפה, והם גם לא מפרישים חומרי דלקתי שתאי עור זקנים מפרישים ובכך גורמים לנזק בעור. המשימה וההתמקדות שלנו היא להוסיף למה שהכרנו עד היום, עם ניסיון עצום בהזרקות ומכשירים וטכנולוגיות, את הרובד הנוסף שגורם לקפיצת מדרגה נוספת בעולם הטיפולים".
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

המולקולות מוחדרות ויודעות להשפיע על תאי העור ולהפוך אותם לצעירים יותר.

התעשייה בתחום, לא מופתעת שדווקא ד"ר וידר מוביל את המהלך החדשני הזה. אחרי שבמשך שנים הכשיר רופאים בארגונים בינלאומיים, עסק באינטנסיביות בתחום ה longevity , הכניס לעולם את התודעה לטיפולים האסתטיים ופיתח את שיטת האם VIV Blue שפונה לאלו המעוניינים לשלוט בתהליך ה Aging (הזדקנות) ומתייחסת להצערת כל איברי הגוף.
על בסיסה של שיטת VIV Blue פותחה השיטה החדשה שפונה גם לקהל צעיר יותר שחרד לעור הפנים בלבד, הוא רואה במהלך החדש ובתוכנית ששוברת את תיקרת הזכוכית, לא פחות מיישום של העתיד של הרפואה האסתטית, תוך דיוק וביצוע ברמה הגבוהה ביותר. הכל נעשה בליווי ומעקב לאורך זמן.
שיטת האם VIV Blue מתייחסת לא רק לפנים עצמם אלא גם לכל חלקי הגוף. "אנחנו מתחילים משיפור והצערת תאי המוח ומגיעים עד לתאי העור. זה לא יומרני להגיד שאפשר לקחת אדם ולהפוך אותו לצעיר יותר בתפקוד ובתאים. ישנן מולקולות שעושות את העבודה באמצעות החדרת חומרים פעילים במכשירים טכנולוגיים (כגון : DERMA PEN) כמו גם באמצעות מריחה ביתית של משחות שנרקחו בלעדית ובהתאמה אישית למטופל. השיטה החדשה מתמקדת בתאי העור לפנים - תא עורי יכול להיות צעיר יותר על ידי החדרת מולקולות מיוחדות שהרפואה האסתטית לא הכירה עד היום".
הניסיון המצטבר של המרכז הרפואי VIV הוא יוצא דופן הן ברמה ארצית והן ברמה בינלאומית. עם למעלה מ-20 שנות פעילות, המרכז הרפואי זכה ב Diamond Provider אשר מהווה הכרה בינלאומית ותעודה לאיכות ולניסיון ע"י Allergan Aesthetic , חברת התרופות הגדולה בעולם אשר מייצרת בין הייתר את חומרי המילוי בהם משתמשים במרכז הרפואי VIV, תעודה אשר לה זכו רק מרפאות מעטות בעולם, ואילו ד"ר וידר היחיד בישראל שקיבל אותה.

הכל מתחיל מאבחנה נכונה

במרכז הרפואי VIV, כל תהליך מתחיל באבחון מדויק על ידי צוות מיומן ומקצועי. "הגישה האבחונית היא הבסיס להתאמת הטיפול המיטבי והיא כוללת אמצעים מתקדמים שיש בארץ רק אצלנו, כמו בינה מלאכותית (FACE AI)שהיא תוכנה שמנתחת את הפנים, באמצעות בינה מלאכותית שיודעת להצביע ברזולוציה גבוהה ולייצר תובנות לגבי הבעיות שדורשות טיפול. צוות המומחים שלנו כולל רופא אסתטי מומחה, יועצת רפואית וקוסמטיקאית רפואית, שיושבים עם המטופל, מנתחים ביחד את הצילומים, ובונים את הגישה הטיפולית שתביא לתוצאות הכי טובות, טבעיות ויפות שניתן. בכלל, צוות המומחים שלנו כולל רופאים מהתמחויות שונות בטיפולים שונים, ואנחנו לא מגבילים את הטיפול ליכולות הספציפיות של מטפל מסוים. בזכות זה, ובזכות הטכנולוגיות הכי חדישות ומעודכנות, ניתן להשיג תוצאות מצוינות גם בהרמה של אזורי פנים נפולים".
3 צפייה בגלריה
(צילום: תומר בן אבי)

תכשירים שרוקחו באופן מיוחד עבור המרכז הרפואי

התכשירים הוכנו במיוחד עבור המרכז הרפואי של ד"ר וידר בהכנה רוקחית על פי מרשם של הרופאים המומחים של המקום. החומרים שאנחנו משתמשים בהם, מהווים טריגר לתאי העור לחזור לפעילות תקינה ועל ידי כך לשפר את המראה הצעיר של העור. לא פחות חשוב עבורנו, לתמוך בתהליך בתוספי תזונה שמותאמים לתהליך הזה וכמובן שנדרש מהמטופל להתמסר לתהליך ולהמשיך את הטיפול בבית לפי ההמלצות".
התהליך הזה נעשה בארץ רק במרכז הרפואי VIV ורק מרכזים רפואיים בודדים בעולם מכירים ומבצעים אותו. מי שרוצה להתרשם ולהרגיש את המרכז הרפואי, יכול לעקוב ולראות את המתרחש בעמוד האינסטגרם הפעיל והקצבי של המרכז.
לעוד פרטים על תחום האסתטיקה המתפתח במרכז הרפואי, היכנסו לאתר>>