נוף הגליל, שהתחדשה בשנה האחרונה בנופארק – פארק החלומות מהיפים בישראל - מציעה למבקריה חוויית תיירות ייחודית בנוף, המשלבת טבע, אתרים ואטרקציות. אחרי שתגלו את הנוף החדש ותתאהבו בו, תוכלו לאמץ אותו באופן קבוע וליהנות מאיכות חיים בהיצע הדיור החדש בעיר,
אבל קודם נתחיל בטיול.

קבלו עשר אטרקציות שלא הכרתם ליום כיף:

1. V- PLANET: מסע בין כוכבים
בדומה לבוסטון, ברלין ורומא, גם בנוף הגליל מחכה לכם הפלנטריום המתקדם בישראל. בתוך מבנה כיפתי, המעוצב כמו מתחם חלל ומצויד בטכנולוגיה חדשנית, תוכלו להיפרד לחצי שעה מכדור הארץ ולסייר בירח, לצפות במכתשי הפגיעה ואפילו לשחזר את צעדיו של האסטרונאוט הראשון שנחת על הירח. המבנה מאובזר בטכנולוגיית צפייה שמאפשרת תחושת ריחוף בין כוכבי הלכת וטיול חווייתי במרחבי הגלקסיה.
פתוח בכל ימות השבוע, חוץ מיום שלישי.
מחיר: 45 שקל. לפרטים: 3537251–054

2. הגן הבוטני: עציץ למזכרת
במתחם נופארק נמצא הגן הבוטני הראשון בגליל על שטח של 5 דונמים אתם מוזמנים ליהנות מסיור בין חלקות הגן, שבו תפגשו את צמחיית הגליל וצמחים מיוחדים מהעולם. הסיור מלווה בהסברים של אגרונום הגן, ותצאו גם עם מתנה - עציץ וצמח למזכרת.
פתוח בכל ימות השבוע מ־19:00-9:00.
מחיר: 15 שקל. לפרטים: 7053888–074

3. חי פארק: חגיגה של חיות
פינת החי במתחם הנופארק מזמינה אתכם לבקר את חיות המשק, הזוחלים ומיני הציפורים. הביקור בפינת החי מהנה במיוחד הודות לנוף הקסום המקיף אותו מכל עבר, ו"הפנטהאוסים" המעוצבים של בעלי החיים השוכנים בה.
פתוח בכל ימות השבוע מ־20:00-9:00.
מחיר: 15 שקל. לפרטים: 7053888–074

4. שלוות הברבורים באגם הנוי
התעייפתם? זה הזמן לקחת לעצמכם רגע מנוחה מול אגם הנוי, לשבת על ספסל עץ מעוצב ומוצל ולצפות באגם הקטן והיפהפה, המאכלס צמד ברבורים ודגי זהב.
פתוח כל ימות השבוע. כניסה: ללא תשלום
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
5. שלמה ארצי, אברהם פריד והמופע המשותף של ריטה ורמי באמפי פארק
אם תתזמנו את הביקור בנופארק לתאריכים שבהם מתקיימות הופעות באמפי פארק המפואר, תוכלו ליהנות משלושה מופעים גדולים: אברהם פריד מארח את חיים ישראל (2.8.21), שלמה ארצי בהופעה מיוחדת (14.8.21) והמופע המשותף והמצליח של ריטה ורמי (26.8.21) על במה שאין כמוה בארץ, מוקפת בנוף המשגע של העמק והר התבור.
כרטיסים למופעים באתר עיריית נוף הגליל
6 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

6. יופי מרהיב בבית התפילה
בית הכנסת הגדול בנוף הגליל נבחר לאחד אחד מעשרת בתי הכנסת היפים בישראל. הבניין המרשים, שתוכנן על ידי האדריכל נחום זולוטוב ז"ל, בנוי בצורת כיפה הפוכה, מוקפת קירות מסך זכוכית, היוצרים אשליה שהכיפה מרחפת באוויר.
7. פארק התבור: טיול ופיקניק
פנינת טבע מרהיבה בפאתי שכונת מאליבו (רח' הוורדים) ובסמיכות ליער צ'רצ'יל. הפארק כולל שבילים מונגשים באורך של כ־500 מטר, גשרוני חציית הנחל ושטח מוסדר לפיקניקים. נחל תבור זורם בפארק בעונת החורף, וגם בקיץ אוהבי הטבע ייהנו לטייל בשביליו.
פתוח כל ימות השבוע
8. נופש וספא לגוף ולנשמה
אחרי הסיור בפארק אתם מוזמנים להרגיע את הגוף במתחם הספא והנופש העירוני – "המתחם", הכולל בריכה מחוממת, סאונה ומרכז ספורט וכושר.
לפרטים: 04-8473777
6 צפייה בגלריה
  מתחם הספא והנופש העירוני
  מתחם הספא והנופש העירוני
מתחם הספא והנופש העירוני
(צילום: יח"צ)

9. מוזיאון השואה: אומנות וזיכרון
מוזיאון השואה בנוף הגליל הוקם ביוזמת תושבי העיר, והמוצגים שבו נתרמו ברובם על ידי תושבים שורדי שואה. במוזיאון מוקרנים סרטים מהתקופה, מוצגים ותמונות לצד תערוכות ציורים.
פתוח בימים ראשון-חמישי בין השעות 13:00-10:00. הכניסה ללא תשלום בתיאום מראש, בטלפון: 04-6461231
10. איך אפשר בלי שופינג?
את יום הטיול המהנה בנוף הגליל תוכלו לסיים בסיור שופינג שלא תמצאו בשום מקום. תתחילו במרכזה – מרכז המזון הגדול ביותר במזרח התיכון, הכולל גם קומה עצומה של כלי בית וקומה של מוצרי נוי וצעצועים לילדים.
משם אתם מוזמנים להמשיך לסיבוב במרכז המסחרי הישן ואותנטי "רסקו" ובשלושה מרכזים מודרניים: "מול הרים", קניון "מבנה" ומרכז עופר סנטר, שמולו שוכן השוק העירוני.

קיץ של מופעים באמפי נוף הגליל

הגעתם לטייל בנוף הגליל? אם תתזמנו את היום עם המופעים הגדולים שמתקיימים באמפי פארק המפואר של העיר, תהפכו את החוויה למושלמת.
במהלך חודש אוגוסט הקרוב יעלו על במת האמפי שלושה מופעים גדולים:
2.8 אברהם פריד מארח את חיים ישראל
14.8 שלמה ארצי בהופעה מיוחדת
26.8 המופע המצליח של ריטה ורמי
לצד המופעים מתקיימים במהלך כל הקיץ הצגות ואירועים לילדים ולכל המשפחה בנופארק – הפארק העירוני החדש, ובימי שישי אירועי קבלת שבת ישראלית.
לפני שאתם מגיעים לעיר, כדאי להתעדכן בלוח האירועים המתפרסם באתר העירייה.
אמפי פארק נוף הגליל נחשב לאחר היפים והמפוארים בישראל, לא פחות מקיסריה, עם כ־5,000 מקומות ישיבה, במה ענקית, גשר תאורה משוכלל ותפאורת טבע מרהיבה, שמקיפה את האמפי מכל עבריו, כשמאחורי הבמה מתנשא הר התבור במלוא הדרו.
6 צפייה בגלריה
בנייה בנוף הגליל
בנייה בנוף הגליל
בנייה בנוף הגליל
(צילום: יח"צ)

6 צפייה בגלריה
  נוף הגליל דירה להשכיר
  נוף הגליל דירה להשכיר
נוף הגליל דירה להשכיר
(צילום: יח"צ)


נהניתם? כל הטוב הזה יכול להיות שלכם

בנוף הגליל מוקמים בימים אלה פרויקטים עם אלפי יחידות דיור למשפחות צעירות עם ילדים.
מלבד האטרקציות התיירותיות, הנוף המדהים והאוויר הנקי, העיר נהנית ממערכת חינוך מצוינת עם 80% אחוזי זכאות לבגרות, ומציעה למשפחות צעירות סל שירותים מיוחד, הכולל חוגים במחירים מוזלים, יום לימודים ארוך ובית מצוינות ייחודי בארץ, המעניק לתלמידי התיכון שיעורים פרטיים בחינם על ידי טובי המרצים והמורים.
6 צפייה בגלריה
  נוף הגליל מדורגי הר יונה ד'
  נוף הגליל מדורגי הר יונה ד'
נוף הגליל מדורגי הר יונה ד'
(צילום: יח"צ)
"מיקומה של העיר בלב הגליל, סמוך לעורק התחבורה הראשי של צומת המוביל וכביש 6, מעניק לנוף הגליל יתרון תחבורתי המאפשר הגעה בתוך שעה ורבע לתל אביב ופחות מחצי שעה לחיפה", מסר ראש העיר רונן פלוט וציין, כי בימים אלה מתבצעות עבודות לסלילת הרכבת הקלה "נופית", שתחבר את העיר ישירות לחיפה ותשדרג את איכות החיים בה.
לצד חינוך ברמה גבוהה, נוף הגליל מציעה תעסוקת הייטק רחבה ומשוועת לעובדים בתחום המחשבים ומהנדסים בכל התחומים. בפארק ההייטק בעיר פועלים מפעלים רבים, בתוכם סולאראדג' שנסחר בנאסד"ק. נכון להיום היצע המשרות הפנויות והזמינות בפארק בתחום ההייטק מסתכם בלמעלה מ-300 משרות.