התורים המתמשכים לרופאים מומחים במערכת הבריאות היוו עוד טרם פרוץ משבר הקורונה, את אחד מפצעיה הפתוחים והמדממים ביותר של מערכת הבריאות הציבורית. הדבר נובע מכך שזמן הייעוץ או הבדיקה משחק תפקיד קריטי בפתרון הבעיה הרפואית, קל וחומר בעת מצוקות ממשיות ודחופות. למעשה ניתן לומר כי תקציב הבריאות הממלכתי במדינת ישראל התאפיין תמיד כתקציב חסר (למעט בתקופת הקורונה, שגם בה הוא הוסט אך ורק לנושאי קורונה ולא לנושאים אחרים), וכך הציבור הישראלי אמנם נהנה מרמת רפואה גבוהה יחסית לשאר מדינות העולם, אך הזמינות לשירותי הרפואה הללו לוקה בחסר ונמצאת במקומות האחרונים ביחס למדינות המערב.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

הזמן הוא גורם קריטי בטיפול

ברור לכולנו כי חלק חשוב בטיפול הבעיה, הוא הזמן, וככל שנקדים לטפל בחולה, כך יגדלו סיכויי ההחלמה שלו והטיפול יהיה אף קל יותר. על כן חשוב לייצר מענה רפואי מהיר למטופלים על מנת לסייע להם לטפל בבעיה הרפואית שלהם, ולהגיע להחלמה מלאה כמה שיותר מהר. מי שהפנימה זאת לפני כולם היא חברת הביטוח מגדל המשיקה בימים אלו שירות ייחודי ופורץ דרך בו יכולים המטופלים לפגוש רופא מומחה תוך 3 ימי עסקים בלבד. לקוחות חטיבת הבריאות של מגדל יכולים ליהנות לא רק מזמן המענה הקצר ביותר בישראל אלא גם ממגוון רחב ומקיף של רשימת התמחויות ובפריסה ארצית רחבה. יתירה מכך, והדברים אמורים במיוחד כעת בימי הקורונה המתחדשים, את שירותי הייעוץ יוכלו לקבל המבוטחים גם במרפאה הפיזית וגם אונליין דרך המחשב או האפליקציה, מבלי לצאת מהבית.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

דואגים גם לתושבי הפריפריה

לפריסה הארצית הנרחבת שמציעה מגדל למבוטחי ביטוח הבריאות שלה קיימת חשיבות רבה שכן פעמים רבות נאלץ חולה להמתין לתור לרופא מומחה זמן רב מדי, משום שהרופא הפנוי היחידי רחוק מביתו. במיוחד הדברים אמורים בערי הפריפריה בהן יש פחות רופאים מומחים והתור המבוקש עלול להיקבע שבועות וחודשים ארוכים קדימה. ב"מגדל" כל זה נמנע מהלקוחות שכן שירותי התור המהיר מציעים פריסה ארצית רחבה, כך שהמומחים זמינים עבור הלקוחות בכל מקום בו הם צריכים, במרכז הארץ או בפריפריה.

אפשר גם באונליין

ברוח ימי הקורונה בהם אנו חיים לא מעט מטופלים נרתעים מלהגיע למוסדות רפואיים, בכדי לא לחשוף ולהיחשף לחולים ולמחלות ולהעמיס עוד על המערכת הרפואית הנמצאת במצב חירום ומשבר. כך, מתוך דאגה ללקוחותיה השיקה "מגדל" את כתב שירות ייעוץ רפואי אונליין, המאפשר למטופלים זמינות מלאה לרופאי משפחה, ילדים ורפואת מומחים מבלי לצאת מהבית. הייעוץ הרפואי אונליין מעניק שירותי רפואה חשובים הכוללים: יעוץ מקוון מרופא משפחה או רופא ילדים וכן ייעוץ רפואת מומחים ב- 29 תחומים מגוונים, ובכללם רפואה פנימית, רפואה זיהומית, ריאות, א.א.ג, רפואת ילדים, אלרגולוגיה, עיניים, רפואת כאב, גריאטריה, רפואת עור ומין, קרדיולוגיה, גניקולוגיה, רדיולוגיה, נוירולוגיה, כירורגיה לב, כירורגיה חזה, כירורגיה כללית, אורתופדיה, אורולוגיה, נוירוכירורגיה, אנדוקרינולוגיה, גנטיקה רפואית, אונקולוגיה, נפרולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, ראומטולוגיה והמטולוגיה. כן ניתנים שירותי אונליין בתחומי ייעוץ רפואת הנפש: ייעוץ וטיפול פסיכיאטרי לילדים ולמבוגרים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

לא מתפשרים על איכות הרופאים, עבורכם

רשימת הרופאים המומחים שבהסכם כוללת מומחים ידועים מתחומם, ולפחות מומחה אחד בכל תחום שהינו פרופסור, סגן / מנהל מחלקה או סגן מנהל יחידה בבית חולים. כך מוודאת מגדל כי לקוחותיה מקבלים את הייעוץ הרפואי הטוב בישראל. נגיש, מהיר ואיכותי.