על רקע האירועים האחרונים בעולם ובישראל, נראה שהדיווחים על רמת התחלואה והעומסים בבתי החולים ירדו מהכותרות. למרבה הצער, המציאות חזקה יותר מכל כותרת - בתי החולים עדיין חווים עומסים רבים במחלקות על רקע תחלואת החורף, הקורונה והמחסור המתמשך במיטות ובכוח אדם.
הצוותים הרפואיים עושים מעל ומעבר כדי לטפל בכלל החולים באופן מיטבי, אבל הדבר לא מתאפשר בעקבות העומסים הרבים. רופאים רבים מעידים גם בימים אלו על כך שהם לא מצליחים להגיע לכל המאושפזים, ואף עלולים לאבד חולים בעקבות המצב.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אילן בשור)

יש פתרון להפחתת העומס ולאיכות חיים טובה יותר עבור החולים – החלמה בבית

על פי הנתונים המגיעים מבתי החולים, חולים רבים מתאשפזיםבעקבות מצב חירום, ונאלצים להישאר בבית החולים למרות שההחלמה יכולה ואמורה להתקיים בבית.
עמותת יד שרה, אשר מספקת ציוד רפואי ועזרה במגוון תחומים לישראלים כבר עשרות שנים, לוקחת חלק פעיל ומרכזי במאמץ להפחתת הלחץ מבתי החולים ועזרה למחלימים, על ידי כך שהיא מאפשרת לחולים רבים להתאשפז בביתם, לצד בני משפחתם, באמצעות הציוד הרפואי אשר מסופק על ידי העמותה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אילן בשור)

מלאי הציוד אזל ויד שרה פונה לציבור הרחב בקמפיין מיוחד

האתגר הגדול ביותר שבפניו עומדת יד שרה לאחרונה הוא העובדה כי האמצעים המיועדים לאשפוז ביתי, כמו מיטות, מנופי הרמה, כורסאות מיוחדות ובלוני חמצן - אזלו מהמלאי.
נכון להיום, יד שרה נאלצת לדחות פניות של ישראלים אשר יכולים להחלים בבית ואין להם את האמצעים הכלכליים לשכור בעצמם את הציוד היקר לשם כך.
על רקע המחסור החמור במלאי והחג המתקרב, יד שרה יצאה בקמפיין חירום כדי לספק לציבור הרחב מיטות וציוד אשפוז ביתי - כל 1,500 ₪ שייתרמו מאפשרים לעוד חולה להתאשפז בבית, יחד עם משפחתו האוהבת והדואגת.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אילן בשור)

בפסח הזה, תוכלו לעזור לישראלים לחגוג יחד עם המשפחה

הישראלים ידועים בערבות ההדדית המופלאה שלהם - ותקופת החגים היא הזמן לעזור לחולים אשר יכולים להתאושש בסביבה ביתית ומוכרת, בחיק משפחתם, ולחגוג את הפסח כמו כולנו.
בליל הסדר הקרוב, כשתרימו עוד כוסית של יין ותיהנו מאווירת החג, תוכלו לדעת שעזרתם לישראלי נוסף לשבת בשולחן החג הביתי עם המשפחה שלו. ושיהיה לכולנו חג שמח ואוהב!