אין חובב תיאטרון שלא מכיר את 'כנר על הגג' מאת ג'וזף שטיין ועל פי סיפורי 'טוביה החולב' של שלום עליכם. למעשה, נראה שאין יהודי בעולם שלא יודע לזמזם את השירים הנצחיים, של המחזמר החשוב ביותר שנכתב אי פעם על העולם היהודי: "לו הייתי רוטשילד", "לחיים" ולהיטים רבים נוספים שנכנסו לקאנון של התיאטרון. בין היתר, כולנו זוכרים את הסרט המבוסס על המחזמר עם הופעה בלתי נשכחת של חיים טופול, אשר שיחק את טוביה גם כשהמחזמר עלה בווסט אנד של לונדון.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי צבקר)
כעת, יש לכם הזדמנות לחוות את "כנר על הגג" מקרוב, בהיכל התרבות תל אביב, ובתיאטרון הצפון. בתפקיד טוביה החולב - נתן דטנר, ולצידו סנדרה שדה, שרי צוריאל, שי גבסו, קובי מאור ועוד עשרות שחקנים, רקדנים ונגנים - ובליווי תזמורת חיה על הבמה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי צבקר)
ההפקה, השחקנים, התזמורת, השירים והמסורת היהודית - 'כנר על הגג' 2022 הוא מחזמר שחובה לראותו!

עלילות טוביה וחמש בנותיו, בהפקה מרהיבה ובימוי חדש ורגיש

המחזמר מגולל את סיפורו של טוביה, יהודי עני ואביהן של חמש בנות, אשר מנסה לקיים את משפחתו על פי מצוות הדת והמסורת, בסביבה נוצרית שהשפעותיה הולכות וגדלות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי צבקר)
הוא מתקשה לעמוד מול הרצונות של בנותיו הבוגרות, אשר מושפעות מרוח ההשכלה ושהבחירה שלהן בחתנים אינה לשביעות רצונו.
בנוסף לכל הצרות מבית, צו גירוש נוחת על המשפחה ועל כל יהודי העיירה, אשר מורה להם לעזוב את הבית בו נולדו וחיו עד כה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יוסי צבקר)
המחזמר המפורסם, בהפקת התיאטרון העברי, מבית היוצר כנר על הגג ובנוסח עברי של דן אלמגור, מוגש בהפקה מרהיבה, בבימוי חדש ואוהב כלפי היצירה האדירה של גדול הסופרים היהודים, שלום עליכם. את המחזמר מלווה תזמורת חיה על הבמה בניצוחו של יוסי בן נון.