קנייה של מחשב נייד היא אירוע משמח - אין כמו להתחדש במחשב שישרת אתכם למשך שנים ויהפוך לאחד השותפים הכי נאמנים שלכם בלימודים, בעבודה או בבית.
צפו במומחים של Lenovo טימור בריטבה ורון שבתאי, על הצעדים הבסיסיים בדרך למחשב הבא שלכם - תוך 5 דקות:
על מנת לעזור לכם לצלוח את אינסוף הפרמטרים והשיקולים בדרך לדגם הנכון, אספנו את כל הצעדים החיוניים והמונחים הבסיסיים שאתם חייבים להכיר. המומחים של Lenovo, טימור בריטבה, מנהל מוצר Lenovo, ורון שבתאי, מנהל תחום צרכני Lenovo, מסבירים לכם ב-5 דקות איך לבחור מחשב נייד.
השאלה הראשונה והבסיסית ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא 'מהו השימוש העיקרי שלכם במחשב?'
האם אתם סטודנטים שעומדים לחרוש איתו למבחנים? האם הוא מיועד לגלישה באינטרנט ולתוכנות אופיס? עבודה על תוכנות מקצועיות? או גיימינג אל תוך הלילה?
החל ממפרט ועד לאחריות – ארבעת הצעדים החיוניים בדרך למחשב הבא שלכם
אחרי שעניתם על השאלה, הצעד הראשון הוא המפרט. המונחים שכדאי להכיר הם מעבד, זיכרון פנימי, כונן אחסון, כרטיס מסך וגם פרמטרים טכניים של המסך עצמו.
מהי החשיבות של דור המעבד? מי צריך כונן אחסון גדול במיוחד? ומהי הרזולוציה הרצויה למסך שלכם? הציצו בסרטון וגלו.
2 צפייה בגלריה
lenovo
lenovo
lenovo
(קרדיט: lenovo)
בכל מקרה, ההמלצה היא לקנות מחשב עם מפרט מעט יותר מתקדם ממה שאתם צריכים כרגע, מתוך מבט לעתיד ורצון ליהנות מהמחשב לאורך שנים.
הצעד השני הוא מערכת הפעלה. ההמלצה של המומחים היא לקנות מערכת ווינדוס מקורית, בעקבות השימוש האינטואיטיבי. רובנו מכירים את חבילת התוכנות של אופיס, המערכת מתאימה לכל סוג שימוש והיא גם תואמת למסך מגע ולשימוש בעט.
הצעד השלישי הוא בחירת סדרת המחשבים. באופן לא מפתיע, ככל שהסדרה גבוהה יותר, כך המחשב איכותי יותר. לדברי המומחים, "IdeaPad 5 של Lenovo, למשל, מתקדם יותר מ-IdeaPad3. בסדרה 5 יש פיצ'רים מתקדמים יותר של סאונד, מצלמה, מקלדת מוארת, סוללה חזקה יותר ומסכי מגע בחלק מהדגמים".
למי שצריך נתונים טובים יותר מה-IdeaPad, הסדרה הבאה היא ה-Yoga, שם כל הפרמטרים טובים יותר ויש יותר דגש על עיצוב, סטייל, ביצועים גבוהים וסוללה עוצמתית. רוב דגמי Yoga מגיעים עם מסך מגע מסתובב, משקל קל ועט.
הצעד הרביעי הוא אחריות, המהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקנייה.
2 צפייה בגלריה
lenovo
lenovo
lenovo
(קרדיט: lenovo)

ההמלצה של המומחים היא "לרכוש מחשב מיבוא רשמי וממשווק מורשה, עם מקלדת בעברית ומטען מקורי עם חיבור ישראלי".
למי שרוצה לקבל את המענה המקיף ביותר, כדאי להכיר את מסלול 'אחריות פרימיום' של Lenovo, הכולל 3 שנות אחריות, מענה של נציגי שירות ייעודיים תוך יום עסקים ושירות של טכנאי ייעודי עד בית הלקוח. את השירות אפשר לשדרג לכל אחד מהדגמים של החברה. חלק מהסדרות היוקרתיות כוללות את מסלול הפרימיום באופן מובנה.
המומחים של לנובו מסכמים - "תקנו חכם – תבצעו סקר שוק ואתם בדרך למחשב המושלם!"
פורסם לראשונה: 12:22, 20.03.24