בזמן שג'ו ביידן הפך רשמית למועמד הדמוקרטי לנשיאות, נער בן 13 מניו המפשייר גנב את ההצגה והפך לכוכב של ערב הנעילה בוועידה הדמוקרטית הווירטואלית. בריידן הרינגטון ישב בביתו, דיבר למצלמת הטלפון הנייד וקרא בזהירות מתוך פיסת נייר. הוא הרים את עיניו וסיפר לעולם כיצד סגן הנשיא לשעבר, בכך שדיבר על ניסיונו שלו, עזר לו להתגבר על אתגר קשה.
3 צפייה בגלריה
בריידן הרינגטון ניו המפשייר הוועידה הדמוקרטית
בריידן הרינגטון ניו המפשייר הוועידה הדמוקרטית
"לג'ו היה אכפת". בריידן
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
בריידן הרינגטון ניו המפשייר הוועידה הדמוקרטית
בריידן הרינגטון ניו המפשייר הוועידה הדמוקרטית
כמו ביידן. בריידן מציג את הנאום שהכין
(צילום: רויטרס)
"אנחנו מגמגמים", אמר בריידן על עצמו ועל ביידן בסרטון ששודר הלילה, זמן קצר לפני שביידן עלה לנאום ולקבל את המינוי. הוא התעכב מעט על הצליל של המ' ופילס את דרכו באומץ להמשך המילה. המאמץ ניכר על פניו, אך גם נחישותו להגות את הצליל.
"באמת מדהים לשמוע שמישהו הפך לסגן נשיא למרות הגמגום", אמר בריידן. "הוא סיפר לי על ספר שירים של ייטס שהיה קורא בקול רם לתרגול".
בריידן פגש את ביידן במפגש עם תומכים בפברואר בעיר קונקורד, ניו המפשייר, שם סיפר ביידן שסבל מילדות מגמגום כבד וכיצד התגבר על כך. ביידן דיבר פעמים רבות לאורך השנים על כך שלהתגבר על הגמגום היה אחד הדברים הקשים ביותר שעשה בחייו. הוא גם סיפר על הכעס והתסכול שחש כשבני כיתתו ונזירה לעגו לו בבית הספר הקתולי - וכיצד זה הניע אותו לעבוד כדי להתגבר על כך.
לאחר האירוע, הזמין ביידן את בריידן אל מאחורי הקלעים כדי לדבר עוד על דרכים לשלוט בגמגום. ביידן אמר שהתאמן על דיבור כשהביט בעצמו במראה. הוא גם נתן לילד נאום שהכין, עם סימונים שמראים לו איפה הוא יכול לעשות הפסקות, כדי שהמילים ייצאו בצורה חלקה יותר.
3 צפייה בגלריה
ג'ו ביידן מפתיע את קמלה האריס בנאום שלה הוועידה הדמוקרטית ב דלאוור ארה"ב
ג'ו ביידן מפתיע את קמלה האריס בנאום שלה הוועידה הדמוקרטית ב דלאוור ארה"ב
קריאת שירים ודיבור מול מראה. ביידן
(צילום: Getty Images)
הלילה הציג בריידן לצופים את הנאום שלו, עם סימונים דומים לאלו של ביידן. "אני רק מנסה להיות ילד", אמר בריידן. "תוך זמן קצר ג'ו ביידן גרם לי להרגיש בטוח יותר במשהו שהטריד אותי כל חיי. לג'ו ביידן היה אכפת. תארו לעצמכם מה הוא יכול לעשות עבור כולנו". בריידן הוסיף כי "ילדים כמוני סומכים עליכם שתבחרו מישהו שכולנו יכולים לכבד".
ביידן דיבר לעתים קרובות על הגמגום במהלך הקמפיין וכיצד הוא חוזר לפעמים על מילים מסוימות, במיוחד אם הוא עייף. אחרי שדיבר על כך בעימות הראשון בפריימריז הדמוקרטיים בדצמבר - ואף התחיל להשמיע קולות של גמגום - לעגה לו דוברת הבית הלבן דאז שרה סנדרס בטוויטר. לאחר מכן נמחק הציוץ וסנדרס התנצלה. ביידן אמר אחר כך כי אין לו חרטות "כי אני יודע מה זה להיות מושפל".