שואב אבק אלחוטי הפך לסטנדרט של ניקיון בישראל בשנים האחרונות. בכל שנה יוצאים דגמים מתקדמים ומשוכללים יותר, המקלים על כולנו את משימת הניקיון בבית. כעת, כשחג הפסח ממש מעבר לפינה, זה הזמן לפנק את עצמכם בשואב אבק עוצמתי עם כל היתרונות שאתם מחפשים באמצעי לניקוי הבית. ואם אתם מחפשים מתנה מושלמת לחג הניקיונות, שואב אבק מתקדם ונוח מבית AEG הוא מתנה שתשנה את החיים ואת הרגלי הניקיון בכל בית בישראל. מהם היתרונות שהופכים את דגם AEG FX9-1-IBM למתנה הכי מתאימה לפסח? ואיפה תוכלו למצוא אותו במחיר סופר-משתלם בנוסף ל-3 שנות אחריות מלאה?
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ AEG)


עוצמה, סוללה חזקה וסינון ללא פשרות

דגם FX9-1-IBM של ענקית הטכנולוגיה הגרמנית AEG כולל את כל מה שאתם מחפשים בשואב אלחוטי – במכשיר אחד. הסוללה החזקה מספקת עד 60 דקות של עבודה רציפה, ומנוע הציקלון מציע שאיבה בעוצמות גבוהות במיוחד, עם בחירה בין שלוש עוצמות שאיבה. הסינון של השואב הוא ברמה הגבוהה ביותר, עד 0.1 מיקרון. מיכל הפסולת גדול במיוחד (0.7 ק"ג), כך שלא צריך לרוקן אותו בתדירות גבוהה.
עוד יתרון חשוב הוא העובדה שהמכשיר עומד בפני עצמו, ללא צורך בתמיכה או בעיגון לקיר. כך תוכלו לחסוך לעצמכם את העבודה, ותוכלו לשנות את מיקום השואב בכל מקום שתרצו בקלות ובמהירות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ AEG)


שימוש נוח וקל, יחד עם ורסטיליות אולטימטיבית

בעקבות העובדה שרוב המשקל של השואב מונח על הרצפה, מרכז הכובד נמוך ולכן המשקל שאתם מרימים הוא של ידית הנשיאה בלבד, השוקלת פחות מ-1 ק"ג. לשואב עיצוב ארגונומי וידית טלסקופית מתכווננת המאפשרת שימוש קל ונוח.
כדי לאתר את החמץ שהסתתר בפינות החשוכות ביותר של הבית, שואב האבק מבית AEG מצויד ב-9 נורות LED חזקות המאפשרות לכם לאתר את הלכלוך באזורים חשוכים ולוודא שניקיתם אותם. המברשת המיוחדת המגיעה עם רכישת המוצר מאפשרת גישה למקומות שרוב שואבי האבק האלחוטיים מתקשים להגיע אליה.
שואב האבק מגיע עם אביזר הנקרא '3 ב-1', הכולל אביזר לניקוי מסילות, הברשה וניקוי.
המברשת של שואב האבק AEG FX9-1-IBM קלה לפירוק ולניקוי, והמסנן הפרוגרסיבי שלו ניתן לשטיפה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ AEG)

אחריות, אמינות ומחיר מיוחד

לכבוד חג הפסח וחגיגת הניקיונות השנתית, אתר Ynetshops מציע את המוצר במחיר מטורף של 699 ₪ בלבד, עד גמר המלאי.
ברכישת השואב תקבלו 3 שנות אחריות מלאה.
אם אתם מחפשים שואב אלחוטי עם ביצועים חזקים במיוחד וכל היתרונות החשובים, נצלו את המבצע המטורף של Ynetshops על דגם AEG FX9-1-IBM, לפני שייגמר. ושיהיה לכולנו חג פסח שמח ונקי!
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות יח"צ AEG)

לרכישה ישירה במחיר מבצע מיוחד, היכנסו עכשיו >>