בזמן שכל העולם מסתכל על ישראל ומנסה להבין איך המדינה הקטנה מצליחה לחסן את תושביה בקצב מסחרר שכזה, אין ספק שחלק גדול מהקרדיט מגיע לקופות החולים, המנהלות את ההפצה ומתן החיסונים בכל קצוות הארץ.
בקרב קופות החולים בולטת לאומית שרותי בריאות, אשר הצליחה להקים מערך חיסונים רחב היקף תוך מספר ימים בלבד, וגורפת מחמאות מראשי מערכת הבריאות ומהמחוסנים גם יחד. לאומית הגיעה למעלה מ-80% מתחסנים בגילאי 60 ומעלה במהירות שיא, נתון יוצא דופן ומרשים במיוחד.
ראשי הקופה מדווחים על אלפי הבעות תודה מרגשות מלקוחות שהגיעו למרכזים של הקופה והתחסנו נגד קורונה - כדי לראות שוב את הנכדים, להיות מוגנים ולקדם את ישראל לעבר חזרה מבורכת לשגרה.
8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)
הארגון היעיל, השירות המעולה והצוות האדיב שקיבל את הלקוחות קופה שבאים להתחסן, הפכו את לאומית למובילת המחנה. עובדי הקופה, בכל הדרגים ומכל המחלקות, נרתמו לנושא באחוזים מדהימים, "נתנו כתף" והקימו מערך מפואר של חיסונים.
במיקומים נגישים לכל האוכלוסיות והמגזרים, או בעזרת ניידות לחיסון קורונה, הצוותים של לאומית מצליחים להגיע ללקוחות הקופה בכל קצוות הארץ ושמחים לקחת חלק במשימה הלאומית החשובה. הקופה אף דאגה לשנע באמבולנסים את לקוחותיה מרותקי הבית למתחמי החיסונים.
בימים אלו פועלת לאומית בכל הגזרות כדי לעודד ההתחסנות ולגרום לעלייה בשיעור המתחסנים.
8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)
על מנת לעזור ללקוחות לשמור על בריאותם ולצרף אותם לאוכלוסיית המחוסנים, לאומית מנגישה את המידע בנושא הקורונה במגוון רחב של שפות: עברית, ערבית אנגלית, צרפתית, רוסית ואמהרית.

הכל חלק מהחזון - לאומית מציעה שירותים דיגיטליים נוחים, מבלי לוותר על הקשר האישי

לאומית היא אחת מקופות החולים המובילות בישראל בכל הנוגע לשירותים דיגיטליים מתקדמים, נוחים וקלים לתפעול, המאפשרים ללקוחות הקופה לחסוך זמן ולשמור על הבריאות, מבלי לוותר על השירות האדיב של הקופה והקשר האישי עם הרופאים.
8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)
בין השירותים המתקדמים שלאומית מציעה לכלל לקוחותיה:
רופא אישי גם מהבית - פניה לרופא הילדים ולרופא האישי בקלות על ידי תאום תור פרונטלי או טלפוני, בווידיאו או בהתכתבות.
רופא ילדים אונליין - שירות חדש של לאומית, המאפשר התייעצות עם רופא ילדים מומחה בטלפון או באמצעות מכשיר Tyto כשהמרפאות סגורות, בשעות הלילה, בסופי שבוע ובחג – מבלי לצאת מהבית.
רפואה יועצת ובריאות הנפש בשיחת טלפון – הרופאים המומחים בתחומי רפואת עור, גניקולוגיה, אא"ג וגם עובדים סוציאליים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים זמינים בתור טלפוני.
היריון שלי - שרות בתוך אפליקציית לאומית המאפשר לנשים בהיריון לנהל באופן דיגיטלי את כל הטפסים, הבדיקות וביקורי הרופא שלהן במהלך ההיריון וכן מאפשר גישה לתכנית ההיריון האישית שלהן.
8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)

8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)

עוד שירותים דיגיטליים נוחים ויעילים שחוסכים הגעה לסניף בלאומית הם טופס התחייבות (טופס 17) דיגיטלי ושירותי מידע ופעולות באתר ובאפליקציה, כגון גישה לתיק רפואי, תוצאות בדיקות וזימון תורים עבור הלקוח וילדיו. לקוחות לאומית יכולים להגיש בקשה להחזרים בדיגיטל ולקבל את ההחזרים תוך 5 ימים לחשבון הבנק שלהם.
על מנת לעזור ללקוחות ולחסוך מהם הגעה למרפאות ולבתי המרקחת, לאומית היא הראשונה מבין כל הקפות שהציעה שירות תרופות עד הבית, בעלות משלוח של 9 ₪ בלבד בפריסה ארצית רחבה.
8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)
8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)
8 צפייה בגלריה
(קרדיט: קופ"ח לאומית)
אתר הקופה ואפליקציית לאומית מציעים חוויית משתמש נוחה וברורה, עם גישה מהירה באמצעות סיסמה חד פעמית ב-SMS. סרטוני הדרכה מפורטים מלווים את הלקוחות שלב אחרי שלב בהסבר על כל אחת מהפעולות אותן ניתן לבצע דרך האפליקציה והאתר.


נ
פורסם לראשונה: 14:38, 08.02.21