מאז השביעי באוקטובר והמלחמה הקשה שפרצה בעקבותיו, החלה ירידה דרמטית בביקושים לחופשות בעולם תיירות הפנים והחוץ.
עתה לקראת פסח, והקיץ שמגיע אחריו, ועם עוד קצת אופטימיות של סיום שנראה באופק של הלחימה, ניכרת התעניינות ערה בחופשות של משפחות שרוצות להתאוורר מהאירועים הקשים ולחוות סוג של חזרה לשגרה.
ואכן אם יש דבר שהישראלים אוהבים לעשות בשגרה זה לטוס. לכל מקום ולכל פינה בעולם ממש. עד כמה הם אוהבים לטוס? ובכן על פי נתוני הלמ"ס לסיכום שנת 2022, יצאו לחו"ל 8.4 מיליון ישראלים, וזאת להזכירכם במדינה המונה כ-9 מיליון אזרחים בלבד. אגב, נתוני השיא שמורים לשנת 2019 בה נרשמו 9.2 מיליון יציאות ישראלים לחו"ל.
נוכח אהבתם הגדולה של הישראלים לטיסות וחופשות בחו"ל, מהווה כרטיס האשראי Beyond שחוגג בדיוק בימים אלו שנתיים, בשורה של ממש. זו לא רק העובדה כי מדובר על הכרטיס אשר מציע את יחס הצבירה הטוב ביותר מבין מועדוני התעופה אלא גם במגוון הרחב של החוויות שהוא מציע: חופשות בארץ, טיסות למגוון ענק של יעדים עם מגוון חברות תעופה מקומיות וזרות, הן חברות סדירות והן לואו קוסט, מלונות בארץ ובחו"ל, כפרי נופש, אירועי ספורט בחו"ל, חופשות קונספט כגון יוגה, גלישה, אקסטרים, מופעי מוזיקה, ועוד ועוד.
כל נקודה שווה שקל ; פי 2 נקודות על שופינג בחו"ל
כרטיס אשראי Beyond מציע צבירת נקודות אופטימאלית במודל של כל נקודה שווה שקל (מה שמגביר את השקיפות והקלות להזמנת והוזלת החופשה), כאשר ניתן לצבור פי 2 נקודות על כל קניה בכל בית עסק בחו"ל, לרבות באתרי סחר בינלאומיים.
צבירת הנקודות מחושבת לפי יחסי צבירה משתנים בהתאם למחזור העסקאות החודשי בכרטיס Beyond, כאשר קיימים 3 סטטוסים אשר נקבעים כל חודש בהתאם לרמת ההוצאות בכרטיס: פרימייר, פריוריטי ופלוס כך שכל חודש מהווה הזדמנות חדשה לצבירה לפי יחס משופר. יחס ההמרה המקסימלי הוא נקודה בגין רכישה בארץ של 160 שקלים ועל עסקאות בחו"ל או באונליין חו"ל באתרים בינלאומיים הלקוח צובר כאמור פי 2 נקודות וניתן להגיע לצבירה של נקודה ברכישה בשווי של 80 שקלים.
2 צפייה בגלריה
אשראי ביונד
אשראי ביונד
(צילום: יחצ)
הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO לכרטיס האשראי Beyond
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לכרטיס האשראי Beyond לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך אשתקד על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שעשו שימוש בעבר בכרטיס האשראי והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהכרטיס והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2023" הוענק לכרטיס האשראי Beyond משום שיותר מ-75% מהישראלים שעשו בו שימוש היו שבעי רצון, ומבין כל כרטיסי האשראי שנבדקו ציונם הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר.
כניסות לטרקלינים בשדות תעופה, מבצעי 1+1, המרת מט"ח בעמלות אטרקטיביות
מעבר לכל היתרונות שנמנו לעיל, נהנים לקוחות Beyond מהטבות נוספות ללא חיוב בנקודות, כמו למשל: כניסה זוגית חינם לטרקלינים במסגרת smart delay בעיכוב טיסה, 1% עמלת המרת מט"ח (*בכרטיסי פלטינום חדשים בלבד), הטבת שליחות מט"ח עד הבית, הנחה של 25% בביטוח לנוסעים לחו"ל, הטבות צרכנות של חברות כרטיסי האשראי כמו מבצעי 1+1 ושפע אטרקציות (לרבות כפל הטבות). יתרון נוסף הוא שהלקוח יכול להתעדכן מדי יום בצבירת הנקודות באתר ובאפליקציית הבנק.
"הנקודות מתעדכנות ברמה יומית באפליקציית הבנק וניתן לממשן בכל עת באתר Beyond "
לדברי רעות עצמוני-כהן, מנהלת תוכנית הנאמנות Beyond בבנק הבינלאומי: "תוכנית ההטבות Beyond מייצרת ערך אמיתי ומשמעותי ללקוחות ומאפשרת להם ליהנות מעולם רחב של חוויות שהן מעבר לשגרה, ומעבר למוכר ולידוע, כשם התוכנית - Beyond. יצרנו חווית לקוח דיגיטלית מתקדמת, הנקודות מתעדכנות ברמה יומית באפליקציית הבנק וניתן לממשן בכל עת באתר Beyond. בנוסף קיימת שקיפות מלאה ללקוחות בכך שכל נקודה שוות ערך לשקל אחד, עבור רכישה של כל חופשה עליה חלמו."
2 צפייה בגלריה
רעות עצמוני-כהן
רעות עצמוני-כהן
רעות עצמוני-כהן
(צילום: יחצ)