ילדה אפגנית חיסלה שני אנשי טליבאן שרצחו את הוריה, ופצעה כמה מחבלים נוספים.
בשבוע שעבר הסתערו מחבלים מהטליבאן על הבית של קמאר גול, שגרה בכפר במחוז גור במרכז אפגניסטן. המחבלים חיפשו את אביה, ראש הכפר, מכיוון שהוא תומך בממשלה. הם הוציאו אותו מהבית, וכשאשתו התנגדה המחבלים רצחו את שניהם מחוץ לביתם.
1 צפייה בגלריה
אפגניסטן ילדה חיסלה את ה מחבלים מ ה טליבאן שרצחו את הוריה
אפגניסטן ילדה חיסלה את ה מחבלים מ ה טליבאן שרצחו את הוריה
תמונה של הילדה פורסמה ברשת
מפקד המשטרה המקומית, חביבורחמן מלקזאדה, מספר מה קרה לאחר מכן: "קמאר גול, שהייתה במקום, לקחה רובה קלצ'ניקוב שהיה בבית. קודם כל היא ירתה למוות בשני המחבלים מהטליבאן שרצחו את ההורים שלה, ואז ירתה בכמה מחבלים נוספים ופצעה אותם".
לפי גורמים אפגנים הגיל של קמאר הוא בין 14 ל-16. כמה מחבלים אחרים מהטליבאן הגיעו מאוחר יותר לתקוף את הבית, אך תושבי הכפר וחברי מיליציות פרו-ממשלתיות גירשו אותם אחרי קרב יריות.
גורמים ביטחוניים באפגניסטן העבירו את גול ואת אחיה הקטן למקום בטוח. כך סיפר מוחמד ערף עבר, דובר המושל המחוזי. מאז האירוע הגולשים ברשתות החברתיות מהללים את הילדה הגיבורה. תמונה של גול, מחזיקה רובה, הפכה לוויראלית.
"להוריד את הכובע על האומץ שלה! כל הכבוד", כתבה גולשת בפייסבוק. "כוח של ילדה אפגנית", כתבה גולשת אחרת. "אנחנו יודעים שאי אפשר להחליף הורים, אבל הנקמה שלך תעניק לך שקט יחסי", טען אחד הגולשים.