אם אתם הורים לילדים בגיל בית הספר, אתם ודאי מכירים את הלחץ סביב ההכנות לפתיחת שנת הלימודים: להספיק לקנות ציוד לימודי ותלבושת, לדאוג לבקבוק מים רב־פעמי ולקופסת אוכל, להתארגן על ילקוט, להחליף כיסוי או מגן מסך לנייד ואפילו לבצע לילד בדיקת ראייה, כדי לוודא שיוכל לראות היטב את הלוח.
המשותף ליישובים מעלות, בית שאן, נתיבות, ערד, ירכא, אום אל־פחם, גני תקווה וטירה הוא שתושביהם כבר לא צריכים לנסוע רחוק כדי לערוך את קניותיהם, והחזרה ללימודים הופכת עבורם לאירוע משפחתי חווייתי והכי חשוב קרוב לבית – קניוני צים אורבן ו־seven מקבוצת רני צים הם מרכזים מסחריים פתוחים, רחבי ידיים, מטופחים, באווירה משפחתית, המציעים את כל צורכי הלימודים של הילדים מא' ועד ת'.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מאיר אדרי)
מבוב ספוג ועד רינת גבאי - את מגוון הרשתות והחנויות הרחב במרכזי צים אורבן ו־seven משלים ערך מוסף המופנה בעיקר לילדים בדמות פעילויות איכותיות וחינמיות, הכוללות מופעים עם כוכבי הילדים, סדנאות יצירה, סרטים ופעילויות כיפיות נוספות.
למשל בצים אורבן גני תקווה מתקיימות מדי שני ורביעי בין 17:00־19:00 סדנאות בישול וסדנאות יצירה.
בצים אורבן בבית שאן צפויים: מופע עם טל מוסרי שיארח את בוב ספוג (15.8, 17:00); אירוע "זוכרים את יהודה ברקן" בהשתתפות פאנל שחקנים והקרנת שני סרטים של היוצר, לילדים ולמבוגרים (23.8, 19:00-23:00); ומופע של מלכת הילדים רינת גבאי (30.8, 17:00).
בנתיבות ובגני תקווה מתקיים מיזם צבעוני ויצירתי בשם "חוזרים ללימודים עם צים" – ילדי היישובים הללו מוזמנים לשמש דוגמנים של ציוד בית הספר הנמכר במרכז המסחרי - מהנעליים והביגוד, דרך הילקוט ועד הסמארטפונים והאביזרים הנלווים. המיזם מעצים ומחזק את הילדים, שרואים את עצמם ואת חבריהם על גבי שלטי הפרסום.
בערד מתקיימת הפעילות "סיפור בכושר" בכל יום שלישי מ־16:30-17:30 – הילד וההורה שומעים סיפור יחד ובמקביל מבצעים פעילות כושר משפחתית חווייתית. בנוסף מתקיימת פעילות "ילדים יוצרים" בימי שני, בין השעות 16:30-18:30.
מרכז צים אורבן מעלות יארח ב־29.8 ב־17:00 את מלכת הילדים רינת גבאי וכמו כן מתוכנן הפנינג של חוגי המתנ"ס.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מאיר אדרי)
במתחם seven אום אל־פחם הילדים ייהנו מיצירה ובישול: ב־11.8 – סדנת קאפקייקס שוקולד והפתעות, ב־14.8 - מובייל סירות וב־18.8 הכנת עוגיות שוקולד צ’יפס. הסדנאות ייערכו בשעות 18:00-20:00.
ים של הנחות - בין המבצעים השווים שמציעים בתי העסק במרכזי אורבן לקראת השנה החדשה ניתן למנות את חנות סלקשיין בנתיבות, המציעה עשר חולצות תלבושת ב־100 ₪, חנות ביגוד במתחם seven טירה, המציעה תשע חולצות תלבושת ב־100 ₪, ורשת פוקס (הנמצאת במרבית מרכזי הקבוצה), המציעה שש חולצות תלבושת ב־99.90 ₪. בכל המקרים המחיר כולל הדפסת סמל בית הספר.
בערד מציעה החנות “לידר” סנדלים במידות 20-35 ב־25 ₪ בלבד, ובנתיבות ניתן לרכוש סנדלי פפאיה ב־107 ₪.
בכל מרכזי הקבוצה תמצאו את סניפי אופיס דיפו, שם ניתן לרכוש ממחברות, דרך מחשבים ועד ילקוטים – בהנחות מיוחדות. חנות “הסטוק” בערד הוציאה קטלוג מיוחד לרגל החזרה ללימודים עם מגוון עצום של אביזרים וציוד, כמו תיקי גב, יומנים, מימיות ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מאיר אדרי)
ומשהסתיימו הקניות, זה בדיוק הזמן לאתנחתה מפנקת באחד מבתי קפה, המסעדות ודוכני האוכל.

"כל מה שהתושבים זקוקים לו"

את המרכזים המסחריים הפתוחים מקימה מאז 2009 חברת "רני צים מרכזי קניות בע"מ". החזון העסקי מתמקד בפיתוח מואץ של פרויקטים מסחריים, המשלבים קמעונאות, בילוי ושירותים, מתוך אמונה בפריפריה והבנת שינוי תרבות הצריכה והצורך בחוויית קנייה, ותוך התמחות ייעודית בחברה הערבית. מדובר בעיקר במרכזים פריפריאליים או שכונתיים, המאפשרים ליהנות מחוויית קניות במתחם גדול, מסודר ואסתטי קרוב לבית.
דלית רוזן, מנהלת השיווק של קבוצת צים: "מטרת החברה להעניק לפריפריה חוויית קניות נוחה ואיכותית, באמצעות מרכזי קניות בעלי תמהיל שכולל כל מה שהתושבים זקוקים לו. גם במתחמי צים אורבן וגם במתחמי seven יש כל הנדרש לשם החזרה ללימודים. במקביל המתחמים דואגים לספק להורים ולילדים בחינם מופעים ופעילויות מהשורה הראשונה, שנבחרו בקפידה, כדי להסב הנאה, חוויות והתרגשות לכל התושבים. להשלמת החוויה המתחמים מציעים גם מגוון רחב של מסעדות ומותגים נוספים לקהל הקונים והמבלים".