המוזיאונים, שוק מחנה יהודה, העיר העתיקה, הכותל. לירושלים יש אווירה שאין כמותה בעולם כולו.
בקיץ הזה תוכלו לחקור את ירושלים מבלי להוציא את הרכב מהחנייה - מלון גרנד קורט מציע מיקום מרכזי במרחק הליכה מהעיר העתיקה מצד אחד ומרכז העיר מצד שני, בצמוד לתחנת רכבת קלה המחברת אתכם לכל מוקדי העניין של העיר.
מהן הפעילויות הצפויות בעיר בקיץ הקרוב? ומה מחכה לכם במלון גרנד קורט?

קיץ בטיילת החומות, תערוכת עולם הרכבות במתחם התחנה הראשונה וטיול לכל המשפה בעמק הצבאים

מעבר לכל מקומות החובה בחופשה בירושלים - הכותל, כנסיית הקבר והעיר העתיקה כולה, המוזיאונים הידועים בישראל, שוק מחנה יהודה האגדי ועוד, כדאי להתעדכן בפעילויות בעיר בקיץ 2022.
ב-31-21.7 תוכלו לתפוס סרט בפסטיבל הקולנוע ירושלים, אחד הפסטיבלים המעניינים ביותר בתחום בישראל. ב-15-27.8 מגיע לירושלים פסטיבל חוצות היוצר המפורסם, הפסטיבל הבינלאומי לאומנות ואמנות, עם מגוון דוכנים, הופעות ואטרקציות לקהל הרחב.
לאורך כל יולי-אוגוסט, טיילת החומות בירושלים תהיה פתוח עד תשע בלילה על מנת שתוכלו ליהנות מהנוף המפעים של אורות העיר גם אחרי רדת החשכה. מתחם התחנה הראשונה יארח את תערוכת 'עולם הרכבות', הממוקמת בתוך קרון רכבת.
עבור מי שמחפש פנינת טבע עירונית - כדאי לצאת לסיור מודרך חווייתי בעמק הצבאים, המתאים לכל המשפחה. במתחם גיא בן הינום יפעל 'אוטו אוכל 2022' בימי שלישי-חמישי במהלך הקיץ, עם מבחר מנות שף במחירים נוחים.

חופשה ירושלמית במרכז העניינים, בלי להתפשר על חוויית המלון והבריכה

מלון גרנד קורט, אחד מהמלונות הגדולים בירושלים הכולל 442 חדרים בגדלים שונים, מציע חוויה של נופש בלב העיר, עם חצר ענקית עם עץ זית ובוסתן עצים.
המיקום המרכזי של המלון, במרחק הליכה מהעיר העתיקה וממרכז העיר, הופך אותו לנקודת המוצא המושלמת עבור מי שרוצה ליהנות מכל מה שיש לירושלים להציע, בצורה הנוחה ביותר.
המלון כולל בריכת שחייה, אוכל מקומי, מגוון ועשיר, ותחושה של רוגע בלב העיר השוקקת.
דלפק המידע לאורחים מציע לאורחים פנקס שוברים מיוחד הכולל הטבות והנחות במגוון אטרקציות בעיר, לצד מידע על טיולים, סיורים ופעילויות ברחבי ירושלים. בתאריכים נבחרים, המלון מוציא סיורים מאורגנים מטעמו עם מדריך מוסמך שייקח את האורחים למסע מופלא בין תחנות מרתקות בעיר.
עבור משפחות המחפשות את החוויה התרבותית של ירושלים, מלון גרנד קורט הוא המלון המושלם, המהווה חלק מהחוויה של החופש, מבלי להתפשר על מיקום או על מחיר.
לפרטים על התאריכים הפנויים בקיץ הקרוב לחופשה ירושלמית אותנטית ובלתי נשכחת, התקשרו 02-5917779 או היכנסו>>