הבשלנים הישראלים סומכים על המוצרים של Sauter כבר עשרות שנים. התנורים והכיריים של המותג שמקורו בצרפת, מהווים תו תקן של איכות במטבח הישראלי (וברחבי העולם).
עבור מי שרכש פעם אחת מוצר של Sauter, המשפט 'פעם Sauter, תמיד Sauter', הפך למציאות, הודות לשילוב הייחודי בין איכות המוצרים, העיצוב המרשים והקדמה הטכנולוגית.
כעת, המותג לוקח צעד קדימה ומתרחב לחלקים אחרים במטבח וברחבי הבית, כדי להציע את האיכות העיצובית הידועה והאמינות המוכרת גם בתחומים נוספים.
4 צפייה בגלריה
סאוטר
סאוטר
(צילום: נמרוד סונדרס)
הדרך להכניס עיצוב מוקפד ואיכות במוצרים לכל הבית
כחלק מתהליך ההתרחבות של Sauter, המותג מציע כעת את האמינות והעיצוב החדשני גם במקררים, מקפיאים, מדיחים, מכונות כביסה ומייבשים, ועשרות מוצרים קטנים למטבח.
בדומה למסורת של המותג, גם הדגמים הנוספים מגיעים עם מגוון פונקציות, תכונות חדשניות, אמצעי בטיחות, נוחות שימוש ועיצוב שאי אפשר לפספס.
הקטגוריה המוכרת והמובילה של Sauter היא עולם התנורים, בה המותג הציג במשך השנים פתרונות חדשניים ופורצי דרך. התנורים של Sauter מגיעים במגוון מידות וצבעים עם תוכניות אפייה שונות ופונקציות מיוחדות, כגון תנור פירולטי התנור שמנקה את עצמו באופן אוטומטי, ללא חומרי ניקוי ובלי מאמץ- התנור מחמם את עצמו ל-480 מעלות, שורף את הלכלוך והשומן והופך אותו לאפר קל לניקוי. בנוסף, קיימת תוכנית חימום מהיר שמגיע ל-180 מעלות תוך 3 דקות בלבד.
4 צפייה בגלריה
סאוטר
סאוטר
(צילום: נמרוד סונדרס)
בין תכניות הפעולה בהן תוכלו להשתמש בתנורי Sauter: טורבו אקטיבי, חימום תחתון בשילוב טורבו ליצירת תחתית קריספית וחלקים עליונים נימוחים, גריל וגריל טורבו לצלייה ופיזור חום בצורה שווה. מעבר לכך, דגמי התנורים של Sauter כוללים תכניות שבת מיוחדות, על מנת שתוכלו להתאים את המוצרים לאורח החיים שלכם.
כיירים גז, אינדוקציה או קרמיות של Sauter קיימים במגוון גדלים ואפשרויות בישול, כגון 6 מוקדי חימום, אפשרות גמישה לבחירת אזורי החימום (Flexi Zone) ואפשרות לאחד אזורי בישול. בנוסף, במבחר דגמי הכיריים של המותג תמצאו אפשרות לשמירת חום, בוסטר להגברת עוצמת החימום, 14 עוצמות חימום עם שליטה בטאץ' (בדגמי אינדוקציה נבחרים). דגמי האינדוקציה מציעים טכנולוגיה חדשנית המרכזת את פעולת החימום ישירו תלתחתית הסיר. בכל כיריים הפועלות על גז ישנם חיישני בטיחות להפסקה אוטומטית של זרימת הגז עם כיבוי האש. הכיריים של המותג מיוצרים בצרפת ובאיטליה, ובהתאם הן מאופיינות בעיצוב מרשים ורמת גימור גבוהה במיוחד.
המדיחים של Sauter, המגיעים בתור מדיח עצמאי או אינטגרלי מלא, כוללים מגוון תוכניות הדחה, צג דיגיטלי וצריכת מים חסכונית במיוחד. בין היתר, בחלק מהדגמים תמצאו אפשרות הפעלה בהשהייה עד 24 שעות, תצוגה של הזמן שנותר לסיום התוכנית, מערכת ייבוש, חזרה לתכנית הייבוש במקרה של הפסקת חשמל, גוף חימום נסתר ועוד.
4 צפייה בגלריה
סאוטר
סאוטר
(צילום: נמרוד סונדרס)
המקררים והמקפיאים של המותג, המוצעים בגרסה אינטגרלית ועצמאית, מאופיינים בביצועים גבוהים לשמירת טריות המזון, יכולת ארגון ואחסון ועיצובים מרשימים. בין היתר, המקררים של Sauter כוללים דגמים עם מקפיא תחתון, דגמים עם מקפיא עליון, מקררי 4 דלתות נוחים במיוחד, פאנל תצוגה דיגיטלי לשליטה והתאמה של הטמפרטורה בתאים השונים, תרמוסטט מכני לבקרת טמפרטורה, מצב נעילת ילדים, ידיות ארגונומיות מצב קירור מהיר וטכנולוגיות לקירור מפוזר ואחיד. כדי לשמור על עיצוב שמתאים לקו של המטבח, המקררים מגיעים בצבעי לבן, שחור, כסוף, זכוכית שחורה ונירוסטה מושחרת.
מכונות הכביסה והמייבשים של Sauter מכניסים עיצוב מוקפד ואיכות גם לחדר הכביסה. מכונות הכביסה החדשות של המותג עומדות במבחן האמינות ונשארות חזקות ושקטות לאורך זמן. בין היתר, תוכלו למצוא בדגמים השונים צגי LED, לוח פיקוד בעברית, שקילה אוטומטית להתאמת צריכת המים וחיסכון בחשמל, השהיית התחלת תכנית כביסה, מערכת לזיהוי והתראה על תקלות, מערכת הגנה מפני הצפה, נעילת בטיחות לילדים ועוד. תכניות הכביסה מגוונות של מכונות הכביסה של Sauter מתאימות לכל סוגי הבדים ותוכניות אדים מיוחדות עוזרות למנוע בקטריות ואפילו להקל על מלאכת הגיהוץ.
4 צפייה בגלריה
סאוטר
סאוטר
(צילום: נמרוד סונדרס)
בכל הנוגע למוצרים קטנים למטבח, תוכלו למצוא בקטלוג המורחב של Sauter מיקסרים, מסחטות מיץ, מעבדי מזון, מכשירי מיקרוגל, מכונות קפה, מיחמים, קומקומים, כירות קרמיות, פלטות שבת, סיר טיגון ללא שמן, טוסטרים, אופה לחם ועוד. כל המוצרים שומרים על איכות ואמינות, לצד עיצוב מוקפד עם ניחוח אירופאי וקלאסי.
טווח רחב של דגמים ומחירים
חלק מהיתרון של Sauter נובע מהמגוון הרחב של הדגמים, אשר מוצעים במגוון וריאציות רמות מחיר.
סדרת Sauter Chef Edition, למשל, משלבת עיצוב מרהיב ופיצ'רים ייחודיים, שנותנים לכל פינה במטבח טאץ' ומקצועיות פורצי גבולות. כאשר מוסיפים לכך מגוון דגמים מסדרות הבסיס האיכותיות של המותג - כל אחד יכול למצוא את המוצר הנכון לתקציב ולדרישות שלו בקטלוג המוצרים של Sauter.
רוצים לגלות עוד על הדגמים של Sauter לכל הבית? לקטלוג המלא, היכנסו >>