בוטיקים מיוחדים של אופנה בייבוא אישי, חנויות אופנה ונעליים, מאפיות צרפתיות עם ריח משכר, גלריות אמנות, אמני רחוב וציירים - כולם מחכים לכם ב-'הרצל סטריט מול', רחוב הרצל המחודש בלב העיר נתניה, אשר שופץ ע"י עיריית נתניה ובאמצעות חל"ת - החברה לפיתוח נתניה והפך למעין קניון במרחב הציבורי באוויר הפתוח המתופעל ומנוהל ע"י מנהלת מרכז העיר נתניה.
לכבוד חג הפסח, 'הרצל סטריט מול' עורך בימים אלו הפנינג עם קניות ללא מע"מ, אמני רחוב מפתיעים ומרגשים, חנייה ללא תשלום בכחול-לבן בחול המועד פסח, תערוכת קונספט של אמנים מקומיים, ועוד.

מבוטיקים בייבוא אישי ועד תערוכת האמנות 'אדום' בהשראת היין של ליל הסדר

הרצל סטריט מול מורכב מתמהיל ייחודי שרואים בעיקר בחו"ל - בוטיקים של נשות אופנה מובילות, המביאות קולקציות ייחודיות מחו"ל בייבוא אישי, ישירות ובאופן בלעדי להרצל סטריט מול, לצד חנויות נעליים, ביגוד לילדים, תיקים ואקססוריז – מבחר איכותי שמדבר לכל הטעמים ושומר על איכות גבוהה.
הרצל סטריט מול מציע גם חוויה תרבותית באוויר הפתוח - הרחוב שופע אמני רחוב שחלקם מגיעים אליו באופן קבוע להופיע, ביניהם זמרות שהופכות למוקד משיכה באופן מיידי, או משפחה מוזיקלית המופיעה יחד בפינה קבועה, עם קהל נאמן שמגיע במיוחד להופעות שלה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: נורית מוזס)
כאלו הם אמני הרחוב של הרצל סטריט מול - מעדיפים את המגע הישיר והבלתי אמצעי עם הקהל, ונהנים לקבל את אהבת העוברים ושבים.
בתקופת הפסח מוצגת ב'הרצל סטריט מול' תערוכת האמנות 'אדום', המורכבת מיצירות של 25 אמנים הלוקחים חלק בגלריית אמנות קהילתית, אשר מציירים ומציגים במרחב הפתוח. הנושא של התערוכה הוחלט יחד על ידי האמנים בהשראת היין של ארבע הכוסות בליל הסדר. בנוסף לתערוכה, האמנים יקיימו סדנאות לילדים ויציירו פורטרטים של המבקרים במתחם.
האמנות ב'הרצל סטריט מול' לא נגמרת בתערוכה - לאורך הרחוב תמצאו ציורי קיר במקומות ראשיים ובפינות נחבאות. זה הזמן לצאת למסלול של ציורי קיר ולחוות את העיר באופן מיוחד. ציורי הקיר הם עבודה של קבוצת אמנים בשם Artists for Israel, שהגיעו מחו"ל ומתמחים בציורי ענק במרחב הציבורי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: נורית מוזס)

חוויה רב חושית - מיצגים אינטראקטיביים בכיכר העצמאות וחוף הים של נתניה

בקצה של הרצל סטריט מול מחכה כיכר העצמאות, בה תמצאו מוזיקה, מסכי ענק עם תכני וידיאו ומיצג מולטימדיה בשילוב מסך מים במזרקה של הכיכר בכל יום ב-20:00 (בכפוף לתו הסגול) ממש כמו בערי אירופה. מדובר בכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל, המשלבת חוויה אודיו-ויזואלית עם מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי. בכיכר פועלת גם קרוסלה מקסימה, המהווה אטרקציה פופולארית בקרב הילדים.
הרחוב ממשיך ונשפך אל הים - כבר מהרצל סטריט מול אפשר לראות את המרחב של החוף, ואחרי מספר דקות הליכה, אתם בטיילת של נתניה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: רן אליהו)


בחג החירות הקרוב עיריית נתניה מזמינה אתכם להשתחרר, ליהנות ולחזק את העסקים הקטנים והייחודיים שמרכיבים את הרצל סטריט מול. כל משפחה חובבת קניות ותרבות תשמח לחוויית פסח מהנה ברחוב המתחדש, בכיכר האינטראקטיבית ובחוף הים הנפלא של נתניה.