שוב אלימות נגד מפגינים, והפעם באחד ממוקדי המחאה הקטנים יותר: המשטרה עיכבה הערב (שבת) לחקירה צעיר תושב חדרה בחשד שהשליך נפץ מרכב נוסע לעבר מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בכיכר המשטרה בעיר. במשטרה אמרו כי בהמשך, ובהתאם לחומר הראיות בתיק, יוחלט אם לקיים מחר דיון בעניינו של הצעיר, בן 20, בבקשה להאריך את מעצרו.
ישראל פופקו, בן 49 מחדרה שנכח בהפגנה, סיפר כי 25 איש השתתפו במחאה. "הגיע רכב, עצר באמצע הכיכר ושאל אותי אם אני שמאלני או ימני. לא עניתי לו. הוא פנה למפגין נוסף ושאל אותו אותה שאלה. המפגין ענה לו שהוא לא מימין ולא משמאל. הצעיר ממש עצר את רכבו בכיכר וחסם את התנועה. לפתע הוא השליך את הנפץ שהתפוצץ לידינו".
"הייתה קצח בהלה, היו איתנו גם גם ילדים שנבהלו", אמר פופקו. "מבחינתי אין הבדל בין לזרוק נפץ ללזרוק רימון. היום זה נפץ, מחר אולי יהיה רימון".


"זאת הייתה חוויה לא נעימה וגם מפחידה אבל לא יחידה", הוסיף והזכיר מקרה קודם. "לפני שבועיים הפגנו באותו המקום. במהלך ההפגנה ירדו צעירים מרכב, ירקו על אחת המפגינות ורצו לקרוע את הדגלים שהחזיקה. המצב הפך למסוכן, אך האנשים נחושים להמשיך ולהגיע. זה מפחיד אבל לא מרתיע. ההפגנה נמשכה היום לאחר הנפץ ונמשיך להגיע בכל מוצאי שבת. לא ניתן להם לפגוע בדמוקרטיה".
ההפגנה בחדרה היא אחת מעשרות רבות של הפגנות "הדגלים השחורים" בגשרים ובצמתים רבים ברחבי הארץ. למוקד המחאה המרכזי, ליד מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, הגיעו אלפי מפגינים.