חלל-תקשורת, מפעילת לווייני התקשורת "עמוס" - ביניהם "עמוס 17" ששוגר לחלל לפני שנה, וגילת טלקום (סאטקום מערכות), ספקית שירותי רשת לפיתוח שירותי לוויין מתקדמים עבור חברות ביבשת אפריקה, הודיעו היום (ב') שישתפו פעולה ויציעו ללקוחות באפריקה שירותי תקשורת מתקדמים ואמינים הודות ליכולות הדיגיטליות הגבוהות של הלוויין הישראלי, ולטכנולוגיה הייחודית של המוצר SD-WAN MAX של גילת טלקום. מדובר בין השאר בשירותי רפואה מרחוק, למידה מקוונת, שיחות ועידה בווידאו ועוד, שיהיו זמינים מיידית וניתנים לשימוש בחיבור מהבית או מהמשרד.
2 צפייה בגלריה
שיגור עמוס 17
שיגור עמוס 17
שיגור עמוס 17, בתחילת אוגוסט 2019
(צילום: SpaceX)
שיתוף הפעולה בין חלל-תקשורת וגילת טלקום יאפשר למפעילי רשתות סלולריות וספקי אינטרנט באפריקה חיסכון גדול בהוצאות, הודות לחיבור שמאפשר הלוויין המתקדם "עמוס 17", תוך שימוש וניצול הציוד הקיים של הלקוח, שניתן גם להפעלה מרחוק על ידי משתמשי הקצה.
בנוסף לכך, אמרו בשתי החברות, יהנה הלקוח גם מתפוקה גבוהה יותר והפחתת עלויות אופרטיביות, זאת הודות לשימוש בספק השירות החכם של גילת טלקום וכן, תעריף ניהול חכם בזכות טכנולוגיית ה-SD-WAN, המאפשרת לספקי שירות וספקי רשת סלולרית לרכז את השליטה בתעבורת המידע על ידי הלוויין וסיבים אופטיים גם יחד. השירות מאפשר שימושים שונים כגון: שימוש קולי, סטרימינג, שימוש באפליקציות כמו פייסבוק, נטפליקס, שירותי ענן וכדומה - כל אלה בהתאמה אישית לצרכי המשתמשים ולדרישה.
מנכ"ל חלל-תקשורת, דן זייצ'ק, אמר: "צרכי התקשורת ביבשת הצומחת מחייבים התאמה ופתרונות רשת מורכבים ומתקדמים אותם אנו מציעים ביחד עם גילת".
מנכ"ל גילת טלקום, אסף רוזנהק, הוסיף: "שימוש במוצר ה-SD-WAN MAX שלנו יאפשר ללקוחות חלל-תקשורת להנות משירותי ניהול מתקדמים וחוויות משתמש יחודית".
2 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה
(הדמיה: חלל תקשורת)
עופר אסיף, סמנכ"ל פיתוח עסקי, שיווק ואסטרטגיה בחלל-תקשורת, הדגיש כי "שיתוף הפעולה עם גילת טלקום יאפשר לחברה להאיץ את השירותים המוצעים ללקוחות תוך ניצול הטכנולוגיה המתקדמת של הלויין עמוס 17 בשוק האפריקני המתפתח. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה עם גילת טלקום יוביל אותנו לאפשרויות עסקיות מניבות רבות באפריקה".
אמיר כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגילת טלקום, סיכם: "אנחנו חברה יוזמת, שמתמקדת כל הזמן בכיצד ניתן לשפר את השירות שאנחנו מספקים עבור הלקוחות שלנו. שיתוף הפעולה עם חלל-תקשורת מצביע על כך שאנחנו עובדים בתוך אקוסיסטם כדי להניע חיסכון בעלויות ושיפור ביכולות".