בשנה האחרונה ישראלים רבים יצאו לחל"ת מענפים שלא חזרו לפעילות רגילה ולא בטוח איך יחזרו לפעול אחרי הקורונה, כמו תחום ההוראה והחינוך, ענף המלונאות והתיירות, או ענף האירועים וההפקות. כתוצאה מכך, הרבה עובדים עם ניסיון, יכולות ומוטיבציה נאלצו לעשות חשיבה מחדש ולהבין לאן לקחת את הקריירה שלהם.
החדשות המשמחות הן שעולם ההיי טק, אחד מהענפים היציבים והצומחים בישראל, גם בשנה האחרונה, מחפש עובדים רבים במשרות לא-טכנולוגיות, כמו שיווק ומכירות, אופרציה ופיתוח עסקי. על מנת לעשות הסבה ולתקוע יתד בענף שמציע משכורות משתלמות והזדמנויות לקידום, צריך להצטייד בכלים הרלוונטיים למשרה אליה אתם שואפים. מהי הדרך היעילה ביותר להשתלב בחברות הטכנולוגיה שהופכות את ישראל למעצמת היי טק עולמית?
4 צפייה בגלריה
(צילום: עומר הכהן)

ניסיון בענפים אחרים או מוטיבציה גבוהה לא יספיקו ברגע האמת

כאשר מגיעים מענפים אחרים במשק, ניסיון תעסוקתי, גם אם הוא רחב ומגוון, לא תמיד מספיק כדי לשפר את הסיכויים להתקבל למשרה הרצויה. כדי להשתלב בהצלחה חשוב לקבל את הכלים הנכונים ולבנות את היכולות הרלוונטיות, בצורה הממוקדת ביותר.
ענף ההיי טק הוא עולם עם שפה וז'רגון משלו, תרבות ארגונית ייחודית ופלטפורמות בהן העובדים משתמשים ביום-יום. לכן, עבור מי שרוצה להשתלב בתחום ומגיע מבחוץ, אין ספק שכדאי להצטייד בכמה שיותר ידע רלוונטי, כלים עדכניים והכוונה מהגורמים הנכונים.
כשמדובר בעולם בו אפילו פרופיל לינקדאין מרושל עלול למנוע מכם קבלה למשרה נחשקת, אין ספק שצריך ללמוד מהשטח, להבין בדיוק מה דורשים מהעובדים של ימינו, וליישם את כל הדרכים הנכונות כדי להיכנס פנימה.

להתקבל להיי טק בלי ידע בתכנות - הכירו את הסטארטאפ שמלמד איך לעבוד בסטארטאפים

הפתרון הממוקד והייעודי להכשרה למשרות לא-טכנולוגיות בעולם ההיי טק נמצא בג'ולט, סטארטאפ פורץ דרך, שמציע תכניות לימוד ייעודיות לכל מי שרוצה להשתלב בעולם ההיי טק וצריך את הכלים הנכונים, מהמרצים הנכונים. ג'ולט הוא מותג בינלאומי שפועל גם באנגליה בהצלחה רבה בהכשרה בתחומי ההיי טק, בשיתוף פעולה מלא עם הממשלה הבריטית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: עומר הכהן)
ה-DNA של ג'ולט הוא הכי רחוק מהמכללות הגדולות והמיושנות – תכניות הלימוד של ג'ולט כוללות כיתות קטנות ואינטימיות, ומרצים שהם גם המנהלים הכי חשובים בתעשייה, לצד מרצים בינלאומיים מחברות גלובליות מצליחות. כדי להבטיח את ההזנקה שלכם קדימה לעולם ההיי טק, ג'ולט מפעילה גם מרכז קריירה שעוזר לסטודנטים ולבוגרים בהיבט תעסוקתי - במהלך ואחרי סיום הלימודים. בענף בו הנטוורקינג והקשרים הם יתרון קריטי, האפשרות להתחבר לסטודנטים כמותכם ולמרצים מהחברות הכי נחשקות בענף מעלה את הסיכויים להתברג למשרה הנכונה.

יש לכם ניסיון במסחר, תפעול או תקשורת? מצבו את עצמכם מחדש לכיוון ההיי טק

תכנית הלימודים PoMa של ג'ולט מיועדת למקצוענים עם ניסיון תעסוקתי של 4 שנים (או תואר אקדמי ושנתיים ניסיון), שרוצים לעשות הסבה עם הכלים שכבר יש להם ביד, אך להתאים אותם לטובת כניסה חלקה לעולם ההיי טק.
תכנית הלימודים מתמקדת בכלים פרקטיים ובניית מיומנויות שהסטארטאפים המבוקשים ביותר דורשים מהעובדים שלהם. מדובר בלימודים אינטנסיביים וסופר-ממוקדים, שיעזרו לכם להסב את הכישורים שלכם לתפקידים העסקיים של התחום. המרצים מגיעים ישירות מהשטח ויכולים לתת לכם את כל מה שצריך כדי לצלוח את הגשר ולחצות אל העולם ההיי טק.
4 צפייה בגלריה
(צילום: עומר הכהן)

ENTER לעולם ההיי טק - שער הכניסה לתפקיד הראשון בתחום, בשיתוף רשות החדשנות

תכנית הלימודים ENTER של ג'ולט ורשות החדשנות מכשירה מועמדים עם שאיפות גבוהות שרוצים לבנות קריירה בעולם ההיי טק בתחומים שלא דורשים ידע בתכנות, כמו פיתוח עסקי, פיתוח מכירות, ניהול לקוחות ועוד. תכנית הלימוד ENTER פותחה על ידי ג'ולט בשיתוף בכירים מחברות מובילות בתעשיית ההייטק העולמית, כמו Monday.com ו-Similarweb.
התוכנית נבנתה במטרה להכשיר מועמדים איכותיים לתפקידים עסקיים בחברות היי טק וסטארטאפים. בין היתר, התכנית מכשירה מועמדים לתפקידי פיתוח עסקי, פיתוח מכירות והצלחת לקוחות. מדובר בתפקידים התחלתיים המציעים הזדמנויות לקידום בתוך המחלקה ומשם לתפקידים מקצועיים וניהוליים בכל תחומי הפעילות.
ניסיון קודם אינו חובה, אך נדרשת רמת אנגלית גבוהה והסטודנטים עוברים מבחני כניסה וסינון קפדני.
המועמדים המתאימים זכאים לסבסוד משמעותי מהמדינה, כאשר את יתרת הסכום ניתן לשלם מהפיקדון הצבאי או בפריסה לתשלומים נוחים.
ממחקרים שפורסמו לאחרונה, עולה שאחד מחסמי הכניסה העיקריים למשרות בהייטק הינו רמת האנגלית הנדרשת בתחום. על רקע עובדה זו ומתוך מטרה להקל על הכניסה של ישראלים לתחום, השיקה ג'ולט לאחרונה את תכנית English ללימוד אנגלית עסקית להיי טק, המאפשרת להגיע לרמה גבוהה של אנגלית הנדרשת בתפקידים העסקיים בחברות ההיי טק.
4 צפייה בגלריה
(צילום: עומר הכהן)
כל תכניות הלימוד של ג'ולט דורשות ביצוע מבחני קבלה מקדימים, על מנת לוודא שהסטודנטים שמגיעים ללימודים הם בעלי פוטנציאל גבוה ויכולת אמיתית להתקבל לעולם ההייטק ולהצליח בו.
המסקנה כבר ברורה - כן, זה אפשרי להשתלב בעולם ההיי טק, גם אם אתם לא מומחים לקוד או תותחי סייבר.
קריירה בהיי טק היא לא מדע טילים, וכדי להשתלב בענף המבוקש, תכניות הלימוד של ג'ולט מספקות נקודת פתיחה אולטימטיבית לאלו המוכנים להשקעה ולבעלי יכולת למידה גבוהה.
לא צריך להיות מתכנתים כדי לעבוד בהיי-טק. תכניות הלימוד של ג'ולט הן נקודת הפתיחה שלכם בדרך לקריירה מצליחה. לפרטים והרשמה>>