מגפת הקורונה הובילה ישראלים רבים לרכישה אונליין ולהעברת חלק גדול מהחיים לפלטפורמה מקוונת. פעילויות שלא חשבנו לעולם שנעשה באינטרנט, מתרחשות היום בדיגיטל - החל מלימודים לתארים אקדמיים בזום, ועד שידור חי של חופה ביוטיוב מול כל המוזמנים הנרגשים, כל אחד בביתו.
גם הרגלי הקניות שלנו רשמו שינוי גדול, לאור הריחוק החברתי והחנויות הסגורות. כיום הישראלים קונים כמעט כל דבר ברשת - החל ממזון, תרופות, בגדים, רהיטים, מכשירי חשמל ועד רכבים.
המפתח לרכישה מוצלחת ברשת - אמינות והיכרות עם הגוף המוכר
בעידן בו אנחנו רוכשים בגדים מבלי למדוד אותם קודם ונותנים למישהו אחר לבחור עבורנו את הירקות והפירות, אחד מהדברים החשובים ביותר הוא לקנות ממקור אמין ומוכר, דרך פלטפורמה שמספקת את כל המידע הנחוץ, בשקיפות מלאה.

1 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה - 3Dvision

כעת, המהפכה הדיגיטלית מגיעה גם לתהליך רכישת דירה - מועדון "חבר" מציע דירות במכירה מוקדמת ובתנאים בלעדיים בפרויקט MOMENT של חברת אזורים, אחת מחברת הנדל"ן הוותיקות והגדולות בישראל.
מועדון "חבר" מעניק הטבות ומבצעים אטרקטיביים לעמיתיו - משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, המהווים כוח צרכני משמעותי ואוכלוסייה חזקה ואיכותית.
איך מעבירים את ההגרלות וימי המכירות הידועים של מועדון "חבר" לפלטפורמה דיגיטלית? ומהם היתרונות של הפרויקט הראשון המוצע לעמיתי המועדון במרכז גוש דן?
במקום כנסים וימי מכירה מרובי משתתפים - כל התהליך עבר לדיגיטל
בתקופה שלפני הקורונה, מבצע דיור לעמיתי המועדון כלל ימי חשיפה והסברה, הגרלה שקבעה את מיקום העמית בתור לרכישת הדירה וימי מכירות מיוחדים בהם העמיתים התכנסו ורכשו את הדירות.
המצב הנוכחי, בו לא ניתן לקיים אירועים עם כמות משתתפים רבה, אילץ את אזורים ומועדון "חבר" לחשוב מחוץ לקופסה ולהעביר את ימי ההסברה, ההגרלה וימי המכירה לתהליך דיגיטלי מלא. על מנת להוציא את המבצע לפועל, הוקם אתר ייעודי ומערכת מתקדמת שמטרתה להקל על העמיתים ללמוד על הדירות השונות, כדי להגיע מוכנים לפגישת המכירה.
אזורים ומועדון "חבר" לקחו על עצמם אתגר ראשון מסוגו בישראל, הכולל מכירת דירות בהיקף גדול מאוד בתהליך דיגיטלי מלא.
הניסיון של מועדון "חבר" ביישום מבצעים רחבי היקף לעמיתי המועדון, יחד עם האיכות והמסורת של אזורים, הובילו לבניית מערכת טכנולוגית מתקדמת, שצפויה לתת חוויית רכישה נוחה, טבעית וחדשנית גם יחד.
עמיתי מועדון "חבר" ובני משפחותיהם נהנים ממחירים בלעדיים בפרויקט נדל"ן במיקום מנצח במרכז גוש דן
פרויקט MOMENT בת ים מוצע לעמיתי מועדון "חבר" במיקום מנצח בלב גוש דן, כמה דקות נסיעה מתל אביב.
פרויקט הענק של אזורים כולל 4 מגדלים בני 34-35 קומות כל אחד ותמהיל דירות של 3-6 חדרים ודירות מיוחדות. כחלק מערך הקהילה המקודם על ידי אזורים, כל מגדל יכלול גם 'גינת גג' (Roof Garden) לרווחת הדיירים, מועדון דיירים, גני ילדים במתחם ועירוב שימושים של מסחר ומשרדים.
פרויקט MOMENT ממוקם במיקום מנצח בעיר, סמוך לתחנת הקו האדם של הרכבת הקלה, עם יציאה נוחה ומהירה לאיילון, קרוב לפארק העסקים העתידי, לים, למוסדות חינוך, פארקים והקאנטרי קלאב.
עמיתי מועדון "חבר" ובני משפחותיהם ייהנו מהנחות בלעדיות ממחיר הדירה. לדוגמא: דירת 3 חד' בשטח כ-83 מ"ר שמחיר המחירון שלה בשוק החופשי עומד על החל מ-1,863,000 ₪, תעלה 1,639,000 ₪ בלבד לעמיתי המועדון, דירת 4 חד' בשטח של כ-102 מ"ר שמחיר המחירון שלה בשוק החופשי הוא החל מ- 2,135,000 ₪, תעלה לעמיתים ובני משפחותיהם החל מ-1,879,000 ש"ח בלבד.
חברת אזורים, אשר עומדת מאחורי הפרויקט ומשווקת אותו, היא אחת מחברות הבנייה המובילות והוותיקות בארץ. רכישת דירה מאזורים מבטיחה אמינות, איתנות פיננסית שירות לקוחות ושקיפות אשר רק חברה בסדר גודל של אזורים יכולה לספק.
המיקום האטרקטיבי, הנגישות, האזור המתפתח והבנייה האיכותית של אזורים, חברה יזמית אמינה ומנוסה, הופכים את MOMENT להזדמנות מצוינת להשקעה עם פוטנציאל משמעותי לעליית מחירים עתידית.
אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות מהטבות בלעדיות ותנאים מיוחדים לעמיתי מועדון "חבר", בתהליך רכישת הדירה הדיגיטלי הראשון בישראל.
בכפוף לתקנון ההגרלה