כמו בכל שנה, חברת J.D. POWER, חברת סקרי האיכות הגדולה בעולם, הנחשבת לאוטוריטה בתחום הרכב בארצות הברית, מפרסמת את הדירוג שלה במגוון קטגוריות.
הזוכה הגדולה בקטגוריית רכבי העבודה הכבדים לשנת 2021 הוא שברולט סילברדו HD, שעקף בסיבוב מתחרות כמו דודג' ראם ופורד 250 בדרך למקום הראשון בדירוג רמת הגימור, האמינות ושביעות הרצון של הלקוחות.
גם בישראל, כמו בעולם, שברולט סילברדו HD זוכה לאמון של הלקוחות, והוא רכב העבודה הכבד הנמכר בישראל כבר יותר מעשור ברציפות, עם יותר מ-50% נתח שוק.
(קרדיט: UMI)

איך עובד הדירוג של J.D. POWER?

הסקר המקיף של החברה כולל בחינת היבטים כמו גימור, אמינות (תקלות וכניסה למוסכים) ורמת שביעות רצון של הלקוחות. יותר מ-800 עובדי החברה, ביניהם כלכלנים, סטטיסטיקאים ויועצים מקצועיים, מנתחים את הנתונים ומייצרים דירוג סופי, איכותי ומקצועי, המשמש בתור 'התנ"ך של עולם הרכב' עבור לקוחות אמריקאים. ל-J.D. POWER ניסיון של יותר מ-50 שנים של סקרי איכות, הנחשבים למחמירים והמקצועיים ביותר.

רכב עבודה גדול ומפנק, עם כל היתרונות הטכנולוגיים

רכבי הHD- האמריקנים הם רכבי עבודה גדולים, מפנקים ומאובזרים, לכן, את הסילברדו ניתן להתניע מרחוק, תא הנוסעים המפנק כולל ריפוד עור, עיצוב מרשים, כסאות חשמליים עם זיכרון, מראת מצלמה HD, אוורור מושבים וחימום מושבים קדמיים ואחוריים, הגה מחומם ועוד. הסילברדו מצויד גם בתצוגה עילית צבעונית בגודל 15 אינטש המוקרנת על השמשה הקדמית ואם לא די בכך, מסביב לרכב מותקנות מצלמות 360 מעלות. מבין המתחרים בקטגוריה זהו הדגם היחיד עם צילום באיכות HD.
כשיורדים לעבוד בשטח, ניתן להיעזר בשני שקעי הטענה 230V שמהווים יתרון משמעותי, בנוסף לתאורת לד היקפית המאפשרת עבודה מוארת באזור חשוך. רכב עבודה, כבר אמרנו נכון? אז הסילברדו HD מציע את גם כושר ההעמסה הגבוה בקטגוריית הטנדרים HD 2500, עם נתון של 1,633 ק"ג!
הסילברדו HD כולל גם פתיחה וסגירה של דלת הארגז האחורי בצורה חשמלית - והוא הדגם היחיד בקטגוריה עם מאפיין זה.
אלו הן רק חלק מהסיבות ששברולט סילברדו HD כובש את פסגת שוק רכבי העבודה הכבדים של ישראל כבר 11 שנים, שילוב בין מנוע עוצמתי, יכולת עבודה ללא פשרות, חלל מרווח וכל הטכנולוגיות המובילות בתחום.

חזק בעבודה, מפנק בנסיעה ומגיע עם שירות ללא תחרות

שירות לרכב עבודה הוא מרכיב מהותי, שברולט מציעה את הפריסה הרחבה ביותר של מרכזי שירות, עם 36 נקודות ברחבי הארץ. כאשר מדובר על רכב עבודה, שירות זמין, אמין ואיכותי הוא חלק מהותי בבחירה מוצלחת של דגם שילווה אתכם במשך שנים.
לכן, לא מפתיע לגלות שסילברדו HD שומר על הובלה ברורה בתחום רכבי עבודה כבדים מזה שנים רבות, עם מכירות בהיקף כמעט כפול מהמתחרה הבא בתור.
למפרט המלא של סילברדו HD ולאולם התצוגה הקרוב לביתכם, היכנסו>>



----------------------
פורסם לראשונה: 14:36, 10.05.21