1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock )
שני גברים ואישה נאשמים כי סחטו באיומים לפחות עשרה גברים, לאחר שהתחזו בצ'אט לצעירה בת 22 ופיתו אותם. הנאשמים הם רמי מלאכי (40) מהוד השרון, יאיר שמש (20) מכפר סבא ואורטל לוי (36). פרקליטות מחוז המרכז הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגדם לבית המשפט המחוזי בלוד.
לפי הפרקליטות, כך עבדה השיטה: השלושה יצרו פרופיל פיקטיבי של צעירה בת 22 בשם "מיטל" באתר "טוטאל צ'אט" והציעו באמצעותו שירותים מיניים תמורת תשלום. כל אחד מהנאשמים התכתב בתור "מיטל" עם גברים שונים במטרה לפתות אותם לקבוע מפגש מיני. הם שלחו לגברים תמונות של הצעירה כביכול בבגד ים, ולוי אף שלחה להם הודעות קוליות לקראת המפגש. המעשים התרחשו לכאורה באוגוסט וספטמבר.
באחד המקרים, כשגבר שנפל קורבן לשלושה הגיע למקום המפגש הוא הופתע לקבל הודעה מ"מיטל" שלפיה אחיה גילה על המפגש ולכן עליו לעזוב את המקום במהרה. לפני שהספיק הגבר להימלט יצאו שני הנאשמים מרכב שעצר לידו. הנאשם מלאכי הציג עצמו בתור "אח של מיטל" ואמר כי אחותו "מכורה לסמים". לאחר מכן איים על הקורבן שיפגע בו פיזית אם לא ישלם לו כסף מזומן.
במקרה אחר קבעו הנאשמים להיפגש עם קורבן בהוד השרון. כשהגיע למקום הופיע מלאכי ואמר לו: "אתה לא הולך לשום מקום. אני הולך לדקור אותך דקרתי אנשים על פחות מזה". הנאשם איים כי אם הם לא "יסתדרו" הוא יהרוג אותו ואחז בגרונו כשלצידו הנאשם שמש. לבסוף השניים ליוו את הקורבן לכספומט כדי למשוך כסף, אך הוא הספיק להתקשר למשטרה.
עורך הדין גיא עין צבי שמייצג את רמי מלאכי מטעם הסנגוריה הציבורית מסר בתגובה: "אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי. טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם נוכל להתייחס לאישומים".
עו"ד דוד בוחבוט המייצג את אורטל לוי אמר: "קיבלנו היום את כתב האישום ובקשת המעצר. הלקוחה שלי מכחישה שהיא הייתה חלק מהחבורה הזו. נצלם את חומר הראיות ואני מאמין שכבר בדיון הבא התמונה תתבהר לגבי מעורבותה".