"ניסיתי כבר הכל" מספרת לנו טלי גדעון – בת ה57 מאור יהודה. "אבל זה לא באמת עזר, הקמטים נשארו... לכן, כשהקוסמטיקאית שלי המליצה על Hyaluronic Wine, הייתי סקפטית ונדהמתי, ממש נדהמתי. לא האמנתי שקרם יכול לחולל כזה שינוי. חברה שנפגשתי איתה לאחר מספר שבועות שלא התראינו, שאלה אותי אם התחלתי להזריק בוטוקס או חומצה היאלרונית. השינוי לא יאמן!"
טלי היא לא היחידה שכל כך מרוצה ונדהמת מהתוצאות. השינוי שהסדרה הזו עושה בעור הפנים שלהם מדהים. מסתבר שרשתות קוסמטיקה מובילות בעולם כבר מתעניינות בסדרה המהפכנית.
אבל בואו נעשה רגע סדר, על מה בעצם מדובר? מדובר בשני קרמים המשלימים אחד את השני ויחד מביאים לתוצאות מפתיעות שהממו אפילו אותנו. הילרוניק ווין – Hyaluronic Wine סדרת האנטיאייג'ינג שעושה את ההבדל מופקת, לראשונה בעולם, מתאי גזע של ענבים שמסתבר שמזרזים את ייצור הקולוגן בעור.
3 צפייה בגלריה
( בשיתוף הקוסמטיקאית לילך צפר)
"אני קצת כורת את הענף שעליו אני יושב" אומר ד"ר דב קליין – הפלסטיקאי המוביל. "מי תרצה עכשיו ניתוח מתיחת פנים או הזרקות של בוטוקס או חומצה היאלרונית, שיש לה בהישג יד, זמין ומהיר ובמחיר הרבה יותר זמין ואפשרי מניתוח, את הקרם החדש והיעיל".
אבל ד"ר קליין משקיע כבר שנים במחקר של עור הפנים, בשיתוף צוותי מחקר מקצועיים מהארץ ןמהעולם. מוצרי הקוסמטיקה הרפואיים שלו נמצאים כמעט בכל בית בישראל ויותר ויותר קוסמטיקאיות בישראל מוכרות אותם, אבל התוצאות של Hyaluronic Wine - סדרת האנטיאייג'ינג החדשה הדהימו גם אותו.
"לא האמנו לאיזה תוצאות ניתן להגיע" מספר לנו ד"ר קליין "ובאיזו מהירות חל השינוי בפנים. הסדרה החדשה נחשבת לפורצת דרך בתחום הפחתת הקמטים, האטת הזדקנות העור, הענקת נפח לעור והגנה מפני נזקי הסביבה והגיל".
ואכן, הסדרה החדשה מתקבלת בהתלהבות הן ע"י הקוסמטיקאיות והן ע"י קהל הצרכניות הנלהב וכבר מסתמן שהיא הופכת ללהיט המכירות של קיץ 2021!
אז מה יש שם בעצם? מסתבר שמדובר בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות המשלבות רכיבים המופקים מתאי גזע צמחיים של ענבים וחומצה היאלרונית ממוזערת. שימוש קבוע בסדרה מחולל מהפכה בעור הפנים שלנו. את השינוי כבר רואים לאחר חודש אחד בלבד של שימוש.
רשימת המרכיבים ארוכה, המעמיקים שבכן יוכלו לקרוא וללמוד יותר פה.
סדרת Hyaluronic Wine פותחה בשיתוף אחד המומחים הגדולים בעולם בתחום הקוסמטיקה: פרופ' סוון גולה מאוניברסיטת ציריך שוויץ, השותף ליצור "היאלרוניק ווין": "במספר מחקרים שערכנו, מצאנו שחומרים המופקים מענבים קפואים מזרזים את יצור הקולגן בעור אנושי וגם מסייעים בהעלמת קמטים. אני מחשיב את ישראל לאחת המעצמות בתחום האנטי אייג'ינג. זה כבוד גדול לשתף פעולה עם ד"ר דב קליין".

היתרונות של Hyaluronic Wine על קצה המזלג:

  • הפחתת מראה הקמטים והקמטוטים
  • האטת הזדקנות העור
  • הגנה מפני נזקי הסביבה והגיל
  • הגנה על חיוניות התאים
  • הגברת הלחות בעור
  • הענקת נפח ומראה מלא

איך משיגים את את הסדרה החדשה אתן שואלות?

מסתבר שהסדרה, כמו גם כל תכשירי ד"ר קליין האחרים, נמכרת רק על ידי קוסמטיקאיות מורשות. הנה הרשימה שלהן.
בטוח יש אחת קרובה למקום המגורים שלכם. שווה לחפש ועוד יותר שווה לנסות – אין לנו ספק שגם אתכן ידהימו התוצאות!
לפרטים נוספים על הסדרה המהפכנית אנא לחצו כאן




פורסם לראשונה: 16:34, 28.06.21