כרמים, יקבים, אמנות, מלונות, מסעדות, פאבים, בתי קפה ואווירה טוסקנית מהממת. לא, אנחנו לא מדברים על איטליה אלא על אחד היישובים הקסומים והמבוקשים בארץ, מושבת זיכרון יעקב, אשר לצד הנופים המרהיבים המאפיינים אותה והירוק האין סופי בו היא טובלת, נהנית בד בבד ממיקום אסטרטגי בקרבה לערים ראשיות, מרחק כשעה נסיעה בלבד מערי המרכז. כל אלו הופכים את זכרון יעקב, כבר שנים רבות, למוקד עלייה לרגל של תיירות פנים וחוץ, והמושבה נהנית מצמיחה מתמדת בביקושים לעסקים, מסחר ואכסון תיירותי.
על רקע התפתחותה המשמעותית נהנית המושבה מגלי הגירה הולכים ועולים, וע"פ תוכנית המתאר של זכרון יעקב, צפויה המושבה להכפיל את אוכלוסייתה עד שנת 2040. אחת מנקודות המשיכה של התושבים החדשים במושבה ושל אלו המתעניינים בה כעת הוא ללא ספק "פארק היין של ישראל", אחד הפארקים המושקעים והמפוארים ביותר שקמו במדינה אשר רוקם עור וגידים בימים אלו ויכלול מגוון עצום של יקבים, כרמים, מלונות בוטיק, טיילת מפוארת, שטחי מסחר ייחודיים, חנויות בוטיק וכו'.

2 צפייה בגלריה
רובע בוסתן
רובע בוסתן
מתחם רובע הבוסתן
הפארק ממוקם במורדות הדרום מזרחיים של זכרון יעקב, בין פארק הנדיב ופארק אלונה המרהיבים ביופיים ונהנה מתמיכתם והגשמת חזונם של רשות מקרקעי
ישראל ומועצת זכרון יעקב. למעשה, מדינת ישראל בעצמה השקיעה עד היום מיליוני שקלים בתוכניות הפיתוח באזור ושר התיירות חיים כץ אף התבטא בנושא לאחרונה ואמר כי: ״היין הישראלי עשה לעצמו, בצדק, שם עולמי. הביקוש לתיירות היין נמצא בעלייה מתמדת והמשרד עוסק בקידום הענף בזירה המקומית והבינלאומית. פעילות היקבים מכניסה למדינה כמיליארד שקלים בשנה ותורמת ביצירת מקומות תעסוקה בפריפריה. שדרוג חווית התייר בתחום היין יחזק את מיצובה של ישראל כיעד קולינארי מוביל״.
פארק היין ישתרע על פני כ-600 דונם והנופים העוטפים אותו יעניקו לו ולמבקריו חוויה מקורית, ייחודית ובלתי נשכחת, בדומה לחבלי יין מפורסמים בעולם. על פי הצפי, פארק היין יהווה אטרקציה תיירותית לאומית ויעד תיירותי בין-לאומי אשר ישימו את ישראל על מפת היין העולמית. תוכנית פארק היין (ש/656) כבר אושרה לבנייה וקיבלה תוקף בשנת 2007 ומכוחה ניתן כבר היום להוציא היתרי בניה בפארק. בימים אלו מסתיימות עבודות הפיתוח בפארק על ידי חברת "ISTERN" מבית וקסמן גוברין.
פארק היין של ישראל בזכרון יעקב צפוי לכלול מספר מתחמים, אשר אחד המבטיחים שבהם הוא מתחם "רובע הבוסתן", מתחם בן שלושה מפלסים המשתרעים על פני כ-20 דונם בהם ייבנו שטחי מסחר בהיקף 8,000 מ"ר שכבר סומנו כשטחים המבוקשים ביותר בפארק היין, וכן שטחים פתוחים הכוללים כרם גפנים, גינות תבלין, שטחי נוי ירוקים וכל זאת בצמידות לכניסה הראשית ולאזורי החניה הנרחבים בפארק היין.

2 צפייה בגלריה
רובע בוסתן
רובע בוסתן
מתחם רובע הבוסתן
מתחם "רובע הבוסתן" עצמו יכלול מגוון של שטחי מסחר וחנויות בוטיק להשקעה – מסעדות, בתי קפה, חנויות אופנה, בוטיקים מכל הסוגים וכן שלל אטרקציות תיירותיות. בנוסף, הודות לשימושים הייחודיים והמגוונים במתחם, בין היתר בתחום היין, האלכוהול והתוצרת החקלאית, ניתן יהיה למצוא מעדניות גבינות ויין, ברים, פאבים, יקבים, כפריות, חנויות לממכר תוצרת חקלאית, חנויות בוטיק של משקים ישראליים, חנויות צמחי תבלין ועוד. מתחם "רובע הבוסתן" נהנה ממיקום מנצח, בנקודה האסטרטגית ביותר בסמוך לכניסה הראשית לפארק היין, בצמוד לטיילת, לציר המרכזי המחבר את כל הפארק וכן בקרבה לחניה הציבורית הקיימת לרווחת מבקרי ובאי הפארק.
לקנות בשלב מוקדם וליהנות מתשואות גבוהות במיוחד: ההזדמנות הגדולה שלכם לרכוש שטחי מסחר וחנויות בוטיק להשקעה או לשימוש עצמי
הצפי הוא כי מחירי הנדל"ן המסחרי בפארק היין של ישראל יעלו על מחירי שטחי המסחר הקיימים כיום בזיכרון יעקב, הודות למיקומו הייחודי ויוצא הדופן של הפארק ובעקבות הגיוון התיירותי הרצוף באטרקציות ופעילויות רבות אשר עתידות למשוך אל הפארק תיירים ומבקרים רבים ולהוות מרכז פנאי אזורי משמעותי.
בימים אלו החל השיווק של שטחי המסחר וחנויות הבוטיק במתחם "רובע הבוסתן" בגדלים הנעים החל מ-40 מ"ר ומעלה, ובמחירי פריסייל אטרקטיביים במיוחד - החל מ-16,000 ₪ למ"ר בקומה א' והחל מ-21,000 ₪ למ"ר בקומות הקרקע, כאשר ממוצע השווי כיום בנדל"ן מסחרי בזיכרון נאמד בכ- 30,000 ₪ למטר! כך שמדובר על הזדמנות נדירה לביצוע עסקת נדל"ן עם צפי השבחה גבוה במיוחד, וכל זאת כאשר הקרקע מאושרת וזמינה לבניה מיידית.
רוצים גם אתם להצטרף להשקעה המנצחת בחבל טוסקנה הישראלי? השאירו פרטים ונציג מטעם החברה המשווקת יחזור אליכם בהקדם או לחצו כאן.