השנים האחרונות היו מאתגרות מאוד עבור ציבור המשקיעים, הן אלו ששמים את יהבם בנדל"ן והן אלו שמעדיפים להשקיע בשוק ההון. אם נתחיל בנדל"ן הרי שבנובמבר האחרון נכנס לתוקפו חוק מס הרכישה החדש בו עלה שיעור מס הרכישה החל על רוכשי דירה שנייה בסכום של עד 5.3 מיליון שקל, מ-5% ל-8% כאשר מעל לסכום זה נאלצים המשקיעים להיפרד ממס בשיעור של 10%.
צעד מגביל נוסף נוגע לאיסור אותו הטיל בנק ישראל על נטילת הלוואות רגילות, שמטרתן להשלים הון עצמי לרכישת דירה. הלוואות אלו אפיינו בעיקר משקיעי נדל"ן שהזדקקו למינוף לשם רכישת הנכס. יתירה על אלו, על מנת לבצע השקעת נדל"ן באופן עצמאי, כלומר לממש את הנכס, נדרש מהמשקיע למצוא נכס במחיר אטרקטיבי, עו"ד, מתווך וטיפול בהשכרת הנכס, ועוד, וכפועל יוצא מכך המיסוי בעסקת נדל"ן יכול להגיע ל-30%-33%.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ברק פיננסים)
כאמור גם משקיעי שוק ההון לא יכולים לנוח על זרי הדפנה שכן הבורסה חסרת יציבות ומתנדנדת בצורה תכופה, קצב העלאת הריביות בארה"ב מעורר חשש עולמי וכמובן המלחמה המתחוללת כעת באירופה הולכת ומתמשכת וגורמת להמוני משקיעים קטנים לממש את כספם.

גם ליהנות מעליית הערך וגם לקבל ריבית קבועה מ-Day One רק מעצם ההצטרפות להשקעה

אבל בכל זאת יש מה לעשות ויש עדיין היכן להשקיע בתבונה. אחד מהמכשירים הפיננסיים האלו, שנכון לעכשיו ידוע יותר בקרב המומחים והמשקיעים המנוסים (שיודעים שלאורך הזמן שוק ההון תמיד עולה) הוא קרן השקעות הנדל"ן – נדלהון מבית "ברק פיננסים". הקרן האקסקלוסיבית מיטיבה לשלב בין עולמות הנדל"ן ושוק ההון, וכך יכולים המשקיעים בה ליהנות מהתשואות הגואות על הנדל"ן עם יתרונות ההשקעה בשוק ההון. ההשקעה בנדלהון נחשבת לטובה במיוחד למשקיעים המחפשים השקעה סולידית, בסכום של החל מ- 300,000 ₪. משקיעים אלו נהנים ממס מופחת של 15% בלבד על רווחי שוק ההון, זאת בהשוואה לעסקת נדל"ן בה כאמור המיסוי יכול לרמה של 30% ומעלה מהרווח.
להשקעה בנדלהון, השאירו פרטים:

וזה לא מסתיים רק בזה, שכן הדבר שמייחד יותר מכל את קרן "נדלהון" זו הבטוחה הנדל"נית איתה היא מגיעה. הקרן מציעה למעשה למשקיעים אפשרות להשקעה בדומה לעסקה נדל"נית, אבל בנוסף היא מספקת מעטפת בטוחות– הן על כספי הקרן והן על הריבית הקבועה. כך המשקיעים יכולים ליהנות גם מעליית הערך וגם לקבל ריבית קבועה מ- Day One רק מעצם הצטרפותם להשקעה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ברק פיננסים)

תשואה מהיום הראשון, באפס מאמץ

עד כה זיהו את הפוטנציאל קבוצות רבות של משקיעים מנוסים ובעלי חברות סטארט אפ והקרן רשמה בשנה האחרונה צמיחה מטאורית במספר המשקיעים המבקשים לקחת חלק בהשקעה הרווחית. בשנה החולפת גייסה נדלהון עשרות מיליוני שקלים להשקעה לפרויקטי נדל"ן שונים במרכז הארץ (פרויקטים לאחר קבלת היתר בנייה בלבד) והמשקיעים עצמם נהנו מתשואות ומעליית ערך, והכל באפס מאמץ. נוכח העובדה כי הקרן מסיימת סבבי גיוסי כספים בפרק זמן של חודש – חודש וחצי בכל פרויקט, נדרשים המשקיעים להקדים ולהירשם.
רוצים לשמוע עוד על הקרן בה משקיעים המומחים? בקרו באתר נדלהון או התקשרו 3526*