לפני ששמנו לב, חודש מאי בעיצומו, מה שאומר שהקיץ ממש מעבר לפינה. הטמפרטורות מתחילות לעלות ובני המשפחה מתחילים ללחוץ על יעד לחופשה משפחתית בחופשת הקיץ הקרובה. אחרי שנה לא פשוטה, שכללה את האתגרים והמגבלות של הקורונה (זוכרים?), נראה שהעונה החמה עומדת להיות לוהטת במיוחד בכל הנוגע לביקושים במלונות המובילים. במקום להתעכב ולשלם יותר בהמשך, כדאי להקדים ולהזמין חופשה לקיץ כבר עכשיו, כדי ליהנות מההטבות המיוחדות על הזמנה מוקדמת ומהיכולת לבחור את התאריכים הנוחים לכם ביותר לחופשה.
2 צפייה בגלריה
מלון גנים
מלון גנים
(צילום: ליאור גרונדמן – מלון גנים )
כדי לשמור על חופשה נוחה וקרובה, בלי ביורוקרטיה של ויזות ודרכונים ובלי החשש ממגבלות אשר עלולות לצוץ בחזרה מחו"ל, ההמלצה היא לשריין חופשה משפחתית מושלמת באחד מהיעדים המובילים של ישראל - ים המלח ואילת.
מה מחכה לכם בעיר הנופש הדרומית ובפלא הטבע העולמי? ומה תוכלו למצוא במלונות המפנקים מרשת ישרוטל, שיבטיחו לכם חופשה מהחלומות?

אינסוף סוגי חופשות באילת - החל מחופשת צ'יל אאוט ועד פארק נינג'ה

אילת היא עיר הנופש הבלתי מעורערת של ישראל. המים הקרירים, הניתוק מהיום-יום, השופינג האטרקטיבי, תחושת החופש המוחלטת - כולם נותנים תחושה של חו"ל, ממש כאן בישראל. כאשר יוצאים לחופשה במלון איכותי באילת מקבלים בריכות, ים, הפעלות לילדים, אטרקציות מגוונות ואוכל מצוין - מה עוד צריך בחופשה?
רשת מלונות ישרוטל, רשת המלונות המובילה בישראל, מציעה מגוון מלונות באילת, כך שכל אחד יכול לבחור את החופשה שמתאימה רק לו. למי שמחפש חופשה יוקרתית ורגועה, רויאל ביץ', מלון הדגל של רשת ישרוטל באילת, כולל ספא 'יערות הכרמל' עם יותר מ-70 טיפולי גוף, בריאות ויופי, חמאם טורקי, סאונה, ג'קוזי, בריכות, חדר כושר מאובזר, מסעדות מיוחדות - הכל כדי לספק לכם חוויה יוקרתית ומפנקת. המלון ממוקם על טיילת החוף הצפוני, ומציע לא רק חוף ים צמוד, אלא גם חנויות ומסעדות מובילות ובילוי בפאב המאנקיס המפורסם.
עבור מי שמגיע עם ילדים, מלון רויאל גארדן הוא אי קסום ומושלם לילדים והמשפחות שלהם, אשר כולל מגלשות מים, בריכות בעיצוב של חוף ים, אטרקציות לילדים ועוד. לחופשה ספורטיבית 'הכל כלול', ספורט קלאב הוא המלון עבורו. לחופשת 'הכל כלול' איכותית בטיילת החוף הצפוני, מלון לגונה הוא יעד מושלם למשפחות וזוגות.
מלון המלך שלמה הידוע, משדרג את החוויה המשפחתית עם ממלכת הילדים הקסומה, מגלשות מים ופארק נינג'ה מיוחד בשטח המלון. ילדים מכל מלונות ישרוטל באילת יכולים להגיע למתחם ולהתאמן על יכולות הנינג'ה שלהם.
מלון אגמים, מציע חופשת צ'יל אאוט מושלמת על המים, עם בריכה היקפית בצורת אי טרופי, מגה-בר עם DJ והופעות ואופי שמתאים לזוגות וצעירים. עוד אופציה לחופשה באווירה צעירה ובמחיר נוח - מלון ריביירה מאפשר לכם חופשה עם משפחה או חברים בדירוניות מאובזרות עם מטבח ופינת אוכל, ומינימרקט בתוך המלון. אם אתם בעניין של ניתוק ושלווה בחוף הדרומי, ואולי לחוות איזו צלילת היכרות בשונית האלמוגים של אילת, שריינו לעצמכם חופשה במלון ים סוף בחוף אלמוג, הרחק מהמולת העיר.

ים המלח - שילוב של טבע ייחודי, מזג אוויר, ספא וקרבה למרכז

אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים בשנים האחרונות, שחזר להיות סטנדרט של חופשה מקומית איכותית, הוא ים המלח. סביבת ים המלח מציעה מזג אוויר חמים ונעים כמו באילת, במרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ. אחרי שתיהנו מהסגולות הרפואיות של המלח והבוץ המופקים מהים, תחזרו הביתה מחופשת הקיץ רעננים ומלאי חיוניות.
המלונות של רשת ישרוטל, נבו וגנים, אשר צופים אל ים המלח, כוללים ספא עם טיפולים המשתמשים בחומרים הטבעיים המופקים מים המלח, בריכות גופרית ובריכות מי ים-המלח, חדרי גן גדולים ומשופצים למשפחות ומחירים אטרקטיביים עבור חופשה מפנקת. עוד בתפריט: חדר כושר, סאונה יבשה, ג'קוזי ועוד.
בסביבה תוכלו למצוא שפע אטרקציות - החל מחופי ים המלח, טיולים רגליים, טיולי אופניים וטיפולי ג'יפים במדבר. חופשה בים המלח היא שילוב מושלם בין רוגע לאדרנלין לכל בני המשפחה.
2 צפייה בגלריה
מלון גנים
מלון גנים
(צילום: ליאור גרונדמן – מלון גנים )

רוצים חופשה במחיר אטרקטיבי? הזמינו מוקדם ושמרו על ראש שקט עד הקיץ

הישראלים לא מוכנים לוותר על חופשת הקיץ שלהם, וכבר עכשיו המלונות הולכים ומתמלאים. לכן, כדאי ומומלץ לנצל את המחירים המוקדמים ולשריין לעצמכם חופשה במלון שחלמתם עליו ובתאריכים שמתאימים לכם ללו"ז.
המזמינים כעת חופשה במלונות ישרוטל ביולי בים המלח וביולי-אוגוסט באילת ובים המלח, נהנים מהטבות מיודות כגון לילה שלישי בהנחה בסופי שבוע נבחרים. היכנסו ומצאו חופשות מתאימות לכל המשפחה, במחיר אטרקטיבי למזמינים מראש. נתראה בחופשה!