ב־13 בחודש ספטמבר שוב תלבש קבוצת ישראכרט חג: מאות עובדי הקבוצה וחלק מבני משפחותיהם יתייצבו בהתנדבות בעמדות הטלפוניות לרגל אירוע גיוס הכספים השנתי של עמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
כחברה מובילה במשק, בחרה ישראכרט לפעול למען הקהילה ולגייס לצורך כך את היכולות והחוזקות שלה. מבחינת הקבוצה - זו חובתה. פעילות הקהילה בישראכרט נבחרת בקפידה כדי שתתאים לערכיה: מיקוד בלקוח, מיידיות, מקצועיות ומצוינות. הקבוצה מקדמת נושאים הנמצאים בליבת הפעילות העסקית ותפיסת האחריות התאגידית שלה – קידום עסקים קטנים, חדשנות טכנולוגית, עצמאות כלכלית וגיוון תעסוקתי. העשייה הקהילתית של הקבוצה מתאפיינת גם ביכולת לרתום את עובדיה כשותפים מלאים למטרה.
לדברי לימור שאקו, סמנכ"לית משאבי אנוש, שאמונה על הפעילות החברתית בקבוצה והרוח הגבית לעובדים ולעמותות, החיבור ל"גדולים מהחיים" התרחש בשל העשייה העוצמתית ומעוררת ההשראה של העמותה. "עובדי קבוצת ישראכרט שמלווים את העמותה, מבינים עד כמה משמעותי הסיוע שלהם בליווי הילדים ובני משפחותיהם ובהגשמת חלומותיהם. מהרגע שנוצר הקשר הראשוני עם העמותה, הבנו שיש לנו היכולת לגייס את העובדים ולהרחיב את מעגלי הנתינה שלנו", מציינת שאקו ומוסיפה: "אם רוצים חיבור מיטבי לעובדים ורוצים נתינה אמיתית, זו צריכה להיות עשייה שקרובה לביזנס עצמו. ברגע שהעובדים רואים, שהם יכולים להשתמש בכלי היומיום שלהם לעשייה חברתית לצד זו העסקית, זהו WIN־WIN וכל הצדדים מרוויחים".
4 צפייה בגלריה
לימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת ישראכרט
לימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת ישראכרט
לימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת ישראכרט
(צילום: מיכה לובטון)
שיתוף הפעולה של קבוצת ישראכרט עם עמותת "גדולים מהחיים" החל כבר בשנת 2011, כשאחת מהפעילויות המרכזיות של שני הגופים בשנים האחרונות היא יום השידורים השנתי. קבוצת ישראכרט מעמידה לרשות העמותה את מוקדיה הטלפוניים לקבלה ואיסוף של תרומות. ניתן לחוש עד כמה האירוע חשוב לעובדים וכמה הם שמחים להשתתף בו.
הגר בן־עזרא, סמנכ"לית בכירה בחטיבת לקוחות פרטיים, שאמונה על המוקדים ועל תפעול הפעילויות עם העמותה, מספרת: "האירוע מתבצע בזמן מוגדר, בימי חגי תשרי, אבל למעשה, אנשי הטכנולוגיות, משאבי האנוש, התפעול, השיווק והשירות שלנו עובדים עליו במשך חודשים רבים לפני כן. גם השנה, כשהקורונה עדיין כאן, מהווה המשדר אתגר מיוחד, כשלצד ישיבה במוקד טלפוני, יישבו העובדים עם מערכת מחשב וטלפוניה זמינים גם מהבתים. זה הופך את ההכנה והלוגיסטיקה למסובכות אף יותר, אבל אנחנו לא מוותרים. לאור נסיוננו מהשנה שעברה, ידענו שנקיים את האירוע והגענו אליו מוכנים. העובדים במוקדים ובבתים מתנדבים לקבל את השיחות תוך שיתוף פעולה מדהים יחד עם בני המשפחה והחברים".
4 צפייה בגלריה
הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה, חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט
הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה, חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט
הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה, חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט
(צילום: בן עמי)
ליאור שמואלי, מנכ"ל "גדולים מהחיים", מספר כי עובדי קבוצת ישראכרט מתנדבים עם צוות העמותה לאורך כל השנה במגוון פעילויות ותוכניות. "אנחנו בעמותה צוות מצומצם, ובזכות עזרה של מאות עובדי ישראכרט בכל שנה, אנחנו מצליחים להגיע לשיאים חדשים", אומר שמואלי ומוסיף: "בשם ילדי וצוות עמותת 'גדולים מהחיים' אנחנו רוצים להודות לעובדי קבוצת ישראכרט והנהלתה על השותפות ארוכת השנים בגיוס תרומות, במסגרת משדר ההתרמה השנתי למען ילדים חולי סרטן, וכן לאורך כל השנה בצירוף לקוחות ישראכרט לתוכנית 'עיגול לטובה' למען ילדי 'גדולים מהחיים'. אנשי ישראכרט מוכיחים את הכוח העצום שיש להם לשינוי חברתי ולהחלמתם של ילדי העמותה. התנדבות העובדים במשדר התרמה ולאורך כל השנה איננה מובנת מאליה, ומראה איך גם בחברה מסחרית ניתן לייצר אימפקט חברתי משמעותי למען איכות חייהם והחלמתם של הילדים החולים".
4 צפייה בגלריה
ליאור שמואלי, מנכ"ל גדולים מהחיים
ליאור שמואלי, מנכ"ל גדולים מהחיים
ליאור שמואלי, מנכ"ל גדולים מהחיים
(צילום: גדולים מהחיים)
לפרטים היכנסו לאתר: