1 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
ליברמן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אחרי ההודעה אמש על הצטרפותו לממשלה, וההכחשה, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר ל-ynet כי "אני לא מחפש ג'וב או כבוד, לא רוצה תקציב ולא רוצה הסכם קואליציוני, אני רוצה להשפיע - וההחלטות עוברות דרך קבינט המלחמה. אני לא יודע מה התוכניות שלהם היום, אני יודע מה צריך לעשות ואיך לעשות. מעמיד את עצמי לרשות קבינט המלחמה, נתמוך מבחוץ".
ליברמן הוסיף כי "אני מסכים להחלטת הממשלה לחסל את חמאס, ולכן אנחנו תומכים בממשלה גם בלי להיות שרים. אחרי שהייתי שר החוץ, שר הביטחון ושר האוצר, אני רוצה להיות במוקד קבלת ההחלטות, לתרום מהידע שלי. אני זה שהזהרתי מראש שזה מה שיקרה אם לא נטפל בחמאס. זאת בדיוק הסיבה שבגללה התפטרתי מתפקידי כשר הביטחון. מדיניות ההסדרה שהייתה כניעה לטרור במקום לחסל את הטרור".
לדבריו, "בנוגע ללהיות שר בקבינט, אני גם לא מעוניין לבזבז כסף ציבורי רק בשביל להיות שר. לא נהיה עלה תאנה ונתמוך גם מבחוץ כשהמטרה היא לחסל את חמאס". על ההודעה על הצטרפותו לממשלה אמש, הוא אמר כי "לא שוחחתי עם ראש הממשלה, שוחחתי עם אריה דרעי, לוין ומזכיר הממשלה בשבת בערב ואמרו לי להצטרף, תוך כדי שדיברו איתי כבר הליכוד הוציא הודעה. אמרו שיחשבו ויחזרו אליי".