הקמפיין החדש של שעוני Versace הוא יצירת אמנות של ממש. במקום עוד שלטי חוצות בנאליים, במותג לקחו אמנים מובילים מרחבי העולם שקישטו את רחובות ניו-יורק בציורי ענק מהקמפיין החדש. הסגנון העכשווי של הדוגמנים והדוגמניות משתלב בצורה מהפנטת עם פסלי האמנות הקלאסיים, ושילוב הסגנונות הישן-חדש יוצר אלגנטיות מושלמת.
קולקציית השעונים עצמה משלבת אוסף של סגנונות – החל מעיצובים קלאסיים ועל-זמניים שמדגישים את סמלי המותג והמוטיבים של המדוזה והגרקה, לצד ניגודיות מודרנית שמדגישה את מודל האישה שבטוחה בעצמה, נועזת וחזקה. וזה בדיוק מה שמרגישים כשעונדים שעון חדש של ורסאצ'ה.


12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
רשת הבורסה לתכשיטים היא המשווקת של השעונים לגבר ולאישה של המותג VERSACE בישראל, מותג שהוא התגלמות של זוהר חושני, סקסיות ועוצמתיות סמל אמיתי של אופנה איטלקית משובחת .קולקציות השעונים נועזות ומהוות את הביטוי האולטימטיבי של המותג האסתטי בשילוב הסמלים האייקוניים המפורסמים (ראש המדוזה והמפתח היווני). שימוש בחומרים איכותיים, מנגנונים איכותיים לצד צבעים בולטים וגרפיות תוססת מאפשרים לנשים וגברים להביא לידי ביטוי את החושניות והביטחון שלהם בהבעה עצמית חזקה.

האיזון המושלם בין עכשווי לקלאסי

קווים חזקים וצורות גיאומטריות המשולבים בחומרי גלם יוקרתיים – הופכים את שעוני ורסאצ'ה ליצירות אומנות של ממש. מעבר לשימת לב לפרטים הקטנים, בורסאצ'ה מחויבים לאיכות הטובה ביותר בכל שעון – איכות שמובטחת על ידי סימון "Swiss Made".
תשוקה של מסורת ארוכת שנים של המפתח היווני והמדוזה, הסמלים המוכרים עם המותג, ברוח יוקרה ואופנתיות מעניקים חתימה ייחודית לכל שעון ורסאצ'ה.

בית האופנה הבינלאומי משיק בימים אלו את קולקציית סתיו חורף 2022

קבלו את הדגמים המועדפים עלינו לעונה החדשה:
קולקציית STUD ICON של המותג האייקוני הבינלאומי VERSACE מתהדרת בשעון-תכשיט חדש לנשים בעיצוב אופנתי ומרשים במיוחד המשלב את כל מאפייני המותג ביצירת אומנות אחת.
השעון-תכשיט החדש מתהדר בסמל המדוזה המוכר של המותג על לוח השעון בשעה 12:00 וגם מפוסל תלת מימד על רצועת המתכת משני צדדי השעון. צמיד השעון עשוי מחוליות מתכת שנותן מראה אופנתי של צמיד לשעון.
מוטיב ה"גרקה" מופיע במשחק נראות מתוחכם בספרות 3, 6, ו-9 ומסביב לשעון. העיצוב המיוחד של השעון מדגיש את הסגנון יוצא הדופן של המותג VERSACE המייצג נשיות, חושניות, חוזק וחופש.
אפשר להשיג גם ברקע מוזהב, לבן, אדום ושחור ועם צמיד חוליות מוזהבות או בשילוב מתכת לבנה ומוזהבת.
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)

קולקציית קפסולה WE LOVE DIAMONDS

אוהבת יהלומים? זו הקולקציה בשבילך: בית האופנה משיק גם קולקציה לדגמים המובילים שביניהם תוכלו למצוא את הדגם היוקרתי האהוב VERSACE LA MEDUSA - הדגם הנמכר ביותר באביב האחרון.
קולקציית הקפסולה של הדגם מציגה שני שעונים יוקרתיים. האחד, משובץ 60 יהלומים בספרות רומיות על חוגת השעונים והשני, משובץ 164 יהלומים מסביב לכל הטבעת של השעון. בנוסף לפונקציונליות שלו, העיצוב המרהיב של השעון הופך אותו לתכשיט יהלומים מרהיב את השעון מעטרת רצועת מתכת שחורה או מוזהבת ובמרכזו של השעון מונח סמל המדוזה הייחודי.
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
גם לדגם היוקרתי MEDUSA ICON שהושק בסתיו האחרון יצרו קולקציית קפסולה מעוטרת יהלומים עם 118 יהלומים שמעטרים את השעון ובמרכז, איך לא, נמצאת המדוזה האהובה עלינו, הדגם הזה עוצר נשימה! וזה לא הכל: השעון מעוצב באופן מרשים מאוד ואת השעה אפשר לקרוא דרך שני פתחים מיוחדים בשעון. הקולקציה נמכרת ברשת הבורסה לתכשיטים גם ללא יהלומים ואפשר לבחור ברצועת מתכת כסופה או מוזהבת או ברצועת עור שחורה או אדומה.
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
עם טוויסט מלכותי בקולקצית NEW GENERATION אהבנו במיוחד את הדגם החדש שמגיע עם רקע ירוק מלכותי, שלגמרי מוסיף טוויסט אופנתי. מסביב לטבעת השעון רשום המותג VERSACE כלפי פנים וכלפי חוץ כך שמכל כיוון אי אפשר להתבלבל שאכן מדובר במותג היוקרה – ורסאצ'ה.
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
קולקציית GRECA CHIC מעוצבת באופן מרהיב ונוצץ במיוחד. החיתוכים מסביב לטבעת השעון ולאורך רצועת המתכת יוצרים מראה שיקי ונוצץ. מסביב ללוח השעון מופיע סימן ה-La Greca המזוהה עם המותג ובמקום הספרה 12 בראש הלוח מופיע סימן המדוזה המוכר של המותג. גם רצועת המתכת המיוחדת המשולבת מתכת מוזהבת וכסופה יוצרת מראה נוצץ ואחיד עם לוח השעון. הדגם מגיע עם רצועת מתכת או עור חלקה.
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)

12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
קולקציית VERSACE FLAIR היא יצירת אמנות. גוף השעון מלבני ובצידו הימני לוגו VERSACE בצד שמאל נמצא סימן ה-La Greca המוכר של ורסאצ'ה והם הופכים למסגרת של השעון. בתוך לוח השעון לא מופיעים מספרים, רק בשעה 12 מופיע סימן המדוזה. רצועה בצבע אדום במראה קרוקודיל הופכים את השעון לפריט אמנות יוקרתי ומהודר.
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
עבור הגברים יצאו בבית האופנה עם דגם חדש GRECA ACTION CHRONO שעון כרונוגרף המעוצב לפי הקו החדש של כרונוגרפיים בורסאצ'ה עם קווים נועזים שמושכים את העין. הצבעים שנבחרו עבור שעוני הכרונו משקפים את הפלטה שנבחרה על ידי המותג מילאנו לביגוד ולאביזרים של העונה.
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
12 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ ורסאצ'ה)
ה-La Greca החקוק על הטבעת העליונה מעניק לשעוני הגברים החדשים הללו את שמם, Greca Action Chrono,הכרונוגרף בעל שלושה שעונים ואפשר לחלק ביניהם לשעון ספורט, עבודה או לחיים הפרטיים. הדגם מגיע עם שני סוגי רצועות, רצועת הסיליקון ורצועת הצמיד, וכל אחד מתאים לאירוע וחוויה שונה עבור העונד. סמל המדוזה של ורסאצ'ה מופיע על הספרה 12 והשם VERSACE רשום על הטבעת בהמשך לסמל ה La Greca.
את הקולקציה החדשה ניתן להשיג ב-15 סניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת www.thebursa.co.il

פורסם לראשונה: 00:40, 12.10.22