כותרות המהדורות עוסקות חדשות לבקרים במשבר הדיור ובצורך בפרויקטים חדשים למגורים. אך למעשה עולם הנדל"ן בישראל חווה בשנים האחרונות תנופה עצומה מכיוון אחר – הנדל"ן המניב. המגמה בולטת במיוחד עם בנייתם של מתחמי תעסוקה ומסחר ענקיים בטבעות החיצוניות לתל אביב היקרה והצפופה. עדות טובה למגמת היציאה מתל אביב והביקושים העזים לאלטרנטיבות אחרות ניתן לראות בנקל למראה המנופים הרבים המעטרים את אזורי התעסוקה והמלאכה של הערים הקרובות לתל אביב דוגמת חולון ובת ים, וגם כאלו הרחוקות ממנה כמו מודיעין וירושלים.
אחד המתחמים הלוהטים ביותר בהקשר זה, לא רק בשל גודלו הענק, אלא גם בשל קרבתו הרבה לתל אביב והעובדה כי קווי הרכבת הקלה והכבדה יחברו אותו עם כל ערי מרכז הארץ הוא מתחם העסקים הענקי ההולך ומתפתח בראשון לציון. מתחם זה הכולל את מתחם ה-1000, מתחם אגמים ומתחם איילון נחשב בעיני מומחי הנדל"ן למטרופולין התעסוקה החדש של ישראל - מטרופולין שישתרע על שטח עצום בגודל 3 מיליון מ"ר. חברות מובילות במשק כבר החליטו להעביר את מקום משכנן לאזור המתפתח ופרויקט מסקרן ומבטיח במיוחד הנבנה במטרופולין התעסוקה הבא של ישראל הוא פרויקט מטרו מבית צרפתי צבי ובניו. מדובר על קומפלקס משרדים ומסחר חדשני ומתקדם, הכולל שני מגדלי משרדים מרהיבים עם חללי עבודה מגוונים בני 8 קומות כל אחד, לובי נפרד מפואר וייצוגי, מעליות מהירות ומגרש חניה צמוד. במפלס הרחוב של הפרויקט נבנית קומת מסחר פתוחה ומעוצבת שתכלול בתי קפה, מסעדות וחנויות שיספקו שירותים שונים מהם ייהנו עובדי המשרדים ומבקרים מהסביבה.
4 צפייה בגלריה
צרפתי
צרפתי
(צילום: צרפתי צבי ובניו)
פרויקט מטרו נבנה בלוקיישן הכי חם בראשל”צ, צמוד למתחם אסותא ומתחם ה- 1000, 700 מטרים בלבד מחוף הים ובמרחק קצר ממתחמי הקניות והבילוי הראשיים שבסביבה: G Two, סינמה סיטי, YES PLANET, סופר-לנד וזאפה לייב פארק, אליהם מגיעים בקלות ובמהירות דרך נתיבי אילון הסמוכים, כביש 431, תחנת הרכבת “משה דיין” הנמצאת במרחק הליכה, ובעתיד גם דרך “הקו החום” של הרכבת הקלה שיעבור במקום. כל אלה ועוד הופכים את הפרויקט לנגיש ואטרקטיבי במיוחד".
"מטרו הוא פרויקט יוקרתי ומתקדם המציע משרדים למכירה עם גמישות תכנונית מדהימה והתאמה לכל בעל עסק ולכל מטרה, במיקום הכי טוב במערב ראשל”צ, צמוד למתחם אסותא החדש ולמתחם ה-1000, קרוב לחוף הים ולכל מה שטוב במערב העיר", מציין אורן גלזר, מנכ"ל אנגלו-סכסון תל אביב המשווקת את הפרויקט. "אנו מציעים כיום משרדים ושטחי מסחר עם זמן אכלוס מיידי החל מ- 90 מ”ר ועד לקומה שלמה או יותר במקום הנגיש והאטרקטיבי ביותר".
4 צפייה בגלריה
צרפתי
צרפתי
(צילום: צרפתי צבי ובניו)

מהם תנאי העיסקה לרוכשים?

"אנו מציעים לרוכשים עיסקה משתלמת במיוחד: 30% מקדמה, והיתרה בתשלומים למשך 25 שנה. הנכס נרשם על שם הלקוח כבר מהיום הראשון, בריבית סופר אטרקטיבית, ועם אפשרות לגרייס מלא – מתחילים לשלם רק באכלוס".
פרויקט "מטרו" מתאפיין כאמור בגמישות תכנונית גבוהה במיוחד. מבחר השטחים הגדול ממנו ייהנו הרוכשים מאפשרת התאמה מושלמת לצרכי כל עסק: משרד, סטודיו, קליניקה, חנות או כל חלום אחר שאהם רוצים להגשים. "בפרויקט מטרו ניתן למצוא מגוון חללים בגדלים שונים המתאימים לכל סוגי העסקים: בתי קפה ומסעדות, חנויות, אולמות תצוגה, עסקים נותני שירות ועוד", מרחיב נועם קונס, זכיין אנגלו סכסון ראשון לציין השותף לשיווק הפרויקט. "אבל אולי הכי חשוב מכך, הפרויקט ייהנה מתנועה טבעית של מבקרים למתחם, הודות למיקום המרכזי והנגיש שלו, בצמוד למתחם אסותא החדש. מטרו יהיה למעשה מתחם הקניות והבילוי הכי קרוב לחוף הים, התחנה האחרונה בדרך אליו והראשונה ביציאה ממנו, מה שיאפשר לעסק שלך ליהנות מקהל מבקרים גדול ומגוון במשך כל שעות היום. בנוסף, ייהנו העסקים בקומת המסחר מקהל עובדי המגדל והבניינים הסמוכים".
4 צפייה בגלריה
צרפתי
צרפתי
(צילום: צרפתי צבי ובניו)
אחד מהקהלים היותר משמעותיים שיפקדו את המתחם בצורה שוטפת יהיו כמובן רופאי, עובדי ומבקרי מרכז אסותא הסמוך. "המתחם של אסותא, שיכלול בית אבות ובית החולים, מהווה מחולל תנועה אדיר לפרויקט מטרו", מסביר גלזר ומוסיף כי "קהל רחב ביותר שכולל רופאים שיחפשו מקום לקליניקה הפרטית שלהם לצד בעלי מקצועות טיפוליים נוספים יהיו מוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד בסביבה של רופאים. יתרון גדול נוסף של הפרויקט הינו השילוב המתקיים בו בין משרדים לשטחי מסחר. בנייני משרדים, כמו מגדל מטרו, שפועל בהם מתחם מסחר שוקק, נהנים מתנועה שוטפת של כל באי האזור. בסופו של יום, שילוב כל המאפיינים האלו – מגוון גדלי שטחי המסחר והמשרדים המוצעים ללקוחות, הנגישות התחבורתית המעולה, התנועה הטבעית ממנה ייהנו יושבי הבניין, לצד העובדה הפשוטה כי האזור כולו יהפוך בעתיד הלא רחוק למטרופולין העסקים הגדול והנחשב בישראל, הופכת את המקום לאבן שואבת ולהגשמת חלום של ממש עבור משקיעים ורוכשים רבים".
4 צפייה בגלריה
צרפתי
צרפתי
(צילום: צרפתי צבי ובניו)
חברת צרפתי צבי ובניו פועלת מזה כ- 50 שנה והינה חברת בנייה בניה ציבורית ומובילה בעלת ותק, רקורד מוצלח ומוניטין מוכח עם בנייה ותכנון של אלפי יחידות דיור בעשרות פרויקטים באזור השפלה והמרכז – באר יעקב, נס ציונה, רחובות, מודיעין, ראשל”צ, בת-ים, חולון, ת”א, נתניה ופרדס חנה. עיקר פעילותה של החברה מתמקד בבניית פרויקטים למגורים ובנוסף במהלך השנים הקימה החברה פרויקטים הכוללים שטחי מסחר ומשרדים. החברה דוגלת בקדמה והתרחבות, אך רואה לנגד עיניה את הטווחים הארוכים, ולכן כל צעדיה לאורך השנים נבדקים ונמדדים ע”י מומחים מובילים, ותוך כדי מערך ביקורת פנימי.
לפרטים על קניית משרד היכנסו לכאן: