טוב אז אולי לא בדיוק תל אביב חדשה, יותר נכון לומר שדרות רוטשילד החדשות, שנוחתות בלב העיר מודיעין ומשאירות אבק לכל יתר השדרות בארץ. מודיעין נמצאת רק 20 דקות נסיעה מתל אביב ו־20 דקות נסיעה בלבד מירושלים, ועם 2 תחנות רכבת היא למעשה עיר במיקום אסטרטגי נהדר. יש במודיעין פיתוח עירוני יוצא מהכלל ובעתיד הקרוב ייבנו במע"ר מכללה ומעונות סטודנטים, בית מלון, ספרייה עירונית ומוזיאון. בהמשך ייבנו גם אצטדיון ענק ופארק מים וספורט.
עם כל כך הרבה התחדשות ותוכניות קדימה, אין ספק שמדובר בעיר עם עתיד מזהיר.

1 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה
(צילום: יח"צ)


החזון של ראש העיר - המע"ר של מודיעין

נחזור לשדרות רוטשילד, או בשמו המקומי - המע"ר - מרכז העסקים הראשי של מודיעין. שדרת המע"ר מציעה מרכז חיים שוקק ותוסס לתושבי העיר והסביבה. השדרה רחבה וירוקה, מעוטרת במזרקות המשוות לה מראה אירופאי. לאורך השדרה יש שבילי הליכה ואופניים לרווחת המבקרים ומגוון רחב של מסעדות, בתי קפה, פאבים וחנויות - כל מה שצריך, במקום אחד.
האופי הייחודי של המקום מעניק לשדרת המע"ר קצב בלתי פוסק, ממש כמו שדרות רוטשילד של תל אביב, כאשר העסקים המקומיים רשאים לפעול 24/7.

ייחודו של המע"ר

מבין שלושת מתחמי העסקים והמסחר במודיעין, המע"ר ממוקם גיאוגרפית בלב ליבה הפועם של העיר, דקות הליכה מתחנת הרכבת "מודיעין מרכז" ומכיכר התחבורה הציבורית הראשית של העיר. העיצוב כל כך משגע ולא שגרתי בנוף, ולרגעים באמת אפשר להרגיש כאילו השדרה נלקחה מאיזו גלויה אירופאית. היא מלאה בפינות חמד ייחודיות, בתי קפה ממש על השדרה שאפשר לשתות בהם את הקפה של הבוקר ומסעדות וברים תוססים לסיים בהם את היום עם החבר'ה. מגדלי המגורים נמצאים מצידה האחד של השדרה ובנייני מסחר ועסקים מהצד השני - הכל תחת כיפת שמיים אחת, מה שנותן לתושבים חוויית חיים נגישה ונוחות מקסימלית.
על המגרש האחרון במע"ר לעסקים ומסחר מוקם פרויקט "דוידסון בשדרה" - מתחם עסקים בן 8 קומות, בהיקף של 20,000 מ"ר, עם קומת קרקע שתשמש למסחר ושבע קומות נוספות שישמשו עבור משרדים. המתחם ממוקם בדיוק במרכז שדרת העסקים, ממש מול פיאצה רחבה ותוססת, מה שמעניק לפרויקט יתרון בולט על פני יתר שטחי המשרדים ומציע לדיירים ליהנות ממיקום מרכזי בלב העניינים.

יוקרתי כבר מהיסוד

התכנון הייחודי נראה למרחקים בזכות עיצוב יוקרתי - מעטפת הבניין כולה מזכוכית, יש חיפוי קירות מסך מהרצפה ועד התקרה במלוא הקומה. ההשקעה בחומרי גמר איכותיים בחזית מביאה ערך סביבתי גדול, ובעלת ערך כלכלי למתחם כולו ולפרויקט בפרט. גם הפעם, דוידסון לא הולכת על מה שטריוויאלי, ומיישמת את ה"אני מאמין" ומשקיעה בפרויקט כך שייבנה באיכות ועיצוב שלא נראו כמותם בשום בניין אחר במודיעין. הזכוכית רציפה ושיטת ההדבקה הייחודית מייצרת מראה של יהלום. חומרי הגמר האיכותיים בפרויקט לא משתווים לאף אחד מהבניינים המתוכננים בסביבה, ומעניקים לפרויקט ניצוץ יוקרתי. ממש כמו היהלום שבכתר, הפרויקט של דוידסון הוא ללא ספק היוקרתי ביותר במע"ר ובמודיעין בכלל.

מואר ופסטורלי

קומות המשרדים בדוידסון בשדרה תוכננו בצורה כזו שתממש את המשאב הכי מרגש בסביבה - הטבע. כלל המשרדים בפרויקט נותנים תחושה של חלל ענק, שכן הם מתוכננים עם תקרות בגובה של כ־4 מטרים! (ברוטו) ופונים אל החוץ ומעניקים לכל אחד מהחללים נוף פסטורלי, מואר וירוק. לא עוד מתחמי עבודה המוניים וחנוקים, לא עוד משרדים סוגרים שקשה לשאוב מהם השראה ועוד יותר קשה לנשום בהם. המשרדים ב"דוידסון בשדרה" תוכננו כמו בהזמנה, רלוונטיים במיוחד למציאות החדשה והמאתגרת שאנחנו נמצאים בה - מאווררים, מרווחים ועם המון המון מרחב ליצירה ועשייה.
מי שהשכילו לראות את הנולד לפני עשרים ומשהו שנים ורכשו נכסים בשדרות רוטשילד של תל אביב, קרוב לוודאי עשו את עסקת חייהם. כעת ההיסטוריה עושה קאמבק ומציעה למהירי ההחלטה שיבינו את גודל הבשורה ופוטנציאל הצמיחה של המע"ר, ליהנות מהרווח הגדול של רכישת נכס בפרויקט "דוידסון בשדרה". הבנייה כבר החלה ובעוד כשלוש שנים צפוי האכלוס, כשהפרויקט מציע מגוון יחידות משרדים ומסחר החל מ־80 מ"ר שצפויות להגדיל את הערך שלהן בקצב צמיחה מטאורי. 