אפשר להרגיש אותו כבר באוויר. אפשר לשמוע את המהום המנועים הרעבים לשטח, ואפילו לחוש בחבטות הצמיגים, הגזעים והסלעים, כשהם נוחתים בעוצמה על קרקע המסלול המאתגר. חיכינו לו והוא חוזר גם השנה, גדול יותר, עוצמתי יותר וסוחף יותר: "סופר אנדורו ישראל", פסטיבל הספורט המוטורי הגדול במדינת ישראל שחוזר גם השנה עם יומיים של אקשן משובח ומירוץ סופר אנדורו מקצועי עם מתחרים ישראלים ואלופים בינלאומיים.

אירוע האקסטרים הססגוני מתאים לכל המשפחה והוא יתקיים במתחם צומת שוקת (בדיוק כמו בפעם הקודמת) לעיני כ-6000 צופים ביום, וסך הכל כ-12 אלף צופים במהלך כל האירוע. הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות בימים רביעי וחמישי (22-23.9.21) בין השעות 09:00 – 18:00 ולרשות הקהל יעמדו טריבונות ישיבה מוצלות וכן מתחמי קניות, דוכני אוכל מגוונים וכשרים, אטרקציות ומתנפחים לילדים, DJ, ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עמרי גוטמן)
תחרות (מירוץ) "סופר אנדורו" הינה תחרות מעבר מכשולים אשר מתקיימת במסלול סגור. המסלול האתגרי מכיל בין היתר צמיגים, גזעים, סלעים ואלמנטים נוספים המספקים לצופים אקשן בלתי פוסק, ובתחרות מתחרים רוכבים מהארץ ומהעולם, בקטגוריות שונות כולל נשים וילדים, ובסך הכל כ-150 רוכבים. בפסטיבל יוכל הקהל לצפות גם ב- PADDOCK - תצוגת אופנועי המתחרים, אלופי העולם ורוכבים מקומיים.
האירוע מופק על ידי Riders For Riders המתמחה מזה כ-5 שנים בהפקת אירועים מוטורים, מירוצי אופנועים, והדרכות עם אלופי עולם. החברה הוקמה על ידי איתמר ציפורי ודור שוורץ, מדריכי ספורט מוטורי ומובילי דעת קהל, מתוך רצון לקדם, לפתח, ולהנגיש את הספורט המוטורי הדו גלגלי וענף האנדורו בפרט. תחום האנדורו ( endurance-סיבולת) הינו תחום פופולרי וצומח בעולם, עשרות אירועים בכל עיר מרכזית בעולם, תרבות מוטורית מגוונת וחווייתית למתחרים ובמיוחד לקהל. במדינת ישראל תחום האנדורו הוא הגדול מכולם בתחומי הספורט המוטורי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עמרי גוטמן)
3 צפייה בגלריה
(צילום: עמרי גוטמן)
אם נסתמך על ההצלחה המטורפת של התחרות הקודמת הרי שסופר אנדורו עומד להפוך גם השנה ל"דבר החם" של חופשת הסוכות. מלאי המקומות המוגבל ומומלץ למהר ולרכוש כרטיסים מראש.
האירוע מקבל את תמיכת משרד הספורט, ההתאחדות לספורט מוטורי והמועצה האזורית בני שמעון שידועה כמועצה תומכת ספורט מוטורי. נותן החסות העיקרי הוא איתן יוחננוף – מנכ"ל ובעלים רשת יוחננוף, רוכב ותיק ומוכר בענף הדו-גלגלי שתומך ומלווה את פרויקט Riders For Riders וקידום ישראל בעולם ונותני חסות נוספים.