משטרת סיאול הודיעה שראש העיר, פארק וון סון, נעדר. בהודעת המשטרה נמסר שמאות שוטרים מחפשים את ראש העיר סמוך לגבעה קטנה בשכונת סונגבוק בסיאול, שבה היה האיכון האחרון של הטלפון הסלולרי שלו. כעת הטלפון שלו כבוי.
בתו של ראש העיר התקשרה למשטרה ב-17:17 (שעון סיאול) והודיעה שאביה נעלם ושאינו זמין בטלפון. לפי סוכנות הידיעות "יונהאפ" הבת אמרה לשוטרים שאביה השאיר אחריו הודעה "עם מילים שמזכירות צוואה". בתקשורת הדרום קוריאנית דווח שפארק עזב את ביתו ב-10:40 עם תיק גב וכובע שחור לראשו.
2 צפייה בגלריה
דרום קוריאה ראש העיר סיאול פארק וון סון
דרום קוריאה ראש העיר סיאול פארק וון סון
ראש העיר סיאול
(צילום: AP)
גורם בשלטון המקומי מסר שראש העיר פארק לא הגיע היום לעבודה מסיבות לא ידועות. הוא הוסיף שראש העיר ביטל את כל הפגישות שנקבעו לו - כולל פגישה במשרדו עם גורם בלשכת הנשיאות.
על רקע היעלמותו של ראש העיר דיווחה רשת הטלוויזיה הקוריאנית SBS שאחת המזכירות שלו הגישה אמש תלונה במשטרה, וטענה שהוא הטריד אותה מינית. לפי הדיווח המזכירה אמרה לחוקרים שכמה עובדות נוספות בבניין העירייה סבלו מהטרדות מיניות של פארק. הרשת הקוריאנית MBS פרסמה דיווח דומה.
2 צפייה בגלריה
המשטרה מחוץ לביתו של ראש העיר הנעדר של סיאול דרום קוריאה
המשטרה מחוץ לביתו של ראש העיר הנעדר של סיאול דרום קוריאה
המשטרה מחוץ לביתו של ראש העיר
(צילום: AP)
פארק, שהיה בעבר עורך דין לזכויות אדם, נבחר לראשות העיר סיאול ב-2011. בשנה שעברה נבחר לכהונה שלישית בתפקיד.
ראש העיר סיאול חבר במפלגה הליברל-דמוקרטית של נשיא דרום קוריאה מון ג'אה אין. שמו של פארק עלה כמועמד אפשרי בבחירות לנשיאות שיהיו בעוד שנתיים.