השאיפה למראה פנים רענן וצעיר יותר, הפכה בשנים האחרונות נגישה יותר לכולנו עם כניסתם לשוק של עוד חומרים משופרים כמו בוטוליניום טוקסין (בוטוקס) וחומצות היאלרוניות. אבל איך מוודאים שהתוצאה תהיה העצמת היופי באופן טבעי ותיעשה על ידי מומחים? בהמשך לביקוש הגדול, סופר-פארם, רשת הפארם המובילה בישראל משיקה לראשונה את ביוטי קליניק – רשת מרפאות אסתטיקה מתקדמות בניהולו של ד"ר איל קרמר, מומחה בעל שם בינלאומי בכירורגיה פלסטית. המרפאות הראשונות נפתחו בצומת הפיל בצפון תל אביב, בקריון בקריית ביאליק ובמרכז המסחרי גן העיר באשדוד.

ד"ר קרמר, אשר ישמש כמנהל הרפואי של הרשת, התמקצע שנים רבות בטיפול, שיפור ויישום בטכניקות הזרקה חדשניות, הכשיר צוות של רופאים שעברו הדרכה ייעודית, אמינה ובטוחה. בלב השיטה בשם C LIFT, אותה הוא פיתח, עומדת ההבנה של מרכיבי האנטומיה ותהליכי ההתבגרות של הפנים והצוואר לנשים וגם לגברים. טכניקת הטיפול הייחודית של השיטה, מפצה על אובדן המראה החיוני, ומסייעת בהאטת תהליך ההזדקנות ובשימור היופי הטבעי.

מה עומד מאחורי שיטת C Lift?

אם בעבר רופאים בחרו להזריק חומרי מילוי לקמטים עצמם, ד"ר קרמר מציע שיטה הוליסטית רחבה יותר. "אנחנו לא יכולים להזריק חומרי מילוי לקמטים בלבד, מבלי להתייחס לכל תהליך ההזדקנות", הוא מסביר, "צריך תמיד לטפל במקור ולראות את מבנה הפנים כמכלול". לכן, כיום דוגלות הגישות המתקדמות בטיפולי אסתטיקה בהתייחסות לתהליכי ספיגת העצם והרקמה הרכה, במקביל לאובדן של רקמת השומן. אלו יבואו לידי ביטוי בהיעדר נפח, מראה עייף וצנוח של הפנים והעמקת קמטים.
C Lift מבוססת על חלוקה מובנית של אזורים בפנים, תוך פיצוי על אובדן עצם ורקמה רכה על ידי הזרקה של חומצה היאלרונית בריכוזים וסמיכויות שונות. התוצאה היא השבת נפח, גמישות, ברק, עידון והעלמת קמטים וקמטוטים. בחלק העליון של הפנים ייעשה שימוש בבוטוליניום טוקסין (המוכר לנו בשם בוטוקס), שמסייע להרפות את השרירים ולהפחית את קמטי ההבעה במצח, בין הגבות ומסביב לעיניים. אופן ההזרקה גם הוא ייחודי. ב-C Lift עיקר ההזרקה מבוצעת באמצעות קאנולה, מחט בעלת קצה קהה המסייעת להזרקה מדויקת, חלקה והרמונית, לצד צמצום פגיעה ברקמות וכלי דם חיוניים. בנוסף נעשה שילוב של טיפול במכשירים מבוססי אנרגיה (כגון לייזרים) הייעודים לטיפול באזור הפנים, מסייעים במתן מראה רענן ושיפור מרקם העור לאורך זמן. תחום הלייזרים הינו תחום אשר עבר מהפכה בשנים האחרונות מבחינת אופי הטיפול, זמן ההחלמה, והאפקט המתקבל.
3 צפייה בגלריה
(צילום: עמית גירון)
ד"ר קרמר מאמין בגישה של 1+1=3 והתייחסות הוליסטית למבנה הפנים והדינמיות הנדרשת במנוחה ובתנועה.
"בשנים האחרונות מתרחש שינוי יפה ועוצמתי בתחום הרפואה האסתטית, טיפולים ללא התערבות כירורגית וזמן החלמה קצר עד לא קיים, לצד תוצאות יפות יותר מאלו שיכולנו להעניק בעבר", מסביר ד"ר קרמר. "מצד שני, בגלל עליה בזמינות, נכנסים לתחום אנשים לא מקצועים. הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, לכן חשוב לגשת לרופא שיידע להתאים בצורה מדויקת את החומר הנכון, את מידת הריכוזיות שלו, נקודת ההזרקה וטכניקת ההזרקה".
3 צפייה בגלריה
(צילום: עמית גירון)
בחירה של קליניקה מוסמכת כמו ביוטי קליניק מבטיחה פרוטוקול טיפולי מלא, שמירה על תנאי היגיינה נאותים וחלילה במקרה של תופעות לוואי או סיבוכים, הם הפיכים בשל המשך הליווי והמענה המקצועי המיידי. דבר נוסף, מעבר לרצון לייפות איזורים מסויימים, ישנה חשיבות לשימור הנתונים הקיימים, והתחלת טיפולים לפני שרואים את פגעי הזמן. "עולם הרפואה האסתטית עבר מהביטוי "אנטי אייג'ינג" ל-"gracefull aging", הוא מסכם, " את הזמן אי אפשר לעצור, לכן השאיפה היא להראות במראה המיטבי לגיל שלנו".
פורסם לראשונה: 12:08, 06.04.21