היום כבר לא נדיר לשמוע 'הפוך גדול על שיבולת שועל' בבתי הקפה. משקה שיבולת שועל הפך בשנים האחרונות למרכיב פופולארי במקום חלב בבתי הקפה ובמיליוני בתים מסביב לעולם. הסיבה המרכזית להצלחה: טעם ניטרלי, מתיקות טבעית המגיעה משיבולת השועל ומרקם חלק לחלוטין המבטיח הקצפה בדיוק כמו שכולנו אוהבים. משקה 'בריסטה שיבולת שועל' של תנובה Alternative הושק לפני פחות משנתיים והפך לאחד המוצרים הפופולאריים בקרב חובבי הקפה ששואפים להפחית את צריכת החלב שלהם, ובאופן כללי בקרב חובבי הקפה עם ההקצפה המושלמת.
כעת, המהפכה של תנובה Alternative ממשיכה, עם השקת מהדורת חורף מפנקת במיוחד- משקה בריסטה שיבולת שועל בטעם אגוז לוז, שמאפשר להכניס פינוק לקפה הפוך ביום חורף קר.
אם עדיין לא הכרתם את משקאות שיבולת השועל, זה הזמן המושלם להצטרף לקהל המעריצים הצומח של משקה הבריסטה, ולהתנסות בקפה מתקתק ומענג במיוחד.

שיבולת השועל מוביל את עולם תחליפי החלב

תחליפי החלב רושמים צמיחה משמעותית בשנים האחרונות מתוך הרצון של צרכנים להוסיף רכיבים מן הצומח לתזונה היומיומית. משקאות ללא חלב הפכו למוצר בסיסי ונפוץ במשקי בית רבים, ללא קשר למידת הצמחונות או טבעונות של בני המשפחה. על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית המשקאות המשפחתיים התחליפיים בישראל צמחה בשיעור של 25.6% בשנה האחרונה, ונמצאת במגמת האצה בקצב הצמיחה (מתגלגל אוקטובר 21). אחד הסגמנטים הצומחים ביותר בשוק הוא סגמנט משקאות שיבולת השועל שצמח בישראל בשיעור מרשים של 245% בשנה האחרונה. (מתגלגל אוקטובר 21).

לקפה שלכם בחורף מגיע פרטנר מושלם - משקה שיבולת שועל בטעם אגוזי לוז

אחרי כמעט שנתיים של נוכחות בשוק, אפשר להגיד שמשקה בריסטה שיבולת שועל של תנובה Alternative הוא הצלחה מסחררת, עם עשרות ומאות אלפי ישראלים שאימצו אותו בתור הפרטנר המושלם להכנת קפה. הסיבה המרכזית לכך, היא המרקם החלק והטעם שלא משתלט על הקפה, לצד יכולת הקצפה מעולה.
מהנדסי המזון של תנובה שמו דגש רב על יצירת טעם עגול ומלא שמשתלב מצוין עם קפה. מקור הסוכר במשקה מגיע משיבולת השועל וניתן להקציף אותו בקלות.
התוצאה היא כוס קפה עם נוכחות לטעמים העמוקים של הקפה ושכבת הקצפה מושלמת.
אל המאפיינים המעולים של משקה בריסטה שיבולת שועל, מצטרף כעת טעם אגוזי לוז מתקתק וממכר, שמתאים במיוחד לימי החורף.
עבור מי שהתרגל לקפה משובח וחשוב לו להכין קפה בסטנדרט גבוה, 'משקה בריסטה שיבולת שועל בטעם אגוזי לוז' מסדרת משקאות תנובה Alternative הוא המוצר הלוהט לעונה הקרה. לא משנה אם אתם טבעונים אדוקים או פשוט חובבי קפה שאוהבים להתנסות - יש לכם אפשרות לגוון עם כוס קפה בטעם חדש ומענג.