הבריאות של בני המשפחה חשובה לנו יותר מהכל. במיוחד בימים אלו, בהם אנחנו נמצאים יותר בבית, מבשלים יחד ומבלים שעות רבות יחד, חשוב לנו לוודא שהמשפחה שלנו אוכלת מזון בריא וטרי יותר, ונושמת אוויר נקי יותר. חלק גדול מהמזון שלנו מגיע מהמקרר, ולכן חשוב יותר מאי פעם למצוא את הדרכים למניעת הצטברות של חיידקים ובקטריות בחלל הפנימי שלו. בנוסף/ כמו כן גם , האוויר בבית מגיע במרבית ימי השנה ממערכת המיזוג, כך שככל שהאוויר היוצא מהמזגן נקי יותר, כך אנחנו זוכים לאיכות חיים בריאה יותר.
בהתאם למגמות בשוק ולערכים החשובים ביותר בקרב הצרכנים, אין זה מקרי שבתקופה כזו ענקית מוצרי החשמל HAIER שמה דגש על מוצרים השומרים על בריאות ואורח חיים בריא.
HAIER פועלת מתוך אחריות של הגנה על איכות הסביבה ושוקדת בכל עת על פיתוח מוצרים בהתאם לצרכי הקהל מצד אחד, ועל פי תקני האיכות והטכנולוגיה הגבוהים ביותר מצד שני. כיצד הצליחה HAIER להפחית את הצטברות הבקטריות במקרר באמצעות UV בעזרת טכנולוגיה בלעדית? ומה הסוד של מערכת הניקוי העצמי של מזגני המותג?
3 צפייה בגלריה
(צילום: HAIER)

הרבה מעבר לקירור – HAIER רותמת את כוח ה-UV האנטי-בקטריאלי לשמירה על המזון

המקררים של ימינו מאחסנים כמעט את כל סוגי המזון שאנחנו צורכים ביום-יום - החל ממוצרי חלב ועד מזון מוכן, פירות וירקות, קמח וקטניות. לכן, שמירה על טריות ותקינות המזון לטווח רחוק היא גורם משמעותי במקרר מוצלח. בנוסף, ככל שהמזון נשמר יותר, כך אנחנו זורקים פחות ומונעים בזבוז של מזון וכסף. הדגמים המובילים של HAIER כוללים נפח אחסון של עד 650 ליטר נטו, אשר מנוצלים באופן אופטימלי בעקבות מגרות, תאים וחללים יעילים במיוחד. ככל שנפח האחסון גדול ויעיל יותר, כך אנחנו יכולים לחסוך לעצמנו ביקורים בסופרמרקט.
3 צפייה בגלריה
(צילום: HAIER)
טכנולוגיית ABTAnti-Bacterial Treatment) הבלעדית של HAIER פותחה במיוחד לשמירה על איכות וטריות המזון במקרר – הטכנולוגיה האנטי-בקטריאלית משתמשת באור אולטרא-סגול (UV) להפעלת תגובה של פוטו-קטליזה (הפעלה באור), על מנת להסיר 99.9% מהצטברות החיידקים הנמצאים בזרימת האוויר של המקרר.
עוד טכנולוגיות מתקדמות העוזרות לשמירה על המזון המקורר- מערכת Fresh Turbo המורכבת ממסננים המוענים הצטברות בקטריות וריח רע, וטכנולוגיית Multi Cooling המזרימה את האוויר בצורה מעגלית, למניעת הצטברות חיידקים ושמירה על טריות.
מלבד הטכנולוגיות המתקדמת לשמירה על המזון, מקררי HAIER כוללים בין היתר לוח פיקוד דיגיטלי חכם, תא Multi לבחירת תפקוד התא כמקפיא או מקרר, דירוג אנרגטי A יעיל במיוחד, מנוע Inverter שקט, תאורת LED פנימית, פתרונות אחסון יצירתיים ועוד.

בריאות גם באוויר שאנחנו נושמים - ניקוי עצמי של מזגן HAIER הוא הסוד לאוויר נקי יותר בחלל הבית

מעבר לתקינות המזון במקרר שלנו, גם האוויר שאנחנו נושמים הוא מרכיב קריטי בשמירה על הבריאות של בני המשפחה.
טכנולוגיית המפתח לשמירה על אוויר נקי יותר בבית של מזגני HAIER, מותג המזגנים החכמים מס' 1 בעולם, היא מערכת הניקוי העצמי SELF CLEAN. המערכת המתקדמת שפותחה במיוחד על ידי מהנדסי החברה אחראית על ניקוי יחידת הפנים של המזגן מעובש, בקטריות וריח רע.
3 צפייה בגלריה
(צילום: HAIER)
מערכת SELF CLEAN היא טכנולוגיה מוגנת בפטנט של HAIER, המאפשרת למשתמש לנקות אוטומטית את המאייד של המזגן בלחיצת כפתור. המערכת מספקת מענה לתופעה השכיחה של אבק המצטבר על יחידת המאייד של המזגן בזמן השימוש. האוויר שהמזגן יונק ומפזר עובר דרך פילטר אך ברוב המקרים הוא לא מונע מאבק להגיע לסוללה, בה הסביבה הלחה והצטברות האבק מהווים כר פורה להיווצרות בקטריות ופטריות, מה שמוביל לאיכות אוויר נמוכה ובעיות בריאות והיגיינה. מעבר לכך, מאייד מלוכלך מוריד את יעילות הקירור ב-15%-30%. הצורך בניקוי ידני מספק פתרון יקר ולא נוח.
המערכת החדשנית של HAIER פותרת את הבעיה בלחיצת כפתור, כאשר המזגן נכנס לתהליך הקפאה עמוקה של הסוללה, ולאחריו הטמפרטורה עולה על מנת להמיס את הקרח, איתו נשטפים המים יחד עם חלקיקי האבק דרך צינור הניקוז של המזגן.
מדובר על שיטה מוכחת שמובילה לאיכות אוויר טובה יותר, פחות ריח רע ופחות פוטנציאל להפצת בקטריות לחלל הבית. בנוסף, המסנן המותקן במזגן הוא גרסה משופרת של הפילטר הרגיל שכולנו מכירים, כך שהאוויר שיוצא מהמזגן נקי יותר מחלקיקים ואבק.
מעבר לשמירה על איכות אוויר גבוהה, המזגנים של HAIER מצוידים במנוע Inverter שקט וחסכוני, עיצוב נקי ומודרני, ציפוי הידורפילי נגד קורוזיה ומצב Turbo המתאים במיוחד לקיץ הישראלי המאתגר.

איכות מבית HAIER, אחריות מבית ניופאן

המוצרים המובילים של HAIER נמכרים ב-165 מדינות. החברה הגלובלית מחזיקה ב-180 מפעלי ייצור ו-10 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, בהם המהנדסים של HAIER מגבשים את הטכנולוגיות המתקדמות שישפרו את איכות המזון והאוויר של כולנו.
המותג מיובא על ידי ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל, מה שמספק שקט נפשי וביטחון בהיבט של שירות ואחריות ללא פשרות.
בין אם אתם מתמודדים עם מחלות ותופעות הקשורות לנשימה, כמו אסתמה, ובין אם אתם הורים הדואגים לבריאות ילדיהם בכל הנוגע למזון שהם אוכלים והאוויר שהם נושמים בכל שעות היממה - דגמי המקררים והמזגנים העדכניים של HAIER הם הפתרון הבריא ביותר עבורכם. בתקופה הנוכחית, המציבה בפנינו אתגרים של שמירה על היגיינה מצד אחד ושעות ארוכות בבית מצד שני - כדאי להצטייד במכשירי חשמל חכמים שעוזרים לנו במשימה.



פורסם לראשונה: 12:26, 02.11.20