חובבי הטיולים יכולים כבר שנים לספר שאין דבר יותר חוויתי, מגבש ואפילו חסכוני מלצאת כל החברים או המשפחה לטיול ולפתוח קמפינג בלילה של ירח מלא. ובטח בתקופה הזאת, שהמחירים מזנקים ומחירי החופשות בשמיים, טיול עם המשפחה בטבע יכול להיות הפתרון הנוח ביותר. אם בעבר חשבנו שרכב חדש ומרווח נחשב בגדר "מותרות", כרכב שאנחנו יכולים רק לחלום עליו, היום בשוק רכבי הפנאי-שטח אפשר למצוא רכבים בתקציבים נוחים של פחות ממאה אלף שקלים, וסוף סוף – להצליח להפוך את החלום למציאות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: דאצ'יה)
בדקנו את האופציות שנמצאות כיום בשוק, ומצאנו שדאצ'יה דאסטר מציעה את רכב הפנאי-שטח הידני הכי משתלם. למעשה, בתקציב שנחשב נמוך למכוניות מאותה משפחה, תקציב שמאפשר לרכוש מכוניות כמו סופר-מיני או משפחתית קטנה, דאצ'יה מציעה אלטרנטיבה מעולה: בפחות ממאה אלף שקלים להשתדרג לרכב SUV גדול, מרווח, חסכוני בדלק ואמין. בדקנו מה זה בדיוק כולל והאם זה באמת משתלם כמו שזה נשמע?
למה דווקא דאצ'יה דאסטר ידני?
דבר ראשון וחשוב – המחיר. אי אפשר להתעלם מעליית המחירים המטורפת בכל אספקט בחיינו, ודווקא בתקופה הזאת, כשכולם מעלים מחירים, DUSTER ידני יעלה לכם רק 99,990 שקלים, מחיר משתלם לכל הדעות. ביחס למחיר, התמורה שתקבלו אם תרכשו דאסטר חדשה היא אדירה. בין אם מדובר במנוע חזק ועוצמתי (מנוע טורבו של 131 כ"ס) ותא נוסעים מרווח ובין אם חיסכון משמעותי בדלק. אז מלבד המחיר המשתלם, בדקנו עבורכם את האותיות הקטנות ואלה היתרונות שמצאנו:

כמו בחו"ל: רכב ידני נוח יותר

כשאנחנו יוצאים לחופשה בחו"ל בדרך כלל אין לנו התלבטות, והבחירה ברוב המקרים תהיה ברכב ידני. וזה לא במקרה, רכב עם תיבת הילוכים ידנית הוא זול יותר בתחזוקה השוטפת וחסכוני מאוד בצריכת הדלק לעומת גיר אוטומטי. בחירה ברכב ידני תאפשר לכם שליטה גבוהה יותר במהלך הנהיגה וחיסכון לא רק במחיר הרכב, אלא גם בהוצאות לאורך כל השנה. השליטה בהילוך והתאמת הנסיעה לתנאי הדרך (למשל הורדת הילוך לפני עלייה) מאפשרת למנוע לפעול בצורה יעילה יותר וכך מצמצמת משמעותית את האנרגיה אותה צורך המנוע, מה שפועל חוסך דלק. רכב אוטומטי לעומת זאת, לא יודע מראש שלפניו ניצבת עלייה רצינית וההילוך יעבור ברגע האחרון ויבזבז הרבה יותר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: דאצ'יה)

פיצ'רים שעוזרים לצלוח נסיעות ארוכות

לצאת עם הילדים לטיול בטבע זה רעיון מגניב, אבל איך שורדים את הנסיעה הארוכה עד שמגיעים ליעד? יש סוגי רכב ומאפיינים מסוימים ברכב שלגמרי משדרגים את הנסיעה הארוכה. למשל, בקונסולה המרכזית של הדאצ'יה שילבו שתי יציאות של USB מלפנים ועוד שתי יציאות נוספות לילדים שיושבים מאחורה ורוצים להטעין את הטאבלטים או הסמארטפונים.
ולא רק לילדים: מלבד חישוקי אלומיניום 16'' ושמשות כהות מאחור שמאפשרים נסיעה חלקה, מערכת המולטימדיה Media Nav היא יתרון משמעותי נוסף: המסך, בגודל של 9 אינץ', תומך בעברית ויש לו שיקוף Carplay & Android Auto עם WAZE. וכמובן – המערכת מתחברת ישירות לטלפון החכם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: דאצ'יה)
בשורה התחתונה, הדאצ'יה דאסטר היא אחד מרכבי הפנאי- שטח המוצלחים ביותר שתוכלו להשיג היום.