מחזוריות החיים היא אחד הדברים המופלאים ביותר של הטבע: כולנו מכירות את הלבלוב, הקמילה, השלכת, והפריחה האביבית המחודשת של עונות השנה. גם גוף האדם חווה מחזוריות שכזו, פיזית ונפשית, וכאשר אנו מצרפים לתוך התמונה בני משפחה נוספים, זוג נשוי למשל, הכוונה לשמור על רעננות והתרגשות בכל פעם מחדש היא מאתגרת במיוחד.
בספרי היסוד של היהדות והתורה קיימים טיפים בני אלפי שנים כדי להכיל את המחזוריות וכביכול שגרה הזו, ולהפוך אותה לכוח מצמיח, מפרה ומרענן, ובעיקר כזה שמעניק התרגשות, אמון ומערכת ערכים מבוססת לקשר הזוגי.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
בערכת "התחדשות" חדשה מבית היוצר של צעירי חב"ד, מציעות נשות החסידות באמצעות אלפי השליחות הפרוסות ברחבי הארץ את האפשרות לקבל ערכת טיפוח מקסימה ויוקרתית הכוללת - מגבת פנים, תחליב רחצה, בדי בדיקה, מגזין תוכן וקרם פנים או ידיים יוקרתי.
"בתוך מרוץ חיי היומיום, לא תמיד זוכרים להקדיש את הזמן גם לרגעים הפרטיים והאינטימיים של בן ובת הזוג", מסבירים בצעירי חב"ד. "הילדים, העבודה, הוואטסאפים והפקקים תופסים את מירב הזמן שלנו. ערכת ה'התחדשות' יוצרת קשב וגעגוע אמיתי של האחד לשנייה, ורצון למצות את המיטב מהביחד שבניתם. הכל מתוך רצון למנוע שחיקה ורגילות בחיי הנישואים ולשמור עליהם רעננים לאורך שנים, ולבסס את יסודות הבית על שותפות אמת, שבה שני בני הזוג חולקים את הרצון לנהל חיים של אמון, אהבה, קדושה וטהרה. הדבר מחזק את הקשר ומספק את המפתח הראשוני לחיי משפחה בריאים, יציבים ומספקים".
בשנים האחרונות יותר ויותר נשים שאינן מנהלות אורח חיים המקפיד על כל המצוות, מגלות את האימפקט שטמון בטהרת המשפחה. "ככל שעברו השנים ונוספו הילדים, הבנתי שזה הסוד לשמר זוגיות רעננה ומאושרת", מספרת גלית מנהריה. "זה משמר את הגחלת מול בן הזוג וגורם לאהבה שלנו להישאר בוערת. אין מיאוס ושעמום בקשר, הזוגיות מתרעננת מעצמה בלי שמרגישים את השנים שחלפו, והאסתטיקה שמתלווה לכך רק מעצימה את הנשיות שלי".
ניתן להשיג את ערכת ה"התחדשות" אצל שליחות חב"ד ברחבי הארץ