כולנו מכירים את תחושת הבלבול מול הדילמה שעומדת בפני כל צעיר: "מה אני ארצה להיות כשאגדל?" ו"איזה תחום ללמוד עליי לבחור כדי שאוכל להגשים את אותה מטרה?". מדובר בדילמה כבדת משקל: באיזה מוסד אקדמי ללמוד? באיזו פקולטה? בשביל זה נועד היום הפתוח – יום המרכז את כלל מקצועות הלימוד, של המוסד האקדמי בו הסטודנטים מתרשמים באופן אישי מהיתרונות שיש למוסד לימודים להציע.
לראשונה בישראל – ביום הפתוח שיתקיים במסלול האקדמי המכללה למינהל ב-1 במרץ 2024 עתידים לקבל את פניהם של המועמדים והמועמדות לא אחרים מאשר אווטארים. אותם יצורים וירטואליים, מבוססי בינה מלאכותית, בדמויות בכירי הנהלת המכללה, הם אלה שלראשונה יפתחו את ההרצאות בפני הסטודנטים העתידיים.
2 צפייה בגלריה
המכללה למינהל
המכללה למינהל
המכללה למינהל
(יח"צ)
"לא לדאוג! לא מדובר בתחליף למפגשים הבינאישיים שהיום הפתוח מציע. מועמדים שיגיעו ליום הפתוח יוכלו לפגוש את המרצים המובילים של המכללה, כמו גם סטודנטים נוכחיים, כדי להבין איך זה ללמוד במכללה המובילה בישראל", מרגיעה עידית כהן ברגר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל במסלול האקדמי המכללה למינהל. "אבל חשוב להבין – לא מדובר בעוד איזה גימיק. המהלך הוא חלק מאסטרטגיה עמוקה אותה מובילה המכללה להכשרת השימוש בכלי AI והטמעת חדשנות בקרב הסטודנטים. אנחנו מבינים שלא משנה אם סטודנטית אצלנו לומדת מדעי המחשב, משפטים או מנהל עסקים – רק מי שתבין את העולם החדש ותדע לשלוט בכלי הבינה המלאכותית הרלוונטיים , היא זו שתצליח בשוק העבודה החדש".
במסגרת האסטרטגיה, בשנה האחרונה שונו כלל תוכניות הלימודים וצורת החשיבה כך שתתאים להכשרת הסטודנטים החדשנית: כמעט בכל תחום לימוד נפתחו סדנאות וקורסים ייעודיים מעשיים הקשורים ל-AI, הוקמו כיתה חכמה וכיתת סימולציות -כיתות לימוד חדשניות אשר יעודדו את חוש היזמות בקרב הסטודנטים ויכללו טכנולוגיה ייחודית שתאפשר ניהול סימולציות משוק העבודה. בנוסף, הסטודנטים מקבלים גישה לפלטפורמת לימודים ייחודית שהוקמה בשיתוף עם מיקרוסופט שמהווה מסל כלים אקדמי לסטודנט. בהמשך תפתח גם מעבדת AI בספריית המכללה וזה רק על קצה המזלג.
2 צפייה בגלריה
המכללה למינהל
המכללה למינהל
המכללה למינהל
(יח"צ)
"הסטודנטים אצלנו כבר עכשיו מבינים את ההבדל בדרישות ובציפיות בכל מה שקשור להכשרה החדשנית-מעשית שלנו. שיטת הלימודים השנה שונה מחוויית הלימודים הדי מסורתית' שסטודנטים מקבילים מקבלים במוסדות אקדמיים אחרים ברחבי העולם" משתפת כהן ברגר. "רק השבוע זכו שני סטארטאפים להשקעות באקסלרטור לתואר שני במסגרת בית הספר לעיצוב וחדשנות באירוע שהתקיים במרכז החדשנות של קבוצת הראל. בשבוע הבא עתידים סטודנטים מהקורס "הלוחש למעצב.ת" להגיש תוצרים - שבכולם נעשו שימוש בכלי בינה מלאכותית. לא מדובר רק בתאוריה – אלא בלימוד מעשי".

היום הפתוח במסלול האקדמי המכללה למינהל יתקיים ביום שישי, ה-1 במרץ 2024 החל מ-9:30 בקמפוס המכללה בראשון לציון


פורסם לראשונה: 17:16, 25.02.24