אפקט המלחמה על העסקים בישראל
כולנו כבר מבינים שאנחנו בעיצומה של שגרת מלחמה. מאות אלפי בעלי עסקים נדרשים לפעול בתוך מציאות עסקית מורכבת. אלו שיודעים לבצע שינויים, למצוא פתרונות יצירתיים ולהתאים עצמם למצב החדש - מצליחים לשרוד את התקופה ואף למצוא הזדמנויות לצמיחה. אחד הכיוונים שתופס תאוצה בתקופה זו הוא המעבר לדיגיטל ולמכירה אונליין שמאפשרים לעסקים ליישר קו עם צורכי השוק, לשמר את הלקוחות הקיימים ולהגיע לקהלים חדשים.
במקביל, גם הרגלי הקניות עברו מגמת שינוי. מכיוון שהצרכן הישראלי חש בימים אלה תחושת ערבות הדדית, ובגלל העיכוב הקיים במשלוחים אוויריים וימיים מחו"ל, הוא מעדיף לקנות כחול לבן מאתרים מקומיים ופחות להזמין מאתרי קניות בחו"ל.
1 צפייה בגלריה
(צילום: freepik)
המעבר ל-E-Commerce מעלה צורך בפתרונות סליקה דיגיטליים. כיום קיימים מוצרי סליקה מהירים, בטוחים, שתומכים בכל אמצעי התשלום ובעוד פיצ'רים מתקדמים, ומאפשרים רציפות עסקית בעת שגרת מלחמה.
bit לעסקים שובר את תקרת ה-50,000 ₪ בשנה
קיימים היום בישראל מעל 5 מיליון לקוחות שמשתמשים באופן קבוע ב-bit, בקניות פיזיות ובאונליין.
אחד האתגרים ש-bit פותר לעסקים הוא נטישת עגלה בחנויות איקומרס. כשלקוח מסתבך בשלב הקופה או לא רוצה לחשוף פרטי אשראי, הוא לרוב נוטש ולא חוזר.bit שמספק חוויית תשלום קלה, מהירה, בטוחה ונטולת תקלות מקטין משמעותית את אחוז הנוטשים.
ב-bit קיימת מגבלת סכום של 50,000 ₪ בשנה לעסקים ועל כן מעבר לסכום זה לא ניתן לקבל כספים. המסגרת אמנם מתאפסת מדי תחילת שנה קלנדרית, אך התקרה מכריחה לחפש אמצעי תשלום אלטרנטיביים.
החדשות הטובות הם "bit לעסקים". הרחבה לביט הסטנדרטי, רק ללא תקרה. שיתוף הפעולה בין הפניקס גמא ל- bit משנה את כללי המשחק ומהיום מי שיעבוד באמצעות הפניקס גמא רשאי לקבל תשלומים מלקוחות ללא מגבלה שנתית של 50,000 ₪. bit לעסקים מיושם ע"י הפניקס גמא בקלות באתרי אינטרנט ובאפליקציות, כשהוא מעודד לקוחות לשלם דרך אפליקציה, משפר את חוויית השירות ומגדיל את היקף המכירות.
לנהל את תשלומי הלקוחות מהנייד ללא צורך במסוף
עוד מוצר סליקה מתקדם הוא אפליקציית GamaPay של הפניקס גמא, המאפשר לעסקים לסלוק מהנייד או מהמחשב בקלי קלות ללא צורך במסוף. עסק שולח ללקוח בקשת תשלום בהודעת SMS או וואטסאפ, הלקוח בוחר אם לחייב את כרטיס האשראי או לשלם ב- bit ובסיום העסקה נשלחת אליו חשבונית דיגיטלית באופן אוטומטי.
GamaPay הפך כלי חיוני בתקופת המלחמה בעמותות שמגייסות כספים לסיוע לחיילים ולמפונים. האפשרות לסלוק מרחוק עודדה מיליוני ישראלים להזרים כספים לגופים אלו ולהירתם לסיוע המלחמתי.
כאמור, זהו מוצר סליקה שנועד לעסקים שמאפשר להם לסלוק ללא במסוף, למשל חנויות שפותחות עמדות מכירה ניידות בקניונים, בפסטיבלים או באירועים, וכל עסק שרוצה לחייב מרחוק את הלקוח בקלות ובבטחה.
גיוס מהיר ופתרונות מותאמי לקוח
לבעלי העסקים חשוב לקצר את הזמן מרגע שנרשמים לשירות הסליקה ועד שניתן להתחיל לעבוד. עבור עסק שרוצה להרים במהירות חנות איקומרס ולהתחיל למכור זהו יתרון משמעותי.
הפניקס גמא מבינים את הצורך בגיוס מהיר, וכיום ההרשמה ל-GamaPay מתבצעת אונליין ותוך זמן מהיר כבר ניתן להתחיל לסלוק.ללקוחות מסופק תוסף תשלום לאתר אינטרנט שמתחבר לאשראי ול-bit. העיקרון המנחה הוא להתאים את המסלולים לצרכי הלקוח על מנת לאפשר להם רציפות עסקית בכל רגע נתון.
אלפי עסקים בכל הארץ משתמשים בפתרונות הסליקה השונים של הפניקס גמא, לדוגמה, משתלת דרך ארץ: "סבלנו מהפסקות חשמל במשתלה וקשיים ביציאה לירידים מאחר וה- bit היה חסום. הפניקס גמא הציעו לנו פתרון מיידי, הכנו קוד QR ותוך זמן קצר התחלנו לעבוד. מאז המכירות עובדות בצורה חלקה והעסק מתנהל ביציבות".
הונאות תשלום ברשת? יש לנו פתרון
במעבר לסליקה מרחוק יש אתגרי אבטחת מידע וסייבר, במיוחד בימי מלחמה, בהם עסקים חשופים יותר למתקפות האקרים. לשמחתנו, כשמדובר בפתרונות סליקה של הפניקס גמא, בעלי עסקים יכולים לישון בשקט בזכות 3D Secure- מערכת אימות למניעת הונאות אשראי המחייבת את הלקוח לאמת כל עסקה ע"י קוד אישי שנשלח לנייד.
הפניקס גמא נחשבת מהחברות הגדולות בתחום האשראי לעסקים כבר מעל 25 שנה. בפתרונות הסליקה שלהם משתמשים אלפי בתי עסק בישראל במגוון ענפים, כאשר הם מספקים ללקוחותיהם היקף פתרונות מלא לניהול העסק ברמת המוצר הדיגיטלי, מציעים פתרונות לפי צרכי לקוח ומאפשרים ליהנות מעמלות סליקה נמוכות ביחס למתחרים בשוק.
נותן האשראי: גמא ניהול וסליקה בע"מ. מ"ר 54508. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. כפוף לחיתום ולתנאי החברה.