המשטרה עצרה זוג הורים בחשד שהתעללו באופן חמור בבנם התינוק בן השלושה חודשים. הם נעצרו בעקבות דיווח של בית החולים ברזילי באשקלון ומעצרם הוארך בצהריים (ו') בשלושה ימים. מצבו של התינוק טוב.
עו"ד מיכאל בוסקילה שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את האב שחשוד בהתעללות מסר כי הוא "מכחיש את החשדות, משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים. לשמחתנו מצבו של הילד טוב והוא צפוי להשתחרר מבית החולים".
הורי התינוק נעצרו בחשד להתעללות בבנם גם במאי האחרון, חמישה ימים אחרי לידתו. אז עלה החשד להתעללות מצדם בתינוק בעת ביקור בטיפת חלב. התינוק, שסבל אז מדימום חמור במוחו, אושפז אז בבית החולים סורוקה בבאר שבע. האם שוחררה אז מיידית והאב שוחרר בתנאים מגבילים עקב היעדר ראיות נגדו.
מפרטי החקירה הנוכחית עולה כי הוריו הביאו אותו שלשום למיון בברזילי כשהוא סובל מדלקת בדרכי השתן. בבדיקה כללית הבחינו הרופאים בסימנים כחולים על גופו וכמתחייב עדכנו את המשטרה. התינוק במצב טוב וצפוי להשתחרר היום מבית החולים. הוא יועבר למשמורת אצל הסבא.
הורי התינוק נעצרו אמש והועברו לחקירה במשטרת אשקלון. דיווח הועבר לגורמי הרווחה בעיר. היום יובאו בפני שופט בבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם. חקירתם נמשכת.