לפני מספר חודשים בלבד ענף התיירות בישראל נעצר לחלוטין. היום, הישראלים מוכנים להביט קדימה באופטימיות ולהזמין חופשות וחוויות לעונת הקיץ והסתיו. בעקבות הגדלת ההיצע של טיסות לחו"ל, בעקבות חזרת חברות התעופה הזרות, הישראלים יכולים כעת להזמין חבילות שייט וקרוזים היוצאים ממגוון נקודות בעולם אל יעדים אקזוטיים.
מהן הנקודות שאסור לפספס לפני שבוחרים את הקרוז הבא?
קרוז היא חוויה מקיפה וייחודית - לא כדאי להתפשר על איכות החופשה
קרוז הוא חופשה שמותירה זיכרונות רבים, עם שילוב בין שייט, אינספור פעילויות על הסיפון והזדמנות לבקר ביעדים חדשים ללא הצורך לארגן ולתכנן את ההגעה אליהם. כל מה שצריך לעשות הוא לפרוק מזוודות בתחילת החופשה וליהנות מהמסע.
כדי להבטיח חוויה מושלמת מבלי לוותר על כלום, חשוב לבחור בקרוז של חברה המפעילה אוניות ברמה הגבוהה ביותר.
אחת החברות המובילות בעולם בתחום היא NCL (נורוויג'ן קרוז ליין) מפעילה חבילות נופש של קרוזים כבר יותר מ-50 שנה, על גבי 20 מהאוניות החדשניות בעולם המגיעות ליותר מ-400 יעדים ברחבי העולם. NCL היא אחת החברות הפופולאריות בקרב הישראלים היוצאים לקרוזים, והיא מקבלת הכרה גם בעולם - החברה זכתה ב-17 השנים האחרונות בתואר 'חברות הקרוזים המובילה באירופה' וזו השנה השניה ברציפות בתור 'חברת השייט המובילה במזרח התיכון', המוענקים על ידי World Travel Awards.
בחרו יעדים חדשים ומרגשים
לכל מסלול, לכל יעד שתגיעו - קסם משלו. כאשר בוחרים את היעד לקרוז הבא שלכם, חשוב להתאים אותו להעדפות התרבותיות שלכם, מזג האוויר הצפוי וגם נוחיות ההגעה בטיסה אל נקודת היציאה.
לאחר מכן, כדאי לבדוק מהם המסלולים הזמינים בתאריכים המתוכננים, ולסנן את היעדים הרלוונטיים ביותר עבורכם. קרוז הוא הזדמנות לביקור בערים, מדינות ואתרים שלא הייתם מגיעים אליהם בחופשה עם טיסה ישירה, לפגוש מספר תרבויות באותו טיול, ובמקביל ליהנות מכל מה שיש לאוניות הפאר להציע בדרך מיעד ליעד.
ממדינות הים התיכון ועד הקריביים ואלסקה – כל האפשרויות פתוחות לפניכם
על מנת להגיע ליעדים שחלמתם עליהם, כדי לבחור בחברה שמגיעה למגוון יעדים, כדי שתוכלו לבחור מביניהם את קרוז החלומות. NCL, למשל, מגיעה כמעט לכל מקום על פני כדור הארץ, החל מיעדים קרובים בים התיכון, דרך הפיורדים בסקנדינביה, איסלנד ועד האיים הקריביים ואלסקה.
שיט עם NCL הוא דרך מעולה לחוות את מזג האוויר הנוח והאווירה התוססת של חופי הים התיכון. ההזדמנות שלכם לחוות מוזיקה שמחה, אנשים מאירי פנים, טעמים מיוחדים ותרבויות שובות באותו טיול. בין היתר, הקרוזים של NCL עוברים ביוון, רומא וגם קאן והריוויירה הצרפתית. כל האתרים הידועים ביותר בתרבות המערבית מחכים לכם ביעדים שחובה לבקר בהם במהלך החיים. הקרוזים של NCL ייקחו אתכם לברצלונה השוקקת, עם ה'לה רמבלה' והאומנות של גאודי, דרך פלמה דה מיורקה ואתרי הנופש השונים, ועד ליסבון והתרבות הייחודית שלה.
במסלולי הקרוזים העוברים באוקיינוס האטלנטי, הקרוזים של NCL עוברים ביעדים כמו עיר האורות פריז, על המוזיאונים והמבנים האייקונים שלה, בריסל, אמסטרדם ועד לונדון הקרירה. במסלולים העוברים בסקנדינביה מחכות לנופשים תופעות טבע ייחודיות וטבע פראי.
האוניות החדישות של NCL מבקרות באיים הקריביים, שם מחכים מזג אויר נפלא, מוזיקת קליפסו שמחה, צלילות וחוויות מסעירות ביעדים אקזוטיים. לחוויה צוננת יותר, הקרוזים של NCL לאלסקה כוללים טבע עוצמתי, ביקור בקרחונים, צפיה בלווייתנים ועוד.
כל אונייה והחוויה שלה
בכל אונייה של NCL תוכלו לגלות הזדמנות ייחודית להתאים את החופשה לחלומות שלכם.
סדרת "Prima Class" של החברה כוללת את אוניות Norwegian Prima ו-Norwegian Viva. Norwegian Aqua, המשויכת לקטגוריית Prima Plus, היא התוספת הבאה לצי, אשר תהיה מוכנה להפלגה ב-2025.
כדי ליהנות מחוויית הקרוז, חשוב לבחור את החדר הנכון עבורכם. באוניות של NCL תמצאו מגוון חדרים, החל מחדרי סטודיו המתאימים למטיילים הנוסעים לבד, דרך חדרים למשפחות וזוגות ועד סוויטות The Haven היוקרתיות.
חוויה מסביב לשעון - קולינריה, בידור, פעילויות ספורט וספא
הפעילות על סיפון האונייה היא חלק בלתי נפרד מחוויית השיט. בין היתר, באוניות של NCL תוכלו למצוא מתחמי ספא עם בחירה בין 50 טיפולים מפנקים, מסלול מרוצי קרטינג רב-מפלסי, מתחם משחקים אינטראקטיבי עם חוויות VR, גיימינג וארקייד לכל המשפחה.
החוויה הקולינרית על סיפון אוניות NCL מציעה מעל 20 אפשרויות לארוחות מפנק בסגנונות בינלאומיים שונים. הנופשים יכולים לבחור בין חדר האוכל המרכזיים, המזנונים או המסעדות הפועלות 24 שעות ביממה. הטבת Free at Sea מבטיחה גמישות קולינרית מוחלטת, בכל שעה.
כאשר השמש שוקעת, החגיגות על הסיפון מתחילות - אוניות הקרוז של NCL מציעות מופעי בידור עטורי פרסים ומופעים אינטראקטיביים מרשימים. המופעים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה- אל תפספסו אותם!
כדאי להזמין מקום במופעי הבידור, במסעדות המיוחדות, בטיפולי הספא ובסיורי החוף מראש, כדי להבטיח את החוויה המלאה.
ההטבה של NCL לקרוזים הקרובים כוללת הנחה של עד 35% על מגוון הפלגות, ובנוסף עד 300 דולר זיכוי לטיסה לאדם (בהפלגות נבחרות ובכפוף לתקנון). כל הזמנה כוללת בר פתוח, חבילת שימוש ב-WiFi וזיכוי לטיולי חוף (בכפוף לתקנון).
חופשה עם NCL היא שילוב בין שקט נפשי על הים, ביקור במגוון יעדים, חדר מפנק, ארוחות חווייתיות, פינוקים מסביב לשעון ומופעי בידור מרשימים, לצד אינספור פעילויות לכל המשפחה.
בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית, הרפתקה משפחתית או טיול חברים – הקרוזים של NCL מציעים את החוויה המתאימה עבורכם.
למידע נוסף או להזמנת שייט החלומות, צרו קשר במספר 03-3741396, בקרו ב-NCL.COM או צרו קשר עם סוכן הנסיעות שלכם.