מוגש מטעם BRAVO בראבו
מתי יצא לכם לישון על מזרן המבוסס על טכנולוגיה שפותחה על ידי לא אחרת מאשר נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית? מסתבר שבמקרה של מזרני טמפור פרו זה בדיוק המצב! הכל מתחיל בשנות ה-60 כאשר מדעני נאס"א החלו לפתח חומר חדש המפחית את השפעת כוח ה- G על גוף האסטרונאוטים בטיסתם במעבורת החלל. הנוסחה נשמרה בסוד במשך שנים ארוכות עד פרסומה על ידי נאס"א לציבור. או אז מדענים שוודים החליטו לקחת את הנוסחה הייחודית ולהתאימה לעולם מערכות השינה. להמצאה החדשה והייחודית שלהם הם קראו TEMPUR.
הסיפור ממש לא נגמר שם, שכן בתחילת שנות ה-90 נחשף מייסד חברת הולנדיה בובי טרסל למזרן השוודי הייחודי, והוא כל כך אהב את ההרגשה ואת חוויית השינה והחליט להביא איתו חזרה הביתה כרית לצוואר ותוספת למזרן העשויים מ- TEMPUR. אנשי החברה נדבקו בהתלהבות של טרסל והחלו לשווק את המזרנים הפטנטיים לציבור הרחב. במרוצת השנים המשיכו מהנדסי TEMPURלחדש ולשפר את הנוסחה המקורית תוך התייחסותם למחקרים שמצאו כי סביבת שינה קרירה יותר עוזרת להירדם מהר ולזמן ארוך יותר. הציבור גם הוא אמר את דברו ומאז השקתם הבינלאומית לפני למעלה מ- 30 שנה, מיליוני אנשים כבר חוו וחווים את איכות השינה המפנקת של מזרני טמפור.
טמפור פרו: תחושת קרירות ונעימות כל הלילה
השלב הבא במהפכה הגיע עם מזרני TEMPUR PRO (טמפור פרו) של הולנדיה הנחשבים כיום למזרנים הטובים בעולם. המזרנים מבוססים על תרכובת ה- Tempur advanced שפותחה במעבדות החלל של NASA עם שילוב חדשני של טכנולוגית Smart Cool המעניקה תחושת קרירות ונעימות כל הלילה. למזרן מספר שכבות שפותחו בטכנולוגיות ייחודיות למען תמיכה מושלמת לגוף. ההרכב הייחודי מכיל מיליארדי תאים רגישים במיוחד המגיבים לצורה המדויקת של הגוף, למשקל ולחום הגוף, והם מגיעים במגוון רמות גמישות.
1 צפייה בגלריה
בראבו יחצ
בראבו יחצ
טמפור פרו: תחושת קרירות ונעימות כל הלילה
(צילום: יח"צ)
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO למזרני טמפור פרו של הולנדיה
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה למזרני טמפור פרו של הולנדיה לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שישנו על המזרנים והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהם והאם הייתם ממליצים עליהם לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק למזרני טמפור פרו של הולנדיה משום שיותר מ-75% מהישראלים שישנו עליהם היו שבעי רצון מהם.
השכבות הייחודיות שעושות את ההבדל
סדרת מזרני טמפור פרו מונה כיום ארבעה סוגי מזרנים: מזרן טמפור החדש מסדרת ה-PRO המגיע בגובה של כ- 25 ס"מ ונחשב לפאר המזרנים של טמפור העולמית; מזרן טמפור פרו לוקס החדש מסדרת ה- PRO בגובה של כ- 30 ס"מ; מזרן טמפור החדש מסדרת ה- PRO בגובה של כ- 21 ס"מ וכן קולקציית מזרני Hybrid PRO המשלבת קפיצים וטמפור, ומעניקה את התחושה והיתרונות שבחומר הטמפור ביחד עם התגובתיות של הקפיצים. כל מזרני סדרת פרו מגיעים עם מספר שכבות ייחודיות: שכבת Smart Cool Cover המסייעת לתחושה קרירה, נעימה ומרעננת בזמן השינה, שכבת Tempur Advanced מתקדמת לספיגה ופיזור לחצים ע"י גופנו על המזרן, שכבת Tempur Adapt המתאימה את המזרן לצורת הגוף המדויקת של כל אדם, ושכבת DuraBase טכנולוגיה שעובדת ביחד עם שאר שכבות המזרן ועוזרת למקסם את התמיכה והנוחות שהמזרן מעניק.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן