הכינו את עצמכם לחוויית יקב מופלאה מהרגע הראשון - המראות, הריחות והצלילים המגיעים מ-2,000 דונם כרמים עוטפים אתכם ככל שאתם מתקרבים למרכז המבקרים של יקב ברקן, היקב הגדול בישראל. החוויה היוקרתית, הסיור המתקדם, הטעימות האקסקלוסיביות וההתאמה האישית - מבטיחים לכם חוויה שלא תחוו בשום מקום אחר.
יקב ברקן הוא גן עדן לחובבי יין, בעקבות המגוון העצום של זני הענבים ואזורי הגידול, הפיקוח של ייננים עטורי פרסים ובעלי שם עולמי, שיטות התסיסה ו-6,000 חביות עץ אלון מסוגים שונים. התוצאה היא יין איכותי, טעים וישראלי - לא מפתיע לגלות שיקב ברקן הוא היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומית, עם יותר מ-500 מדליות בהן זכה במהלך השנים.
3 צפייה בגלריה
( צילום: אסף קרלה)
מרכז המבקרים המרשים והיוקרתי בקיבוץ חולדה מציע לכם להכיר את עולם היין מקרוב - את ההיסטוריה שלו, הצבע, הגוון והניחוח הייחודי רק לו. במרכז המבקרים תוכלו לעקוב בחוויה רב-חושית אחרי המסע של היין מהאדמה אל הבקבוק, להכיר את תהליך הייצור והחשוב מכל - ללמוד כיצד לבחון, להריח ולטעום נכון את היין.

מה בתפריט?

רגע לפני שמתחילים, זה הזמן להרגיע את המשתתפים - יש טעימות בסוף הסיור.
הסיור במרכז המבקרים נפתח עם צפייה בסרט על מסך פנורמי של 180 מעלות, המלמד על תהליך גידול הכרמים וייצור היין בארץ ישראל.
משם מתקדם הסיור אל אולם החביות הגדול בישראל - יותר מ-6,000 חביות (!) יעטפו אתכם מכל כיוון. לאחר מכן המשתתפים יוצאים אל נקודת תצפית אל הכרמים הירוקים והקסומים של היקב.
3 צפייה בגלריה
( צילום: אסף קרלה)
בסוף הסיור - טעימות יין מודרכות הכוללות ארבעה סוגים שונים של יין מיינות היקב. יחד עם המדריכים המוסמכים של המרכז, המשתתפים לומדים איך בוחנים, איך מריחים ואיך טועמים נכון את היין.

כך תלמדו איך הטרואר משפיע על היין ואיך מתאימים לכל אזור גידול את הזן הנכון

מרכז המבקרים מציע טעימות מיוחדות המתאימות לחובבי טעמים חדשים ולא שגרתיים, המעוניינים להבין את השפעת ה'טרואר' (השילוב בין האתר, האדמה, האקלים ומגוון הזנים שיוצרים יחד יין ייחודי), ועל האופן בו מתאימים לכל אזור גידול את הזן המתאים ביותר עבורו. באמצעות הטעימות, תוכלו להשוות יינות שונים מגבהים שונים ואזורי גידול שונים, וכיצד הם משפיעים על היין.

טעימות זנים מקומיים שהם חלק מההיסטוריה והיכרות עם סדרת יין מחתרתית

עוד טעימות מיוחדות במרכז המבקרים של ברקן הן טעימת זנים מקומיים וייחודיים, חלקם זנים קדומים שגדלים כאן כבר מאות ואלפי שנים. מדובר על יינות שהם חלק מההיסטוריה של ארץ ישראל והתפתחו, התאקלמו והתאימו את עצמם למזג האוויר והאדמה המקומית.
3 צפייה בגלריה
( צילום: אלירן אביטל)
עבור צרכני יין חדשניים והרפתקנים, כדאי להזמין טעימת יינות בטא, סדרה מחתרתית בכמויות מוגבלות. זו ההזדמנות שלכם לחוות זנים ויינות המתרחקים מהמיינסטרים אל קצוות היצירה האישית של הייננים המומחים מיקב ברקן.

החל מבילוי רומנטי ועד אירוע עסקי או פרטי - כל הדרכים מובילות ל'טוסקנה של ישראל'

יקב ברקן מציע לכם לערוך במרכז המבקרים אירועים פרטיים או עסקיים, התפורים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.
המרכז מהווה יעד מושלם לכל חובבי היין - בין אם אתם חולמים על סיור רומנטי ומשכר או סיור קבוצתי עם מדריך טיולים באזור מטה יהודה והרי ירושלים. משפחות המחפשות בילוי כשר לכל המשפחה בימי הקיץ ימצאו חוויה מרתקת ויוקרתית במרכז המבקרים של ברקן.
ניתן לבחור בסיור בהתאם לרמות הידע ותחומי העניין של המשתתפים.
נתראה בטעימות מול נוף הכרמים!
לפרטים נוספים ולהזמנת סיור וטעימות בהתאמה אישית במרכז של יקב ברקן, היכנסו>>