כאשר רוצים לבחור רהיט חדש לבית או למשרד, נתקלים בהמלצות רבות. איך יודעים שהרהיט הבא שנקנה הוא איכותי?
רהיטי דורון, אחת מיצרניות הריהוט הידועות והוותיקות בישראל, סיפקה עבורנו הצצה מקרוב אל שיטת הייצור הייחודית של החברה, אשר מצליחה להוביל לרהיטים איכותיים במחיר נגיש.
איך מוודאים ייצור של רהיט עמיד לאורך שנים? ומה חשוב לבדוק לפני שקונים רהיט לבית? הצטרפו אלינו
אם כן, אין ספק שאחרי הביקור במפעל, אנחנו מבינים הרבה יותר על הדרך לייצר רהיטי איכות במחיר לכל כיס. אופיר ליבר, בעלי החברה, סיפר על ההיסטוריה המפוארת של החברה ועל פיתוח שיטת העבודה המיוחדת של רהיטי דורון, שנבעה מתוך מחשבה רבה ויציאה מהקופסה.
מושיק, מנהל הייצור, לקח אותנו לסיור בין התחנות השונות בהן מיוצר מגוון עצום של רהיטים לבית, וגם סיפק את הנקודות שכולנו חייבים לקחת בחשבון בבחירת רהיט - החל מסוג חומר הגלם דרך הפרזול ועד לאביזרים המוטמעים בארון כגון בוכנות לארונות הזזה, רגליות לשמירה על ארון ישר ועוד.
רועי רגרמן, מנכ"ל רהיטי דורון, הסביר על הסיבות למחירים הגבוהים של רהיטים בישראל, וכיצד סדר הגודל והייבוא הישיר של חומרי הגלם מאפשרים לרהיטי דורון לשמור על איכות גבוהה לצד מחירים נגישים לאורך השנים.
לבסוף, נחשפנו לאג'נדה הירוקה שמאחורי ההחלטה לשלח את הרהיטים באריזות רב פעמיות וההתקנה של פאנלים סולאריים על גג המפעל המספק את כל צריכת החשמל של פעילות הייצור.

פורסם לראשונה: 13:37, 22.03.23