האפליקציות של ימינו מאפשרות לנו לעשות (כמעט) הכל מהמכשיר הנייד: תשלום בחנויות, הזמנת תור לרופא ועד פעולות בנקאיות. אחת האפליקציות הפופולאריות ביותר בישראל מאז השקתה לפני שנתיים היא הארנק הדיגיטלי של yellow, המאפשר תשלום ללא אשראי או מזומן, תדלוק מיידי והטענה בעמדת טעינה חשמלית עם פז charge, בין היתר. בנוסף לכך, האפליקציה מציעה מבצעים יומיים וצבירת כסף לארנק בכל קנייה בחנויות yellow. האפליקציה זמינה להורדה ללא עלות לכל הפלטפורמות הפופולאריות.
2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות פז - yellow)

שיתוף פעולה מיוחד וראשון מסוגו עם ארגון ״ידידים״ - כך תוכלו לקבל סיוע בדרכים, בקליק אחד

מתוך הצורך לספק מענה במגוון היבטים הקשורים לחוויית הדרך, אפליקציית yellow החלה בשיתוף פעולה ייחודי עם ארגון ״ידידים״, המחבר בין המתנדבים והמתנדבות המסורים של הארגון לכל מי שנקלע למקרה חירום בדרכים.
כיום, לראשונה בישראל, אפליקציית yellow כוללת לחצן חילוץ וחירום של ארגון ״ידידים״. לחצן המצוקה, אשר מופיע באפליקציה בתור אייקון של מגפון, מאפשר למשתמשי האפליקציה להזמין סיוע ולפתוח קריאה לעזרה במהירות ובנוחות.
2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות פז - yellow)
נכון לעכשיו, המשתמשים יכולים לבחור באפשרות של שיחת טלפון למוקד הסיוע או בפתיחת קריאה במערכת. בהמשך הדרך, המשתמשים יוכלו לבחור בסוג העזרה הנזקקת (הנעת רכב, תקר בגלגל, שמן\מים\דלק, רכב נעול וכד'), להזין מיקום ופרטים מלאים (לרבות מספר רכב, טלפון ושם) - והעזרה תהיה בדרך אליהם!
בנוסף, קבוצת פז תרמה למתנדבי הארגון 180 ערכות חילוץ לדרך, 2,500 ערכות חילוץ ילדים מרכב נעול ו-100 ערכות ליחידת הג'יפים.

מי צריך ארנק כשיש את אפליקציית yellow

אפליקציית yellow מציעה דרך מהירה ובטוחה לשלם בתדלוק ובחנויות yellow במתחמי פז, ומאפשרת למשתמשים להצטרף למועדון הלקוחות של פז ולצבור 10 אגורות על כל ליטר שהם ממלאים. חברי המועדון נהנים ממגוון מבצעים ייחודיים כמו yellow Tuesday ומבצעים על מגוון מוצרי מכולת בימי חול בשעות אחר הצהריים.
חוויית התדלוק עם אפליקציית yellow מציעה 'תדלוק בצ'יק': כל מה שצריך לעשות כדי לתדלק הוא להזין על מסך המשאבה קוד בן 4 ספרות המופיע על המסך הסלולרי שלכם – ואפשר להתחיל לתדלק. התשלום מבוצע אוטומטית דרך כרטיס האשראי שהוגדר באפליקציה. בחנות yellow (וגם בסניפי סופר יודה), משתמשים שהורידו את האפליקציה והזינו כרטיס אשראי יכולים לשלם באמצעות סריקה מהירה של ברקוד.
אחד החידושים העדכניים והיעילים של אפליקציית yellow הוא האפשרות לשלם על תדלוק גם מרחוק, עבור אדם אחר שנמצא בתחנה. מדובר בפתרון חדשני ובטוח עבור הורים המשלמים על ילדיהם הנהגים החדשים, או מי שמצא את עצמו ללא ארנק בזמן התדלוק.
באפליקציה תוכלו גם למצוא שיתופי פעולה במגוון תחומים כמו שיתוף הפעולה המדובר על ארגון ״ידידים״, הטבות בביטוח רכב של חברת הראל, הטבה במנוי לרשות הטבע והגנים, הנחות בפיצה האט, ועוד. אפילו תוכלו להאזין לפלייליסט לדרך, בהתאם למצב הרוח שלכם.

צברתם כסף בארנק הדיגיטלי? תוכלו לנצל אותו גם ב-Wolt ובסופר פארם

בכל קנייה או תדלוק באמצעות האפליקציה, חברי המועדון צוברים כסף לארנק הדיגיטלי שלהם. את הכסף שנצבר בארנק אפשר לנצל בחנויות yellow market, חנויות הנוחות של yellow, רשת סופר יודה, Wolt וגם ברשת סופר פארם.
נכון להיום, אפשר לצבור כסף בארנק מתדלוק בתחנות פז, רכישה בחנויות הנוחות yellow ו-yellow market או הזמנה מהן דרך wolt, קניה בסניפי סופר יודה, ורחיצה.

קצת על yellow והמהפכה שהפכה אותה להרבה יותר מחנות נוחות

רשת חנויות הנוחות yellow, שהוקמה ב-1999, מונה כיום כ-240 חנויות נוחות, רובן פעילות 24 שעות ביממה, והיא רשת חנויות הנוחות המובילה ובעלת הפריסה הרחבה ביותר בישראל.
אם בעבר תחנות הדלק הציעו תדלוק, רכישת אביזרים לרכב ושירותי רכב כגון מוסך, פנצ'רייה או שטיפת רכב, כניסת חנויות הנוחות לישראל שינתה לחלוטין את התפקיד של תחנות הדלק עבור נהגות ונהגים ברחבי הארץ.
כיום, תחנת דלק היא מקום להפסקה והתרעננות, קבלת שירותים שונים ומגוונים ורכישת מוצרים לבית או לדרך. בחנויות yellow ניתן למצוא היום מגוון פתרונות לצרכי היום-יום: קפה איכותי של Lavazza, כריכים טריים, חטיפים, שתיה קלה, מוצרי חלב, אביזרים לסלולר, ציוד מחנאות, מוצרי חשמל ועוד. ברשת המרכולים yellow market ניתן למצוא בנוסף גם מכוון רחב של מוצרי מכולת, פירות וירקות טריים, מוצרי מאפה, טואלטיקה ועוד, המאפשרים לכולנו לקנות את כל מה שצריך לבית בנוחות מקסימלית, 24/7.
שיתוף הפע
ולה מנוהל על ידי חברת אג'נדות תוכן והפקות בע"מ.